{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

ll .
ll .
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245

jalousi {{forumTopicSubject}}

jeg er mega jaloux over alt hvad min kæreste laver, bar hun skriver sammen med en anden dreng bliver jeg helt mærkelig og såen, jeg ved ikk hvad jeg skal gøre for jeg kan simpelthen ikk lade være, gør alt hvad jeg kan for at lade det ryge hen over hovedet på mig men det kan jeg simpelthen bar ikk, nogle forslag til hvad man skal gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jalousi
  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #1   19. feb 2010 Bliv voksen.

• ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

#2   19. feb 2010 hvad ervenskabs niveau i díne øjn af hvad man må skrive til dem??

• #3   19. feb 2010 det værste du kan gøre er at forbyde hende at skrive med dem!! har du ikke tillid til at hun kun holder sig til dig?

• ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

#4   19. feb 2010 kunne aldri finde på og sige hun ikk må skrive med dem, men jo jeg tror bar det mig der ligger for i det

• #5   19. feb 2010 Jeg kender typen som dig, jeg er nemlig selv en af dem smiley
    Men har altid fået afvide at personer der eer utrolig jalous (staves?) er folk med lavt selværd, og er bange for kærsten skulle finde noget der var bedre smiley Det kan jeg godt genkende mig selv i, og når først du kan det, så er det til at arbejde med smiley

• #6   20. feb 2010 jalousi har sku da ikke noget med og gøre om man er voksen eller ej.
    men et forslag til hvordan du kunne hjælpe din jalousi var at hver gang du bliver jalous så sætte du dig ned og skriver ned på et stykke papir alle de "grimme" ting du har lyst til og sige når du har gjort det brænder du det papir eller smider det ud. men når du har skrevet det ned er du også kommet ud med det

• #7   20. feb 2010 ll . - Skru charmen på og sørg for at du er den der er mest spændende... Så falder opmærksomheden på dig... smiley

• #8   20. feb 2010 Tæv hende med blomster smiley

• Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #9   20. feb 2010 knep hende og derefter drop hende

• #10   20. feb 2010 steffen N - Haha' så skal han også blande haletusselig og tusseøje, og drikke det, efter en tur i blænderen eller hva'? wtf...

Men præcis som Kenneth T siger, du skal gøre dig selv spændene, få hende til at føle hun er en prinsesse, men du skal stadig være lidt kostbar, hvis du forstår smiley

• #12   20. feb 2010 Th3 S!ck Ba$tard | Creepe *
    wow man bliver da et bedre menneske af og nedgøre andres råd
    følg det eller lad være det virker for mig

• #13   20. feb 2010 Lær at leve med at et forhold altså ikke indebærer at man kun ser hinanden - eller snakker med ens eget "køn".. Var selv ret jaloux anlagt en gang, men er vel "vokset" mig fra det i takt med at mine tidligere forhold er blevet bedre og længere smiley

• #14   20. feb 2010 lige over her,, nogen gange brænder det mere end det er værd

• #15   20. feb 2010 steffen N - Jeg nedgøre dig skam ikke, jeg stiller dig et konkret sprøgsmål smiley
    Syntes personligt der virker lidt... Jaah.. Plat smiley

• #16   20. feb 2010 ''Mange jaloux mennesker er som børn ikke blevet lyttet til, og de har derfor følt sig tilsidesat. Barnet lærte, at det ikke var ligeså interessant som andre mennesker, og at det ikke havde noget spændende at fortælle verden. Når personen bliver voksen, kan følelserne pludseligt blive aktiveret igen og frygten for at miste sin elskede til en, der er meget mere interessant, er konstant. '' taget fra joan ørting, det er nok første og sidste gang jeg giver den kvinde ret.

tror sådan sådan det eneste man kan gøre er måske at gå i noget terapi. endelig ikke en psykolog for de prøver bare at finde sygdomme ved en. men en psykoterapute. smiley

og det er helt normalt at have det på den måde, tror måske os det ville være godt for dig at sige til din kæreste, hør her jeg er faktisk jalou, i stedet for at sidde inde med det. selvfølgelig må du aldrig forbyde hende at skrive med hendes venner, men i kan jo sige fair nok jeg har det ikke godt med du skriver ''skat'' osv til dine drenge venner, og det må hun da kunne forstå hvis det virkelig er hun holder af dig..

• #17   20. feb 2010 vil nu sige at steffan/steffen? har ret, det kan hjælpe for noget at sige fair nok når jeg har det på den her måde skal det ud, derfor skriver jeg det ned for at få det ud af mit system, også bræder jeg det?

• #18   20. feb 2010 Jeg ved fuldstændig hvordan du har det!
    Sådan havde jeg det med min eks, og jeg kunne simpelthen ikke holde det ud i længden.. det var til at blive sindsyg over, det bliver en totalt besættelse for dig selv til sidst smiley

Du bliver nød til at sætte dig ned snakke med hende om det og forklare hvordan du har det, og sige til dig selv at hun jo elsker dig ellers ville hun vel ikk være kæreste med dig smiley

Kommentér på:
jalousi

Annonce