{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

problem! {{forumTopicSubject}}

hej baboom, har et problem med en pige, kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg står, det er sådan hun slog op med mig for et halvt år siden, fordi det sådan ikke rigtig kørte til sidst, vi havde været sammen i 2 år, der og vi har holdt kontakten siden, og jeg har aldrig mistet den følse for hende som jeg havde, vi har så skrevet meget sammen de sidste par uger og problemet er at hun fandt en kæreste for et par månneder siden, hun skriver godt nok at hun elsker ham og sådan, men her i søndags skrev hun at hun ville snakke med ham kæresten om noget vigtig her på fredag, men så i tirsdags skriver hun lidt surt til mig, og at hun er kommet itvilv, snakkede så sammen her til morges, og hun sagde en masse med at hun blev bare skuffet over jeg havde presset hende for meget, men hun mente det hun havde sagt og sådan, og at jeg bare skulle vente og sådan, og at hun ikke rigtig havde nogen grund til at sige til ham at det ikke fungerede mere, men hun har sagt til mig at hun os stadig har de følser for mig, fortalte hende så os at jeg stadig elskede hende rigtig højt, og hun sagde det gjorde hun også og sådan,
nårh , men spiller hun kostbar eller vil hun bare være sikker på det valg hun gør eller?

håber i kan hjælpe`?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem!
Kommentér på:
problem!

Annonce