{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

At møde folk fra nettet ... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg aldrig rigtig gjort mig i det store, med at møde folk fra nettet. Men har da mødt et par stykker.

2 af gangene blev jeg super skuffet, og den sidste var en positiv overraskelse.

Men hvordan kan det være, at en person som ser super godt ud på billeder, faktisk ikke er specielt lækker i virkeligheden ? Hun lignede en mio. på billeder, og i virkeligheden lignede hun Sten Nalle Jensen, eller hvad han nu hedder, ham den store behårede fra Comedy fight night.

Har i mødt nogle, og evt. haft nogle ligende oplevelser ?

Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At møde folk fra nettet ...
  • #1   7. okt 2007 ' Billeder kan snyde smiley
    derfor .. hehe

• #2   7. okt 2007 Fordi man piger kun viser billeder af deres ansigt, hvor de udstiller sig bedst, og suger kinden ind - Så de ser mindst fede ud...

• #3   7. okt 2007 Jeg har engang mødt en fra nettet og han var vildt lækker på billederne men da jeg så ham i virkeligheden ja så fik jeg noget af et chok..

For det var slet ikke han der var på de billeder der var sat ind men men jeg gad det en chance og det var så også kun den ene gang jeg gjorder det for nej ikke lige min tybe..

Så siden da har jeg ikke gjordet det selv om det er ved at være mange år siden nu.. Men jeg fortrækker at finde dem i byen eller noget smiley

Men jeg skal nu ikke ud og lede efter en da jeg jo har fundet manden i mit liv smiley og det var også en jeg mødte i byen smiley

• #5   7. okt 2007 Hmm... handler det da kun om udseende...?

Mødte da også min kæreste over nettet, og så først et billed af ham efter vi havde skrevet sammen i næsten 2 uger...
    Men det var da de time-lange emails vi skrev sammen, der gjorde vi kom til at lære hinanden...

Hvis du kikker på berømtheder og modeller... ligner de så deres billeder i virkeligheden, når der ikke er noget makeup og billedredigering... næppe...

• #6   7. okt 2007 *lære hinanden at kende...

• #7   7. okt 2007 Som <b>Ugly Julie - crazy kitty freak</b> også siger, så er det da vel ikke kun udseendet? Eller hva?
    I har vel skrevet meget sammen, så det må jo også betyde noget, siden i vælger at mødes..
    Jeg er sammen med min kæreste gennem snart 2½, som jeg mødte gennem nettet.

• #8   7. okt 2007 Alt handler ikke om udseende nej. Men hvis man havde fået et andet billede af personen, altså inde i ens eget hovede. Og hun så tilmed er ekstremt dum, og kun snakker om computere og computerspil !? Så står jeg altså helt af...

Piratos - Jeg vil jo kun have dig smiley <3 smiley smiley

• #9   7. okt 2007 Okay det nok rigtig nok ... Nu var jeg så heldig den ene gang og blev ikke skuffet, så kan ikke rigtig sætte mig ind i det smiley

• #10   7. okt 2007 Olivers mor - Nu var det heller ikke fordi vi skulle noget. Hun boede i nærheden, og tænkte det kunne være hyggeligt at se hende. Det var det ikke. Og hun ville bare ikke gå igen. Blev næsten nødt til at smide hende ud. Havde sgu holdt hende ud i lang tid smiley

• #11   7. okt 2007 Haha smiley
    Ej nu jeg egentlig tænker over det skulle jeg også mødes med en engang fra nettet.. Han kom langt væk fra så vi havde aftalt han kunne få lov til at sove hos mig.. Han var for det første mega grim og så snakkede han HELE tiden og fortalte om hvor mange penge han havde, og at hans forældre ejede Jack&Jones og hans mor var mange millionær.. Han var selv enebarn så havde ferrari (på trods af at han kun var 15 der) osv.. han gav den virkelig gas.. Det endte med jeg sendte ham hjem i løbet af aftenen, fordi han virkelig var for meget..

3 uger senere på min lillebrors fødselsdag, mødte jeg han og hans familie på Mc.D..
    (Jeg gemte mig, så han så mig ikke) hans far var lille og sad i kørestol og hans mor havde alle mulige slanger i hovedet (alt respekt for hanicappede) - men det var jo ikke lige det han havde sagt til mig.. Og så sad der to børn ved siden af ham, som sikkert var hans søskende.
    Senere på dagen kunne jeg ikke lade være med at skrive til ham, og det svar jeg fik var : ' Det var min tvillingebror du så '

HAHA, og siden har jeg ikke set eller snakket med ham.

• #12   31. okt 2007 oliver og zira - HAHAHAHA det er nok det sjoveste jeg har hørt læge! hehe. "min tvillingebror" = det var også min familie smiley Hehe. Ikke skide gennemtænkt af ham smiley

Kommentér på:
At møde folk fra nettet ...

Annonce