Blevet single efter 2 år... Blevet single efter 2 år...
Det er nu ved at være 3 uger siden vi gik fra hinanden.. Synes stadig jeg er ligeså ked af det, og er træt af og ha nedture hele tiden. Kan ikke være ordentlig glad, føler nærmest bare det er en facade jeg skal sætte op.. Og de ting jeg laver gør jeg mest bare for at tænke på noget andet, selvom jeg mest af alt bare har lyst til at grave mig ned Vi er heldigvis ikke uvenner og kan stadig snakke sammen, blev enige om beslutningen, det er bare så skide hårdt når man stadig elsker personen.. Ved ikke rigtig hvad jeg vil med indlægget, jeg vil nok bare høre jeg bliver glad igen og mig selv igen. Jeg ville bare ønske jeg vidste hvornår..
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 41
jun 2009
Følger: 29 Følgere: 25 Emner: 56 Svar: 745
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 271
det kommer..
har selv prøvet det
engang tog det mig ½ år om at komme over min x, men det var også fordi jeg blev ved med at snakke med ham
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.484
Bare gi dig god tid
feb 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 972
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
Det tog mig (og jeg lyver ik) 6år at komme over min allerførste forelskelse
jul 2009
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
Tving dig selv til at se andre fyre - det hjalp først mig da jeg rigtig blev forelsket igen
aug 2009
Følger: 13 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 121
nu skal jeg fortælle dig noget
hver eneste kæreste om de har gjort dig godt eller ondt, så vil de ALTID have en plads i dit hjerte, og dine følelser, dem lærer du at trykke i baggrunden uanset om du gør det med vilje eller om det sker automatisk
men ALLE mine kærester jeg har haft, dem er jeg stadig forelsket i, hvis du kan forstå........
okt 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
Der er intet, der hedder for altid og evigt - eller for livet? Venner og kærester kommer og går, desværre.
Man bliver vildt knust, men husk:
Går drengen eller pigen fra dig, så græd ikke, fordi han eller hun er væk.
Græd, fordi du tog fejl :'/
ved godt det er nemmere sagt end gjort.. har selv oplevet det hvor min dame smuttede efter næsten 10 år.. vi havde hus og en datter ja hende har jeg jo heldigvis stadig
men det der hjalp mig var egentlig og snakke om det med kammerater om det.. men en egentlig opskrift findes ikke da det er meget forskelligt hvad der hjælper folk... men nu et år efter er jeg kommet videre og har fundet en ny kæreste som jeg har været sammen med i 4 måneder og har det pragtfuld
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 25
men vigtigst er forkæl dig selv
husk dig selv
tilbring tid sammen med venner/veninder som du ikke kunne når du var sammen med ham.
det vil ta tid, det er ikke skide sjovt, men det kommer nogle gange 1 md. andre gange 6 mdr. men det er helt op til dig selv..
gå i byen, vær sammen med andre er vigtigst...
mar 2011
Følger: 1 Svar: 62
Idag snakker vi godt sammen, når vi nu snakker, men det er ikke det vilde vi har med hinanden at gøre. et godt råd fra min side et at stoppe alt kontakt i et stykke tid og forklar ham at det ikke er fordi du ikke vil snak med ham eller er sur på ham eller anden negativitet imod ham som person, men for at du kan komme vider er du nød til at gøre nogle drastiske ting som vil hjælpe dig op at det hul du er i.
Good Luck - Rasmus
mar 2011
Følger: 1 Svar: 62
jul 2009
jul 2009
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 25
men jeg tror alle har en tryghedsnarkoman i sig.
nu hvor du står på egne ben så prøv at ja play lidt med fyrene det gør dig lidt mere uovervindelig + tidsfordriv selvom det er ondt, det ved jeg godt men man må nogle gang være egoistisk og tænke på sig selv og hvordan man lige kommer over tingene...
men uanset hvad det gør så det du har gjort er de rigtige skridt i den rigtige retning, bliv ved med det
jul 2009
Følger: 29 Følgere: 30 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 9
Jeg har os altid været en tryghedsnarkoman. Og da mit forhold efter næsten 4 år sluttede, følte jeg mig total ensom. jeg flyttede fra vores lejlighed, vores hund beholdte han og hans datter (som han lige havde fået da jeg mødte ham) mistede jeg os kontakten med, jeg skiftede arbejde, og jeg sys bare alt var noget lort. Intet var som før, og som du beskiver satte jeg altid en facade på, så jeg virkede gla´d, men jeg var dybt ulykkelig.
Jeg valgte at flytte ind hos min bedste veninde, og endte med at bo der i et halvt år. I starten havde jeg det stadig svært, men efter lidt vendte jeg mig til at det var hende jeg tilbragte det meste tid med. Og vi havde det bare skide sjovt. Lavede alle de ting som jeg ikke kunne med min tidligere kæreste.
Efter et halvt års tid, følte jeg mig klar til at bo alene igen, og jeg nød det
Så mit råd til dig er: Hvis du er en tryghedsnarkoman (som jeg selv var) så brug din tid med en rigtig god veninde. Det hjælper rigtig meget. Få nogen gode oplevelser med hende, så dit gamle liv ryger lidt i baggrunden. Det er rigtig hårdt, men husk på hvorfor i gik fra hinanden, og tænk på en dag dukker der en fyr op som du kan fungere med og leve med uden alle de skænderier osv dig og din eks kæreste havde.
Alt held og lykke herfra
Blevet single efter 2 år...