{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jalousi
  • #1   14. nov 2010 opskrift :

1 L. Morgan rom
    1 L. Cola

blandes og nydes afkølet..

vent 10 min..

jalousi væk...

• #2   14. nov 2010 det er vidst noget med, at det er en sygdom.. men har du en grund til at være det? - du fortæller ikke særlig meget.... hvor slemt er det?

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #3   14. nov 2010 jeg har været sammen med min forlovede i ca 3 år i 2007 fandt hun en anden på nettet men de mødtes aldrig personligt og efter det det slog det klik for mig jeg svinede hende til på det groveste men det syntes jeg hun fortjente og efter det ville jeg ikk acceptere hun var på nettet hun måtte ikk se sine venner og sms til nogen nej det blev hun selvfølgelig træt af og hun smed mig ud og efter ca 6mdr fandt vi sammen igen og alt var godt i 4 -5 mdr så gjorde hun det igen men denne gang valgte hun min såkaldte bedste kammerat han var på besøg og jeg gik tidlig i seng men vågnede da jeg hørte noget fra stuen det var så de 2 der var i fuld gang med sex og der gik jeg fuldstændig kold han blev gennem pryglet min forlovede fik samme tur det eneste jeg fortryder er at hun også blev slået men ligesiden har jeg været sindsyg jalou jeg stoler ikk på nogen er sikker at alle kun vil mig noget dårligt

• #4   14. nov 2010 -og i er forhåbentligt ikke sammen mere?

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    mar 2010

#5   14. nov 2010 nej det er vi ikk men efter hende har jeg det bare svært med og stole på andre

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #6   14. nov 2010 martin S - Det er da også kun forståeligt efter man har lukket sådan en sæk ind i sit liv smiley

Tror sku de fleste mennesker ville føle sig ret butt-fucked efter sådan en oplevelse.

• #7   14. nov 2010 Godt. -for sådan en der der sgu ingen der fortjener. altså. efter min mening, har hun fået hvad hun har fortjent. -men du bliver nød til at give slip på din fortid, og så smide det bag dig.. smiley

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    mar 2010

#8   14. nov 2010 det vil jeg også rigtig gerne men det er svært og jeg ku godt tænke mig et forhold igen hvor jeg ikk hele tiden tænker på at hun er utro og hun vil kun få mig til og ligne en idiot som min tidligere forlovede gjorde

• #9   14. nov 2010 det kan du kun selv gøre om smiley -bank dig selv i hovedet, hvis du nærmer dig tanken smiley

• #10   14. nov 2010 Jalousi er tegn på du holder af en og ikke vil miste personen ! Så det er ikk så dårlig igen, men meget irriterende smiley

Kommentér på:
jalousi

Annonce