{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Forvirret, bange, ked - nervøs? :( {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har en kæreste jeg har været sammen med i 1½år
og lige siden mandag, da han startet på teknisk skole, har han været så "fjern" fra mig, altså der går MIDST 2 timer før han faktisk svare på mine sns'er, og jeg skal altid sende dem 3 gange

Nogle gange føler jeg om han holder et eller andet skjult, for det har været der i en periode før, og jeg har tit faktisk hverdag spurgt ham, om der er noget han holder hemmeligt.. men han siger der ikke er, og har også prøve Face2face.. smiley

Mange af mine veninder beder mig om at stoppe forholdet, men det så HELVEDS svært for mig.. da jeg elsker ham, men jeg er så knust hverdag, for jeg føler han bare holder fast på mig ? uden at elske mig.. smiley

^ DET SKAL LIGE SIGES AT NÅR HAN ENDELIG SVARE ER DET KOLDE SVAR JEG FÅR..

Jeg tror han har en anden, eller også er han bare træt af mig ='(

har brug for nogle rigtige svare, og ikke bare nogle latterlige svare..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvirret, bange, ked - nervøs? :(
  • #1   3. apr 2008 Han har fundet en håndværkertøs han synes er sejere... /:

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #2   3. apr 2008 har du tænkt på at man laver noget på teknisk skole? altså ikke bare sidde i klasseværelse, kan jo være derfor han ikke svare med det samme.

• #3   3. apr 2008 Det lyder skod, skynd dig ud af det min x startede også på tekninsk skole i mandags og ja han er lige præcis lige sådan, måske det den samme *G*ej spøg til side, syntes du skal droppe ham også selv om du kommer til at græde snot men han er 100000 % det ikke være TRO på mig.

• #4   3. apr 2008 Han har måske haft meget at se til...Men behøver vel ikke sende "Kolde" svar tilbage:(

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 388
    #5   3. apr 2008 Stil ham nu et ultimatum

At nu skal han til at vise at det er dig han vil have eller skrider du..

Det kan godt være det virker som en hård måde men livert er altså for kort til at man skal spille tiden...

• #7   3. apr 2008 det skal siges
    jeg sender jo heller ikke 100 om dagen, det jeg mener med at JEG skal sende dem 3 gange før han svare? og så det er der går 2-3 TIMER og det så heller ikke det samme der står i alle sammen, men desværre, det angsten der går på

* HVAD SKER I SENGEN ' BLIR I SENGEN ! * : jah det har jeg, men han siger der intet er.. smiley

• #8   3. apr 2008 Du lyder ligesom min kæreste.. Men altså nej det er ikke altid man lige kan svare.. Da jeg selv går på teknisk nogen gange, så er det ikke ret tit man kan få lov at svare.. i pyldrer for meget i piger.. smiley

• #9   3. apr 2008 nej det altså heller ikke kun på teknisk han ikke svare det os der hjemme.. og det han skriver han laver når han ENDELIG svare er " ser tv. du??"

self men han har gået der engang før, og det er det samme hold, så ved ikke hvor spændt man er?

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #10   3. apr 2008 Mig og min kæreste skriver stort set ikke sammen om dagen når vi er på arbejde eller de perioder man er på skole, for man laver en masse ting og har mange folk rundt om sig, så kan det godt gå hen og blive svært at koncentere sig om at skrive lange søde beskeder til hinanden og til sidst måske irriterende..

Og hvis han virker fjern er det måske fordi der sker meget nyt og han måske tænker meget over det uden at vide det rigtig selv.

Synes ikke bare man skal slå op pga et problem, slet ikke når i har været sammen 1½ år, det er jo ikke altid nemt at være i et forhold, det koster tåre, men der er jo også mange glæder.

Bare min mening, kender jer jo ikke så kan ikke sige hvordan det er for jer!

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #11   3. apr 2008 Finde sig i det. - altså det kunne jo faktisk være han lavar noget udover og sidde og glo på sin mobil hele dagen. Og gør han endelig er det måske lidt belastende at du sender igen og igen.
    Og er han ikke der vær . - Må jeg spørge om nogle af jer orakler kender fyren siden i kan udtale jer om det. - tåber

• #12   3. apr 2008 Matilde K: ja det har jeg - endag også face2face, men han siger han godt gider mig.. men føler bare han ikke tør sige det. /;

• #13   3. apr 2008 Hey når jeg begynder på noget nyt er jeg os meget fjren fra omverden, og svare meget koldt, nu kender jeg ikke din kæreste men det kan være han går meget op i det der sker på teknisk skole.. give det lidt se og se hvad der sker:)

• #14   3. apr 2008 Matilde K:

Ehm... Kender så 3 drenge der har valgt en håndværkerpige frem for det de havde før da de startede på erhversskolen i Hillerød... Så jeg siger bare hvad der kan ske.

• #15   3. apr 2008 Jeg vil ikke sige du skulle droppe ham, men lad være med at være nervøs over at han måske er sammen med en anden. Hvis du bliver ved med at spørge ham, kan jeg godt forstå han skubber dig lidt væk måske, bare for at blive lidt fri fra det "plageri" hvis man kan kalde det det. Jeg synes I skal sætte jer ned en dag, og så tage en stille og rolig snak med hinanden om hvad det er der går dig på, og så forhør hvorfor det er at I begge to reagerer på den måde I gør.. smiley

• #16   3. apr 2008 nicklas A.. Du har fuldstændig ret.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #17   3. apr 2008 Hvor gammel er han lige??

• #18   3. apr 2008 hmmm han går jo i skole siger du, derfor har han nok ikke den samme tid eller energi til at skrive tilbage, selvf er det ingen undskyldning men det kan jo være af den årsag.

• #20   3. apr 2008 hmm... jeg ved det ikke rigtigt, du skal os tænke på han i skole..
    men altså, jeg ved det ikke rigtigt som sagt, er ikke selv i situationen , men altså, du må vel ku lugte på ham om han er sammen med en anden ?
    et godt råd for dit selvværd, lad vær at selv smser 3 gange, helt ærligt, siger det for du skal stadig holde hanen højt smiley

• #22   3. apr 2008 Camilla, det kan godt være det ikke er et svært niveu, men for nogen er det, vi er ikke alle sammen einstein. heldigvis. og hvis han godt kan lide at følge med, og ikke føler han har lyst til at skrive i undervisningen, så er det sådan det er. Synes også du skal give ham en chance og lade hver med at skrive 3 beskeder om det samme.

• #25   3. apr 2008 Nu går jeg selv på teknisk skole, rettere Ceus i Nykøbing F.
    Grunden til at han ikke svarer er nok at han er sammen med sine gutter. Der er ikke noget værre end en tøs der skal svares konstant og hele tiden.

Prøv bare at skriv til ham når du har fri fra skole, eller hvad du laver

• #26   4. apr 2008 måske har han for travlt til at svare ?

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #28   4. apr 2008 måske skal de ikke vide han har tøs på ??

• #29   4. apr 2008 Hvis det ikke kun er i skolen, så skulle du nok bare droppe ham?

• #31   4. apr 2008 nyt liv nye spændende mennesker.

Sådan er det jo - i er jo begge unge.

• S G
    S G Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #32   4. apr 2008 Alle hankøns væsener har brug for plads og tid for sig selv i perioder. Han er sikkert inde i sådan en periode.
    Det du gør bedst i er at lade ham være. han skal nok kontakte dig. Især når du bare viser du giver ham den plads og ikke hænger ham på ryggen od udfritter ham...

• #33   4. apr 2008 jeg gider ikke lige læse det hele igennem men der skete det samme med mig og min eks, og jeg var i hans sted og for mig var det for at overveje om jeg virkelig ville være i det forhold fordi vores forhold havde været skod de sidste par måneder..

• #34   5. apr 2008 hallo tøser, forstå fyrene har brug for lidt fritid smiley når man er på job eller i skole skriver man kun i pauserne... smiley mester gider jo ikke betale for du skal snakke i telefon med kæresten der her knækket en negl.. eller hun ikke kan stå op fordi hun har fri :S

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #35   5. apr 2008 .

• #38   5. apr 2008 Kristina: Skal lige have det HELT på det rene - hedder din kæreste Rune? Det er bare fucked up, jeg kender nemlig en Rune der går på teknisk der har kæreste der hedder kristina, og de har været sammen i længe. Skal bare lige være sikker på at det ikke er dig! smiley

Men- Giv ham lov til at gå i skole, og så lad være med at SMSe men ring i stedet til hinanden om aftenen hvor man har tid i nogle minutter, i stedet for at SMSe. Det er meget rarere, og så har man noget at snakke om, i stedet for at skrive sammen hele dagen smiley

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 5
    #39   6. apr 2008 Hej jeg kan godt forstå dig men også da jeg lige var starte på ots var det helt nyt for mig og det tror meget af min tid og de er meget ops på mobiler. og plus han får en masse nye venner som han sikkert ville i byen med og får nogle fredag pilser med.

mit råd er
    lad ham være sig selv og bare giv ham tid det ville være det sammen hvis du kom på efterskole eller sådan noget så har du heller ikke så meget tid da du skal udforske tingene.

og ja så kontakt ham en del mindre så kontakt han sikkert dig på et tidspunkt

• rasmus q
    rasmus q Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #40   19. feb 2009 der er fandme ik mange damer på teknisk.... jo på teknisk skole i haderslev er der ca 3 piger. og de ligner et flækket hakkebræt !!!!:D

Kommentér på:
Forvirret, bange, ked - nervøs? :(

Annonce