982 visninger
|
Oprettet:
At møde folk fra nettet ... {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg aldrig rigtig gjort mig i det store, med at møde folk fra nettet. Men har da mødt et par stykker.
2 af gangene blev jeg super skuffet, og den sidste var en positiv overraskelse.
Men hvordan kan det være, at en person som ser super godt ud på billeder, faktisk ikke er specielt lækker i virkeligheden ? Hun lignede en mio. på billeder, og i virkeligheden lignede hun Sten Nalle Jensen, eller hvad han nu hedder, ham den store behårede fra Comedy fight night.
Har i mødt nogle, og evt. haft nogle ligende oplevelser ?
Jonas
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 51 Svar: 385
derfor .. hehe
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 48 Svar: 534
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 34
For det var slet ikke han der var på de billeder der var sat ind men men jeg gad det en chance og det var så også kun den ene gang jeg gjorder det for nej ikke lige min tybe..
Så siden da har jeg ikke gjordet det selv om det er ved at være mange år siden nu.. Men jeg fortrækker at finde dem i byen eller noget
Men jeg skal nu ikke ud og lede efter en da jeg jo har fundet manden i mit liv og det var også en jeg mødte i byen
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 301
Mødte da også min kæreste over nettet, og så først et billed af ham efter vi havde skrevet sammen i næsten 2 uger...
Men det var da de time-lange emails vi skrev sammen, der gjorde vi kom til at lære hinanden...
Hvis du kikker på berømtheder og modeller... ligner de så deres billeder i virkeligheden, når der ikke er noget makeup og billedredigering... næppe...
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 301
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
I har vel skrevet meget sammen, så det må jo også betyde noget, siden i vælger at mødes..
Jeg er sammen med min kæreste gennem snart 2½, som jeg mødte gennem nettet.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.659
Piratos - Jeg vil jo kun have dig <3
jul 2007
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.659
jul 2007
Ej nu jeg egentlig tænker over det skulle jeg også mødes med en engang fra nettet.. Han kom langt væk fra så vi havde aftalt han kunne få lov til at sove hos mig.. Han var for det første mega grim og så snakkede han HELE tiden og fortalte om hvor mange penge han havde, og at hans forældre ejede Jack&Jones og hans mor var mange millionær.. Han var selv enebarn så havde ferrari (på trods af at han kun var 15 der) osv.. han gav den virkelig gas.. Det endte med jeg sendte ham hjem i løbet af aftenen, fordi han virkelig var for meget..
3 uger senere på min lillebrors fødselsdag, mødte jeg han og hans familie på Mc.D..
(Jeg gemte mig, så han så mig ikke) hans far var lille og sad i kørestol og hans mor havde alle mulige slanger i hovedet (alt respekt for hanicappede) - men det var jo ikke lige det han havde sagt til mig.. Og så sad der to børn ved siden af ham, som sikkert var hans søskende.
Senere på dagen kunne jeg ikke lade være med at skrive til ham, og det svar jeg fik var : ' Det var min tvillingebror du så '
HAHA, og siden har jeg ikke set eller snakket med ham.
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 114
At møde folk fra nettet ...