jeg ved ikke hvad det sker ved mig {{forumTopicSubject}}
hey alle sammen og det er til drenge og piger
og lade være med at kom med dum kommentar
hey alle sammen det er så er at jeg har en kærste men har et problem med henne vi ser innan 4-5 dag om uge weekend og så tirsdag og onsdag men mit problem er jeg savner henne når hon ikke er ved mig men når hun er ved mig så har jeg ikke den følse i maven som når man tænker på henne når hun ikke er ved mig
men det annan problem er vi dyrkar sex op til 4-15 gange om ugen om ikke mere vi kyssar og snakker en gang imellmen men vi dyrker bare sex hele tid man kan jo tro vi er kneppe kamrater så jeg overvejer og sige til henne om vi ikke kan blive meget god kneppe kamrater for vi gøre jo ikke annat kneppe ... og det er så at jeg tror ikke jeg har kærligehed over henne men jeg ved ikke om hon er forælsked i mig
sorry for min stavning
mar 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Anywhore
Sebastian >> Hvis du ikke føler noget for tøsen, så er der jo ikke et forhold. Snak med hende og hør hvad hun føler for dig, og så fortæl hende hvad du føler. Måske i kan finde ud af noget?
Hvis i kan komme godt ud af det med at være bollevenner, syntes jeg at det er det i skal gøre. Men duer i ikke sammen, skal i heller ikke være kærester
jun 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
hvis man skal sige til dem de er ens kæreste for og få fjas så fred være med det..
lyder for mig som et perfekt setup.. man bliver sku hurtigt træt af og og snakke osv..
sep 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 122
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
Kærlighed er mere end sex og det du føler er nok mere din testeron produktion der arbejder på højplan.
Slap af og lad være med at tænke så meget over det.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 274
Elsker du hende. hvad følger du for hende.
Hvis i ikke har samme interesser, må i jo skabe nogle sammen.
Hvis i aldrig snakker sammen. så spørg hende hvordan hendes dag er gået. tag i biffen køb en blomst. eller se en god film.. tag hende i skoven og dyrk sex i naturen. tag noget fiske grej med og lær hende at fiske og grill dem og spise dem der ude.
Er den helt gal med at finde noget som i begge er interesser i..
Så er hun nok ikke den rettet og det løb er kørt. Men giv det lige en chance før du giver op.. for der er intet i livet som er nemt. og slet ik når man snakker kærlighed..
Men husk det er kun dig som kan tage den beslutning. og ingen ander, følg hjertet og kom vider i livet. som sagt der er ikke en spand fuld med kvinder.. Men et helt land Held og lykke med det.. som vi siger på fisker sprog knæk og bræk
feb 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
mar 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
dec 2010
hvor er det lige det sjove er. ? at manden prøver at få lidt hjælp og er dårlig til stavning ? óg du sider og tager det som en joke. total respektløst. hvad med at vis lidt sympati for knægten.
sep 2011
og jeg er svensk... har boet i sverige i 12-13 år
dec 2010
Held og lykke med det.. Men du skulle bo sætte dig i danmark istedet for
sep 2011
vil helst bo i sverige for jeg er mega bil fan og det er bedre regler i sverige med tuning og det der hen hvad det er i danmark
dec 2010
Det så rigtigt nok.
jeg ved ikke hvad det sker ved mig