problem! {{forumTopicSubject}}
hej baboom, har et problem med en pige, kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg står, det er sådan hun slog op med mig for et halvt år siden, fordi det sådan ikke rigtig kørte til sidst, vi havde været sammen i 2 år, der og vi har holdt kontakten siden, og jeg har aldrig mistet den følse for hende som jeg havde, vi har så skrevet meget sammen de sidste par uger og problemet er at hun fandt en kæreste for et par månneder siden, hun skriver godt nok at hun elsker ham og sådan, men her i søndags skrev hun at hun ville snakke med ham kæresten om noget vigtig her på fredag, men så i tirsdags skriver hun lidt surt til mig, og at hun er kommet itvilv, snakkede så sammen her til morges, og hun sagde en masse med at hun blev bare skuffet over jeg havde presset hende for meget, men hun mente det hun havde sagt og sådan, og at jeg bare skulle vente og sådan, og at hun ikke rigtig havde nogen grund til at sige til ham at det ikke fungerede mere, men hun har sagt til mig at hun os stadig har de følser for mig, fortalte hende så os at jeg stadig elskede hende rigtig højt, og hun sagde det gjorde hun også og sådan,
nårh , men spiller hun kostbar eller vil hun bare være sikker på det valg hun gør eller?
håber i kan hjælpe`?
jan 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 365
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 72 Svar: 674
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 61
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 853
det hjælper ik en skid at presse hende, så ender hun med at blive ved ham..
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 722
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 26 Svar: 116
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 167
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
Hun holder dig jo for nar. Hvis du først begyndte at interessere dig for andre piger end lige hende, så ville hun nok hurtigt komme krybende tilbage til dig.
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 26 Svar: 116
jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
baby - hvad mener du ?
pølse - jaja, skulle jo gå stærkt
kylz, - kan jeg godt forstå, du syntes siger hun os, og kan høre på hende hun er ked af det, altså at jeg presser hende for meget,! men er bare bange for det væreste!
jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
problem!