Han er vel ikke interesseret? {{forumTopicSubject}}
Hej BB.
- Her får jeg nok brug for drengenes erfaringer omkring dem selv!
For 4 uger siden var jeg til en fest hvor jeg mødte den her søde fyr som går på samme gymnasium som jeg. Vi flirtede, kyssede og lidt mere.
En uge efter ses vi endnu engang til en fest, og det samme sker igen, vi lader os rive lidt med, men jeg stopper det. Efter dette skriver vi en smule, hvor han bad om mit nummer.
To uger efter dette ved jeg at vi skal til samme fest, og vælger at gå all in for at få ham. Og det gør jeg så. Han kommer med hjem, og vi har en god nat!
Næste morgen ligger vi og snakker i godt 3 timer, da han så smutter hjem bagefter.
Jeg er helt væk i ham - han er lige min type, super sød, fræk og charmerende. Men jeg kan ikke aflæse ham!
På gymnasiet kigger han rigtig meget på mig.
Han har også tilføjet mig som ven på facebook, men det var til gengæld også om morgen hvor vi lå ved siden af hinanden.
Men da vi lå i sengen ville han ikke putte og nusse.
Han har desuden den attitude "mig skal ingen få" - og har også hørt at han er hard to get sådan generelt.
Ville han bare have noget sex, ligesom jeg, hvor det dog bare endte i følelser?
Mener bare, havde han ikke skrevet hvis han var interesseret?
De fleste ville nok sige skriv til ham og find ud af det, som er den eneste udvej - men der er en længere historie bag det, som gør at jeg ikke bare lige gør det.
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 206
Men man skal aldrig sige aldrig, det kan være at han sidder og tænker "Hvorfor skriver hun ikke? Er hun ikke interesseret?". Men det giver desværre også mange piger forhåbninger at skrive og tænke sådan noget.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 37
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
- Han satte sig et mål, og opnåede det. "The game is over"
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
nov 2007