{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.285 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70

Et par spørgsmål ang. tungepiercing. {{forumTopicSubject}}

Hey der ude, går med tanken om at få en tungepiercing, hvilet nu mest er for damens skyld. Hvor meget koster det at få lavet den ca.? Hvor lang tid går det før ens tunge er "normal", altså hvor man kan snakke normalt og den ikke er øm? Er der noget bestemt man ikke må, spise noget eller hva ved jeg?

- Håber der er nogen som vil bruge lidt tid på at hjælpe, for skal lige vide lidt om det, inden jeg får den lavet.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål ang. tungepiercing.
  • #1   21. apr 2009 Prisen er forskellig.
    Jeg kender fra 250 kr til 500 kr.

Du må spise det du kan lide. De råder dig til at spise is bagefter for hævelsen.

Alt sammen er forskelligt fra person til person. Jeg havde ingen problemer.

• #2   21. apr 2009 jeg gav vidst 5 eller 600 for den, og de er pisse dygtige derinde (gorlubb piercing).
    Jeg kunne spise rigtig samme dag, og tale normalt smiley
    Men det er forskelligt fra person til person.
    Man må ikk snave eller have oral sex i 3 uger.
    De siger man ikke må drikke alkohol, men det hjælper rigtig meget på hævelsen.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#3   21. apr 2009 Okay, lidt dyrere end jeg havde regnet med, men det klare jeg nu nok. Er det nogen der ved hvor lang tid hævlsen ca. vare? Altså hvor lang tid der går, før tungen er normal igen? smiley

• #4   21. apr 2009 Det er forskelligt. Min hævede meget lidt, og var helt væk i løbet af få dage smiley Men jeg hørte om en hvor den hævede så meget så den selv skuede kuglen af. Men ville råde dig til at tage de største kugler til at starte med, da de ikke lige er sådan at skrue af, eller vokse udenom.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#5   21. apr 2009 Tak for svare. Antitøsen, når du siger hævlsen tager et par dage, er der så ikke tale om 3-5 dage ca.? Den med man skal holde sig fra alkohol, oralsex og "snave" er stæks værre, for det bruger jeg en del tid på i weekenden..

• #6   21. apr 2009 hehe. Nu har jeg også haft den i næsten 10 måneder, så kan ikke rigtig huske det smiley Men det er jo stadig forskelligt. Min veninde gik nok lidt over 1 uge.

Ja, men det er for dit eget bedste, og så får damen også meget ud af at undvære det i 3 uger, så kan du jo virkelig gøre det godt når du kommer igen smiley
    Men jeg ville ikke sige du skal holde dig fra alkohol, det hjalp på min veninde. Hun var slet ikke klar over hvad hun drak, og så kom hun i tanke om det, så jeg fik det smiley Men hendes hævelse faldt rimlig hurtig efter smiley

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#7   21. apr 2009 Okay, tak for det. Så regner jeg med det bliver næste mandag, så kan jeg være heldig at hævelsen er klar til weekenden.. smiley

• #8   21. apr 2009 Grunden til du ikke ska dyrke oralsex osv, er fordi tungen skal hæve, det er jo et sår.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#9   21. apr 2009 Ck - Okay men lange "snaveture" kan vel godt gå an? Så må hun bare undevære det orale i tre uger.. smiley

• #10   21. apr 2009 Det er fordi der ikke må gå betændelse i den jo?

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#11   21. apr 2009 Okay, tak for svarene så.

• #12   21. apr 2009 Ellers får du det hele at vide ved din piercer (:

• #13   21. apr 2009 Snuden:
    Gør man ikke, hvertfald ikke med tungepiercinger.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#14   21. apr 2009 Snuden - Nej, det er hun ikke, men hun har planer om det i nærmeste fremtid. smiley

• #15   21. apr 2009 Hehe. min x havde tungepiercing, og vi hang ikke sammen smiley

• #16   21. apr 2009 Hehe

Kommentér på:
Et par spørgsmål ang. tungepiercing.

Annonce