{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Stadig forelsket i samme fyr :s {{forumTopicSubject}}

Tja, nu har jeg så været vild med den samme i 6 år. Lige siden jeg mødte ham første gang.. Har da haft kærester indimellem, men efter dem, har vi altid endt sammen.. HAR prøvet at glemme ham utallige gange, men lige lidt hjælper det.. Han er også min bedste ven, så at droppe at snakke med ham, kan jeg heller ikke.. Nogen der har prøvet det?

Når jeg snakker med ham om "os" siger han at han har lidt følelser for mig som det er nu, men ikke vil have en kæreste, da han er blevet såret rigtig godt og grundigt af en ex.. Men vi er stadig sammen engang imellem.. Siden vi mødtes har vi altid haft noget specielt, fordi vi ikke rigtig har "fået en chance" da vi jo var unge da vi mødtes.. Og når vi er sammen (som venner) virker det som om vi er kærester, bare uden at kysse osv.
Føler også at han har følelser for mig, men ikke vil sige det? Hvad gør jeg? Han er virkelig den eneste ene for mig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig forelsket i samme fyr :s
  • #1   12. jan 2008 Han ved hvordan jeg har det..

• #2   12. jan 2008 Hmm ja det er ikke nemt, man kna jo ikke tvinge dem til at have så mange føleleser for en så man kna være kærester...
    Men kender det alt for godt. Går selv lidt med det samme problem pt. bortset fra at grunden til at min han ikke rigtig ved det er at ejg har såret ham rigtig meget og han derfor skal være 100 % sikker på at han kan stole på mig igen...
    Men man kan ikke rigtig gøre andet end at vente og se tiden an.

• #4   12. jan 2008 Trine - kender det .. jaeh, er også det eneste jeg kan .. Dumt at være sammen med en ny, når jeg ved fra start at det ikke bliver til noget seriøst..

• #5   12. jan 2008 har prøvet FULDSTÆNDIG det samme. har kendt min kæreste i 4 år og det har været lige præcis som du beskriver det der.

• #6   12. jan 2008 syns det er sindsygt. at de ikke har ændret sig siden du var 13år smiley

det tager jeg sku hatten af for..

men sig det face to face, så han ka få en anden fattelse af hvor meget du elsker ham ?

• #7   12. jan 2008 men klø på. er er okay at blive sur osv osv fordi du ikke føler han forstår hvor meget det egentlig betyder for dig, og du føler du bare presser på og er i vejen for ham.

jeg mødte min kæreste da jeg lige var blevet 14 og har aldrig aldrig aldrig været rigtig forelset i andre end ham.
    men man bliver mere voksen og det er en god ting.
    vi begyndte ikke rigtig at tale sammen mere for jeg blev ked af det hver gang og var ulykkeligt forelsket, men da han indså jeg manglede, ja så (:

klø påååå. kløpåkløpå.

• #8   13. jan 2008 Emse - har fortalt ham det face to face, for vi er jo stadig sammen engang imellem..

Anne*jeg hedder mette* Jamen du fik ham jo, så tror jeg bliver ved med at vente smiley

• #9   13. jan 2008 Sandra:
    Håber for dig at det hjælper at vente. Sådan har jeg det også selv. Man skal bare passe på at man ikke komemr til at presse dem for meget...
    Men det er sku svært.
    Har selv overnattet ved min x i nat, skal til tyskland sammen i dag med en af hans venner + kæreste, når jeg har fri fra arbejde. Når vi ses er vi sammen som var vi kærester, men han ved bare ikke hvad han vil, da jeg har såret ham meget for ca 1 år siden... Men jeg bliver ved med at kæmpe og venter på ham...

• betina n
    betina n Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #10   13. jan 2008 Lad som om din interesse for ham er forsvundet!!! Lige nu er det dig der kun vil være venner.. Holder du den længe nok vil han måske savne din interesse i ham og prøve at vinde den tilbage.. Sker det ikke er han nok ikke den rette for dig.

• #11   13. jan 2008 sandra ja det gjorde jeg. os derfor jeg synes du skal vente. ;D jeg tror også på den eneste ene.. hehe frdi jeg har prøvet det, og det har du også sååååh. tror nok det skal komme

• #12   13. jan 2008 Trine - Han hjalp også med at passe mine søskende i fredags og lørdag morgen (dog kom der er en kammerat af vores med, desvæærre) Idag skal jeg med op til hans forældre og spise.. Og vi er tit nede i byen, hvor vi bare går rundt og spiser et sted.. Har også sagt til mig selv, at finde en anden hjælper ikke, for så sårer jeg bare den "nye" pga min x igen alligevel..

Betina - Dn virker hver gang, bare jeg ikke lige har skrevet en hel dag så skriver han.

Anne *Jeg hedder Mette* Tak for rådet smiley

• #13   13. jan 2008 Sandra:
    Det lyder lidt som det samme som her. Men x siger også at han ikke kan finde nogen der betyder det samme som jeg gør og som han vil være sammen med...
    Men hallo hvis de har det sådan, må de jo bare tage sig sammen...

• #14   13. jan 2008 Trine - Ja, det synes jeg også.. Men de har åbenbart svært ved at vise følelser.. Han sagde til mig den anden dag, da vi skrev over sms at han havde følelser for mig, men vidste ikke om det var nok, men at jeg betød meget for ham, fordi jeg altid er der for ham, hjælper og sådan hvis han har brug for det.. Men når man har haft noget specielt i flere år, så mener jeg ikke bare at det forsvinder..

• #15   13. jan 2008 Jeg vælger så at sige, at du spilder din tid.. Jeg har før siddet i samme situation... jeg ville gerne et forhold, og håbede i over 1 år. Han 'vidste ikke hvad han ville' men havde ikke noget imod at man lige mødtes og hyggede i ny og næ..

Følelserne kommer man over. Det er hårdt, men jeg ville råde dig til, at i en periode afskåre kontakt til ham. For at både få mulighed for at klare tankerne, og for at han skal finde ud af hvad han vil.
    For mig lyder det som en klassisk 'jeg gider ikke være kærester med dig, men gerne gå i seng med dig'-situation .. desværre..

• #16   13. jan 2008 MIss K - Har før cuttet kontakten til ham i et år, og virkede heller ikke. Og vi laver skam andet end at gå i seng sammen. Det sker faktisk sjældent, at vi gør det. Og nu har jeg kendt ham i 6 år.

• #17   13. jan 2008 Sandra:
    Min x har også sagt han stadig elsker mig men han ved ikke hvad han vil...

• #18   13. jan 2008 Trine - De har bare svært ved at vise det.. men de skal nok indse det, når de finder ud af at de ikke får bedre..

• #19   13. jan 2008 Nemlig..:-)
    Men måske vi så skulle lade være med at gå og små kysse med dem, for så har de det jo egentlig godt..:-)

Men nej det vil jeg nu ikke undevære..:-)

Skal vist bare genvinde hans tillid..

• #20   13. jan 2008 Trine - Vil jeg nu heller ikke undvære smiley Tror også at jeg skal.. Gik fra en kæreste på et tidspunkt, var sammen med ham min ex, men han var lige kommet ud af et langt forhold og var bange for at blive såret, så fik han ikke lige svaret på en besked og der gik nogen dage.. Gik tilbage til ham jeg gik fra, og min ex blev meget ked af det.. Har nok også noget med det at gøre..

• #21   13. jan 2008 Sandra:
    Hmm det er lidt noget af det samme jeg gjorde. Men x og jeg havde været sammen i 3 år, havde nogle problemer men i stedet for at løse dem valgte jeg at sige stop, en mdr. efter var jeg sammen med en tidligere x, desværre. Jeg var sku blind over for hvilket svin denne tidligere x havde været over for mig, så denne gang endte det med at han var mig utro, slog mig og sådan noget. Nu er ejg så endelig sluppet derfra og prøver nu at vinde min x tilbage da jeg har indset det virkelig er ham jeg elsker og ham jeg vil være sammen med. Han er sku min soulmate...

• #22   13. jan 2008 Trine - Puha, sikke et forhold at komme ind i :s Er glad for at høre, at du er kommet ud af det igen.. Ja, jeg skulle heller ikke være gået tilbage til den tidligere ex, for havde jeg ikke gjort det, var jeg sammen med ham jeg gerne ville idag smiley

• #23   13. jan 2008 Sandra: Er også glad for at jeg kom ud igen... Glad for at jeg fik mine øjne op for at det var forkert det jeg havde gjort.
    Var jeg bare blevet og kæmpet for at løse de latterlige problemer i stedet for at smutte og finde sammen med den idiot, altså ham der slog mig.. Men man kan jo ikke ændre fortiden kun fremtiden...

• #24   14. jan 2008 Ja, det har du ret i.. Men jeg ønsker dig held og lykke. Du kan jo skrive en pb hvis der er noget smiley

• #25   14. jan 2008 Sandra: Også held og lykke til dig... Du må da også lige skrive hvis der sker noget..:-)

• #26   14. jan 2008 Skal jeg gøre smiley

Kommentér på:
Stadig forelsket i samme fyr :s

Annonce