{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

har han gang i noget som han ik burde? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til at kæresten den seneste måned er begyndt at have sin mobil på lydløs, ta den med sig over alt...og når han skriver, så vender han mobilen helt til siden som om han ik vil ha jeg ser hvad han skriver... igår spurgte jeg ham hvorfor han gjorde det, og om der var noget han skjulte for mig...han sagde der ik var noget...så jeg spurgte om jeg så måtte se hvad han skrev..
men straks begyndte at sige at jeg ik stoler på ham, og sådan et forhold kan han ik gå med til.. og at jeg ik sku blande mig hvem han skrev...
jeg spurgte hvem han skrev med, det var en pige som hed sara, som jeg ik lige ved hvem er...men han ville ikke fortælle mig hvad de skrev om....
Jeg ville nu mene at hvis han havde rent mel i posen ville han med det samme vise mig beskederne, for at bevise der ik var noget jeg sku bekymre mig om....det ville jeg havde gjort...
er det mig som bekymre mig for ingenting...eller synes i selv det virker mærkeligt..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har han gang i noget som han ik burde?
  • #1   23. sep 2008 hmm, jeg ville nok lige nuppe den telfon om natten mens han sover? :b

• #2   23. sep 2008 han har altså os et privat liv?

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #3   23. sep 2008 Det lyder suspekt... hvis han ikk har noget at skjule, så burde han være ligeglad med om du sidder hos ham når han sender sms osv.

Pas på dig selv... og dine følelser.

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #4   23. sep 2008 Med den opførsel du beskriver, så er det med at knalde hælene i og sige at hvis du ikke får en forklaring, så skrider du. Det lyder i mine ører som om du har al grund til bekymring...også selv om han prøver at skyde skylden over på dine skuldre med at du ikke stoler på ham.

• #5   23. sep 2008 Jeg vil mene han har gang i noget han ikke burde... For sådan en fyr har jeg også været sammen med... Jeg ved godt det ikke er pænt og snage i hans mobil, men jeg havde gjort det ved den mindste chance... :O/

bare pas på dig selv og dine følelser her...

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #6   23. sep 2008 Duus: Det er fandeme iorden ! Sådan burde alle mennesker være overfor deres partner. Go stil... smiley

• #7   23. sep 2008 han har sin mobil med sig over alt, så kan jo heller ik læse hans beskeder da han altid sletter hans beskeder....og desuden ville jeg aldrig ku få mig selv til at luske og kigge i hans mobil....

• #8   23. sep 2008 RØSLE : man kigger ikke i andres mobiler ! lige meget hvad ! man kan faktisk komme i fængsel for det !

mht til forummet så kan jeg personligt ikke have når folk rager i min telefon eller læser med hvad jeg skriver . for det kanlige så godt være en veninde som skrev noget privat til mig som folk ikke skal vide !
    jeg har altid min mobil med mig når jeg forlader min værelse fx og det har ikke noget med at være utro at gøre , jeg gider bare ikke at folk rager i min mobil og samtaler . det skyldes at jeg har har haft en kæreste engang som bare gjorde det så snart han ahvde muligheden .

• #9   23. sep 2008 Hmm
    Jeg har også skrvet med nogle fyre hvor min daværende kæreste ikk skulle se hva vi skrev om.. og jeg bryder mig i det hele taget ikk om at man skal læse hinanden beskeder... altså man ahr lov til og være privat også uden kærestn self så længe der ikk er følser i det..

Men ja pas på dig selv... og især dine følser

• #10   23. sep 2008 Jeg synes nu heller ikke du skal kigge i hans mobil, jeg synes du skal stå fast ved du vil have en forklaring og den rigtige forklaring... Du er ikke tjent med en fyr der spiller på flere heste...

• #11   23. sep 2008 DROP HAM..

• #12   23. sep 2008 tja. Pas på dig selv i hvert fald..

• #13   23. sep 2008 ja han kan da skrive med andre folk og sådan, men ja hvem ved måske skjuler han noget....
    det dummeste du kan gøre er at læse beskederne.

• #14   23. sep 2008 . Plougmeister . Hallo...jeg har sku på ingen tidspunkt sagt at jeg ville læse i hans beskeder om natten...eller læse i hans telefon...det ligger ik til mig...så hvad med at læse først før du skriver!!!!!

• Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #15   23. sep 2008 Jeg har absolute intet at skjule for min kæreste.

Men jeg ville også blive ekstremt skuffet. hvis min kæreste valgte at kigge min telefon igennem uden min tilladelse. Efter min mening er en telefon lige så personlig som en dagbog.

Så hvis tøsen tog telefonen mens den anden var i bad, sov eller andet, ville være en kæmpe krænkelse af hans privatliv.

Snak med ham, og hvis han ikke kan forklare sig ud af den, så må du jo vælge om du stoler på ham eller ej.

• #16   23. sep 2008 Den eneste grund til du ikk emå se er jo fordi han laver noget han ikke skal..

• Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #17   23. sep 2008 Jeg har sågar tidligere haft en kæreste der kiggede i min telefon, og fandt ud af at en af mine kammerater var sin kæreste utro. Og hende han var utro var tilfældigvis en af mine daværendes kæreste gode veninder.

Guess what happened!

Hun rendte direkte ud til sin veninde og fortalte det, og hvem stod så tilbage med pikken i postkassen???

• #18   23. sep 2008 Man skal kunne stole på hinanden men hvis han bliver sådan når du spørg om hvem han skriver med og hvad de skriver om vil jeg mene at han har gang i noget.... Min eks gjord det sammen men jeg tog hans mobil om natten og fandt ud af at han havde gang i nogle andre tøser... ved godt det er forkert men ville til hver en tid kigge en min nye kærestes mobil hvis jeg følte at han skjulte noget for mig

• #19   23. sep 2008 simona~baby.. han har gang i noget, har selv været i den situation smiley

og det sucks..
    sys heller ik du skal læse hans beskeder og ved jeg oz du aldrig ville gøre..

men sys du skal sætte dig sammen med ham og forklare ham at du føler han skjuler noget for dig og det kan du ik leve med så i bør nok stoppe med at være sammen - hvis han virkelig elsker dig så vil han sige at han ik vil miste dig og så stoppe med hans sms pjat og evt vise dig det han skriver...

hvis det ik ender sådan - så ved du i det mindste hvor du står og du er dermed færdig med at spilde mere tid på ham...

knus

• #21   23. sep 2008 Bar' Maj ' Han måtte mere end gerne kigge i min mobil...for har intet at skjule...jeg viser ham endda frivilligt mine beskeder hvis nogle fyrer har skrevet, noget upassende....

• #23   23. sep 2008 Find ud af om din kæreste er dig utro.
    (MTV)

sms UTRO og dit NAVN til 1220
    10 kr plus almindelig sms takst.

• #24   23. sep 2008 Syntes det lyder underligt med alle jer som ikke vil have andre læser jeres beskeder osv.

Hvis jeg får en besked kan jeg da godt bede min kæreste om at læse den for mig hvis jeg ikk lige gider bevæge mig, og omvendt. I andre er da underlige at man ikke må tjekke - Nogen er jo bare nysgerrige og regner ikke med at finde ud af damen ligger og boller 20 andre fyrer? og omvendt.

• #25   23. sep 2008 Mads P når så du ville også sys det er helt normalt din kæreste gik og skjulte telefonen helt væk fra dig imens hun skrev, og tog den med sig over alt....det lyder til at hvis du havde en kæreste kunne hun næsten stå og kneppe med en anden foran dig og du ville stole på hende...

• #26   23. sep 2008 synes du skal snakke med ham om det, sådan snakke og ikke bare beskylde -for så går han automatisk i forsvar og så kommer i nok ikke ret langt. Men fortæl at du måske føler dig en smule utryg, ikke fordi du ikke stoler på ham -eller sådan noget i den stil og så sige til ham at han har ændret sig på det sidste og det bekymrer dig? smiley synes måske nok heller ikke du skal glo hans telefon igennem
    -ville jeg ikke selv, regner med at jeg kan stole på ham hvilket jeg også gør, og har det ligesom dig at han sagtens kan se i min hvis det skulle være, fortæller ham også selv om upassende beskeder hvis der kommer sådan nogle.

men håber da du/I finder ud af det og at det bare er dig der har gået og troet det værste smiley

• #27   23. sep 2008 Markii . Ja du har fuldstændig ret....det lyder selv som om de andre som ikke vil vise deres kærester beskeder, selv har noget at skjule....

• #28   23. sep 2008 Bytter med næsten ALT.. hmmm xD

• #29   23. sep 2008 above and beyond hvad mener du søde...med at du bytter med næsten alt

• #30   23. sep 2008 Phobia .

Hvad nu hvis man så bare ikk er sådan - folk der er sådan har noget at skjule.

hvorfor gå så højt op i det?

• #31   23. sep 2008 Mads P hmm det lyder ik til du har læst hvad jeg har skrevet tidligere.... jeg ku aldrig drømme om at kigge i kærestens mobil....uanset hvor mistænksom jeg var...jeg har bedt om vise mig beskederne hvis han ik havde noget at skjule....som han ikke vil...så, er det jo næsten klart man begynder at mistro sin kæreste

• Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 59
    #32   23. sep 2008 Tag ikke din kærestes tlf. det fører til intet godt ! præcis han har også et privat liv, fordi han skriver med en anden betyder det ikke han er dig utro, men at han måske trænger til at "afreagere" lidt. er Sikker på at han holder rigtig meget af dig og ikke vil være dig utro, men tag da en seriøs snak med ham omkring det.. men tag IKKE hans tlf., du vil fortryde det gevaldigt, for ja der står med garanti noget i de beskeder du ikke vil bryde dig om..

• #33   23. sep 2008 simona~baby.. nååh nej det var hende pigen der kalder sig Bytter med næsten ALT der skrev at du sku sende en sms til mtv for at se om din fyr var utro xD

• #34   23. sep 2008 Daniel B ja og self. hvis der står noget i hans beskeder som man ikke skriver med andre når man er i et forhold, skal man netop vide det....

• #35   23. sep 2008 above and beyond tror desværre ik sådan noget passer...

• #36   23. sep 2008 Det er da 100% sikkert at han har noget at skjule? Han har helt sikkert gang i noget han ikke vil have du skal vide, for han ved det vil ødelægge jeres forhold.
    Smid idioten ud, hvis han ikke har noget at skjule så vil han også vise dig hans beskeder når han skriver med hende. Hvis han ikke har noget at skjule så er du den første han burde vise beskederne og fortælle alting til jo.....?

• #37   23. sep 2008 daniel b .. 'for ja der står med garanti noget i de beskeder du ikke vil bryde dig om..'

så er han jo os' følelsmæssig utro, han er illoyal overfor hende og det er næsten lige så slemt som at han smider ynglekæppen op i en anden..

• #38   23. sep 2008 psykisk eller fysisk utro...det er det samme for mig....

Sebastian ja sådan burde sku alle være...og bar vise deres beskeder, hvis de for guds skyld ik har noget at skjule....

• #39   23. sep 2008 simona.. nemlig!!!

• #40   23. sep 2008 han skriver med anden for det samme gjorde jeg da jeg opførte mig på præcis samme måde som han gør nu, og det nytter ikke at læse noget på mobilen alle beskeder bliver slettet

• #41   25. sep 2008 spørg ham da hvem det er ham skriver med.

• #42   25. sep 2008 Har du spurgt ham ligeud?

Vi her på Baboom ved jo alt om dit forhold og din kæreste - så det er TOTALT oplagt at spørge os ...

• OC C
    OC C Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #43   25. sep 2008 han er dig 99% utro eller er på vej til det, jeg er en fyr og har selv gjort på samme måde som ham mod min x for længe siden...

• OC C
    OC C Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #44   26. sep 2008 yep gir tine F ret i det hun skriver, håber sku ikke du er forelkset i ham så bliver det nok hårdt for dig :-((

• #45   27. sep 2008 Han vil ikke vise mig hans beskeder...han sys lige pludselig at man skal ha noget privat lige pludselig selvom han var ligeglad i starten af forholdet hvis jeg læste i hans mobil.. men jeg har sagt til ham, at indtil han kan bevise mig at han ik har haft nogen upassende beskeder og jeg ser de beskeder...er han stemplet utro i mine øjne...
    han sys heller ik man er utro, hvis det ik er fysisk...så måske han ser det ganske normalt at skrive frækt med en anden pige imens man har kæreste på....who knows?

• #46   28. sep 2008 Phobia.. hun HAR jo sat sig ned for at snakke med ham stille og roligt og med det samme gik han jo i baglås og begyndte med hans : du stoler ik på mig og bla bla bla..

hvis han ik har noget at skjule hvorfor så gå totalt i selvsving og fare i flint?

så ku han da bare stille og roligt smile og sige nej skat, og så lade hende se mobilen..

• #47   28. sep 2008 der er væsentlig forskel på privatliv og på svigt..

og sidder han og er følelsmæssig utro mod simona så svigter han hende..

hvis man ik har noget at skjule hvorfor så ik bevise det?

• #48   29. sep 2008 tjoh.. men det ved vi jo alle at det ik altid er så nemt smiley

• #49   30. sep 2008 phobia.. finder du dig bare blindt i ALT hvad din fyr laver?

for hvis du gør - så burde du godt nok snakke med en proff om din selvagtelse..

Kommentér på:
har han gang i noget som han ik burde?

Annonce