1.642 visninger
|
Oprettet:
jalousi {{forumTopicSubject}}
jeg er mega jaloux over alt hvad min kæreste laver, bar hun skriver sammen med en anden dreng bliver jeg helt mærkelig og såen, jeg ved ikk hvad jeg skal gøre for jeg kan simpelthen ikk lade være, gør alt hvad jeg kan for at lade det ryge hen over hovedet på mig men det kan jeg simpelthen bar ikk, nogle forslag til hvad man skal gøre??
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 312
jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 71 Svar: 539
Men har altid fået afvide at personer der eer utrolig jalous (staves?) er folk med lavt selværd, og er bange for kærsten skulle finde noget der var bedre Det kan jeg godt genkende mig selv i, og når først du kan det, så er det til at arbejde med
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 121
men et forslag til hvordan du kunne hjælpe din jalousi var at hver gang du bliver jalous så sætte du dig ned og skriver ned på et stykke papir alle de "grimme" ting du har lyst til og sige når du har gjort det brænder du det papir eller smider det ud. men når du har skrevet det ned er du også kommet ud med det
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 83
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 290
jan 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
okt 2007
Men præcis som Kenneth T siger, du skal gøre dig selv spændene, få hende til at føle hun er en prinsesse, men du skal stadig være lidt kostbar, hvis du forstår
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 121
wow man bliver da et bedre menneske af og nedgøre andres råd
følg det eller lad være det virker for mig
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 566
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 12
okt 2007
Syntes personligt der virker lidt... Jaah.. Plat
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 293
tror sådan sådan det eneste man kan gøre er måske at gå i noget terapi. endelig ikke en psykolog for de prøver bare at finde sygdomme ved en. men en psykoterapute.
og det er helt normalt at have det på den måde, tror måske os det ville være godt for dig at sige til din kæreste, hør her jeg er faktisk jalou, i stedet for at sidde inde med det. selvfølgelig må du aldrig forbyde hende at skrive med hendes venner, men i kan jo sige fair nok jeg har det ikke godt med du skriver ''skat'' osv til dine drenge venner, og det må hun da kunne forstå hvis det virkelig er hun holder af dig..
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 293
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
Sådan havde jeg det med min eks, og jeg kunne simpelthen ikke holde det ud i længden.. det var til at blive sindsyg over, det bliver en totalt besættelse for dig selv til sidst
Du bliver nød til at sætte dig ned snakke med hende om det og forklare hvordan du har det, og sige til dig selv at hun jo elsker dig ellers ville hun vel ikk være kæreste med dig
jalousi