{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

Anders .
Anders .
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155

Jeg er et varmt menneske - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Halløj i hytten.

Jeg har et "problem" eller et uopklaret mysterie..
Jeg har meget meget nemt ved at holde varmen, og kan gå i t-shirt udenfor i meget kolde temperaturer, og er også ret imun overfor kolde vandtemperaturer.
Det er selvfølgelig fedt om vinteren, når kæresten skal låne jakken, eller sådan.

MEN det er et et problem, når jeg er indendørs, da jeg nemt får det rigtig varmt, og begynder at svede. Også når jeg ligger i sengen får jeg det nemt varmt - især når jeg ligger med kæresten.

Jeg har hørt noget om at det kan skyldes godt blodomløb, højt blodtryk eller lignende. Jeg kan med jævne mellemrum også se min puls ude i mine fingre, og på min halspulsåre. Den banker simpelthen i takt med min puls.

Hvad kan dette skyldes? Jeg er rask og sund, og føler intet ubehag ved det... Udover at jeg har det varmt.

Nogle gode bud?
Jeg sætter ikke næsen for højt, da dette jo er Baboom.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er et varmt menneske - HJÆLP!
  • #2   1. sep 2008 hehe, en fra min klasse gårogså rundt med t-shirt om vinteren smiley

Det kan måske bare være en gen eller for mange muskler eller fedt smiley

• #3   1. sep 2008 har det også meget specielt sådan, syntes aldrig det er koldt når alle andre står og tuder udenfor om at det blæser for meget og jeg ved ikke hvad, men indenfor kan jeg godt få det rigtig varmt? :S

• #4   1. sep 2008 Hey Anders,

Hvor langt tid har det stået på?

Har kun haft kropstemperatur problemer i iforbindelse med feber.
    Siger ikke at du fejler noget. Prøv. evt at ringe og spørge din læge om det? Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. Tror særdeles det har noget med tilvænning.

• #5   1. sep 2008 Ligesom Loev, kan jeg hellere ikke "fryse"... men ligeså snart man kommer indefor, skal jeg dog altid lige vænne mig til den varme stue temperatur, der går nok 15 minutter, før kroppen er stillet !

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

#6   1. sep 2008 Max
    Det er svært at sige, hvor længe det har stået på.. Men i årevis - Men efter at mine omgivelser er begyndt at nævne noget med mine organer, og mit blodomløb er jeg begyndt at tænke over det, da jeg er tilpas i t-shirt, når de andre går og fryser i deres langærmede trøjer..

Det kan være jeg lige skal smide spørgsmålet i brevkassen på netdoktor.

• #7   1. sep 2008 Anders. hvis du får et svar eller finder ud af noget, gider du så ikke skrive det? Har også tit undret mig over hvad der er "galt" med mig smiley

• #8   1. sep 2008 Anders,

Følger lige med. XD

Er spændt på mulige svar på dette.

Husk at opdatere tråden. Tak.

• #9   1. sep 2008 Jeg har det lige omvendt. I like it hot smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

#10   1. sep 2008 Racer Simon H.N - smiley PubiMan smiley .

Tak for et absolut ubrugeligt og irelevant indlæg....

• #11   2. sep 2008 Hvad? Det er rigtig.

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #12   2. sep 2008 Sådan har jeg det også, det er latterlig irriterende .
    KAn også begynde at svede over den MINDSTE ting. OG er selv i relativ god form osv?
    Virkelig en balast.

• #13   2. sep 2008 Jeg har det stik modsatte af dit problem.. Kan nemt få det koldt. fryser næsten mine fødder konstant og tit mine fingre.. jeg har fået konstateret dårligt blodomløb.. så det du har der, kan som du selv siger, være godt blodomløb smiley

• #14   2. sep 2008 Kim. Så kan du også li meget varme?

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #15   2. sep 2008 Det er virkelig irriterende.
    Mit lugter heldigvis heller ikke.

Men det er KUN i ansigtet, lige der hvor det er mest tydeligt? Ja det er satme fedt smiley

• #16   2. sep 2008 "NICE" for første gang lyder det som om jeg ikke er den eneste som den er gal med.. har også i de sidste mange mange år, haft det sådan.. med altid at have det rimlig varmt og der skal ingen ting til før jeg begynder at svede.. sku ik fedt om sommeren !

men hvis nogen finder ud af hvad der er galt, så skriv det da lige ! smiley

• #17   2. sep 2008 Har det præcist på samme måde som dig anders, jeg går altid og har det varmt. Og har det bedst når andre siger de fryser. Begynder også nemt at svede så derfor går jeg næsten altid med trøje, da jeg synes svedpletter er klamt.

Men du kan få fjerne noget af svedkirtlen uden det kan ses.

• #18   2. sep 2008 jeg sveder nu mest under armene..

ang, det med at få fjernet sved kirtlerne.. det er jeg nu ik meget for.. de er der sku af den grund.. så kroppen selv kan regullere varmen..

• #19   2. sep 2008 har det på samme måde render i t-shirt året rundt, også på arbejde hvor der er 12 grader (slagteri)
    Begynder så ikke og svede af det men fryser aldrig..

Hvis du nu for svar fra netdoktor skriver du så lige herinde ?

• #20   2. sep 2008 min kæreste har det samme. hvilket er minus for mig når vi skal i seng får vinduet skal helst være åbent og jeg røvfryser..han kan endda få det så varmt at vi blir nød til at afbryde sex fordi han ik kan til sidst pga han koger helt

Kommentér på:
Jeg er et varmt menneske - HJÆLP!

Annonce