Stadig forelsket i samme fyr :s {{forumTopicSubject}}
Tja, nu har jeg så været vild med den samme i 6 år. Lige siden jeg mødte ham første gang.. Har da haft kærester indimellem, men efter dem, har vi altid endt sammen.. HAR prøvet at glemme ham utallige gange, men lige lidt hjælper det.. Han er også min bedste ven, så at droppe at snakke med ham, kan jeg heller ikke.. Nogen der har prøvet det?
Når jeg snakker med ham om "os" siger han at han har lidt følelser for mig som det er nu, men ikke vil have en kæreste, da han er blevet såret rigtig godt og grundigt af en ex.. Men vi er stadig sammen engang imellem.. Siden vi mødtes har vi altid haft noget specielt, fordi vi ikke rigtig har "fået en chance" da vi jo var unge da vi mødtes.. Og når vi er sammen (som venner) virker det som om vi er kærester, bare uden at kysse osv.
Føler også at han har følelser for mig, men ikke vil sige det? Hvad gør jeg? Han er virkelig den eneste ene for mig..
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 307
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 195
Men kender det alt for godt. Går selv lidt med det samme problem pt. bortset fra at grunden til at min han ikke rigtig ved det er at ejg har såret ham rigtig meget og han derfor skal være 100 % sikker på at han kan stole på mig igen...
Men man kan ikke rigtig gøre andet end at vente og se tiden an.
jun 2007
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 1.465
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 52 Svar: 709
det tager jeg sku hatten af for..
men sig det face to face, så han ka få en anden fattelse af hvor meget du elsker ham ?
nov 2007
jeg mødte min kæreste da jeg lige var blevet 14 og har aldrig aldrig aldrig været rigtig forelset i andre end ham.
men man bliver mere voksen og det er en god ting.
vi begyndte ikke rigtig at tale sammen mere for jeg blev ked af det hver gang og var ulykkeligt forelsket, men da han indså jeg manglede, ja så (:
klø påååå. kløpåkløpå.
jun 2007
Anne*jeg hedder mette* Jamen du fik ham jo, så tror jeg bliver ved med at vente
jan 2007
Håber for dig at det hjælper at vente. Sådan har jeg det også selv. Man skal bare passe på at man ikke komemr til at presse dem for meget...
Men det er sku svært.
Har selv overnattet ved min x i nat, skal til tyskland sammen i dag med en af hans venner + kæreste, når jeg har fri fra arbejde. Når vi ses er vi sammen som var vi kærester, men han ved bare ikke hvad han vil, da jeg har såret ham meget for ca 1 år siden... Men jeg bliver ved med at kæmpe og venter på ham...
jul 2007
Følger: 1 Svar: 3
nov 2007
jun 2007
Betina - Dn virker hver gang, bare jeg ikke lige har skrevet en hel dag så skriver han.
Anne *Jeg hedder Mette* Tak for rådet
jan 2007
Det lyder lidt som det samme som her. Men x siger også at han ikke kan finde nogen der betyder det samme som jeg gør og som han vil være sammen med...
Men hallo hvis de har det sådan, må de jo bare tage sig sammen...
jun 2007
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 335
Følelserne kommer man over. Det er hårdt, men jeg ville råde dig til, at i en periode afskåre kontakt til ham. For at både få mulighed for at klare tankerne, og for at han skal finde ud af hvad han vil.
For mig lyder det som en klassisk 'jeg gider ikke være kærester med dig, men gerne gå i seng med dig'-situation .. desværre..
jun 2007
jan 2007
Min x har også sagt han stadig elsker mig men han ved ikke hvad han vil...
jun 2007
jan 2007
Men måske vi så skulle lade være med at gå og små kysse med dem, for så har de det jo egentlig godt..:-)
Men nej det vil jeg nu ikke undevære..:-)
Skal vist bare genvinde hans tillid..
jun 2007
jan 2007
Hmm det er lidt noget af det samme jeg gjorde. Men x og jeg havde været sammen i 3 år, havde nogle problemer men i stedet for at løse dem valgte jeg at sige stop, en mdr. efter var jeg sammen med en tidligere x, desværre. Jeg var sku blind over for hvilket svin denne tidligere x havde været over for mig, så denne gang endte det med at han var mig utro, slog mig og sådan noget. Nu er ejg så endelig sluppet derfra og prøver nu at vinde min x tilbage da jeg har indset det virkelig er ham jeg elsker og ham jeg vil være sammen med. Han er sku min soulmate...
jun 2007
jan 2007
Var jeg bare blevet og kæmpet for at løse de latterlige problemer i stedet for at smutte og finde sammen med den idiot, altså ham der slog mig.. Men man kan jo ikke ændre fortiden kun fremtiden...
jun 2007
jan 2007
jun 2007
Stadig forelsket i samme fyr :s