{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

At lyve - svindle og stjæle. {{forumTopicSubject}}

Ja det sker at jeg oplever at møde folk der lyver - stjæler og svindler og klar i talen bryder jeg mig ikke om sådan personer.
Og ja her hvor jeg bor har vi en gruppe kun for os beboer og der satte jeg et (info indlæg) ind så alle ku se at den er helt gal - der skete så det at den ene af der styre gruppen jo ikke syntes at beboerne skulle have info om at der mangler x-antal mange penge så det blev slettet også tænker jeg jo i hvad sådan gruppe så skal bruges til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lyve - svindle og stjæle.
  • #1   5. feb 2022 Selvfølgelig skal man kunne skrive og informere alle, når sådanne ting foregår.

At slette det, er jo at tage skyklapperne på, så man kan undlade at handle.

Det var godt du forsøgte Leon.

• #2   5. feb 2022 Spørg Alis

Hun mener at lyve, stjæle, slå ihjel, og overfalde er i orden af nød. Det er altid de her neo børger som er de skyldige - ikke gerningsmand.

• #3   5. feb 2022 Cris7 taak og kun dem der sletter forsøger at skjule sandheden smiley

• #5   6. feb 2022 #2
    Hvor i denne tråd har Alis udtalt sig om noget.?

Alis har mange i mine øjne mærkelige meninger, men hun har da en god modstander i det.

• #6   6. feb 2022 I tidligere kommentarer på andre tråde har hun udtalt at folk kan presset til kriminalitet, som jo er samfundet skyld.

• #8   6. feb 2022 Ok Alis lad os lave et tankeeksperiment

Alle udsatte og fattige kriminelle får 1 million, hvor længe går der før de er tilbage til det de var. ?

Jeg vil gætte på 6 mdr.måske et år.

Skal de så have 1 million mere?

Ser du på trods af vi i Danmark har et godt system som sikre en fornuftig levevis, så er det umuligt at forvalte millioner til dem som ikke engang kan forvalte deres penge - de vælter rundt i forbrugslån. køber en bil de ikke har råd til.

I mange sammenhænge kan folk ændre på deres livsbetingelser, deres indkomst. Kommunen skal ikke rende og slikke dem i røven fordi de ikke har råd til lokumspapir.

På en eller anden måde må folk hanke op i sig selv, og gøre noget, kommunen kan ikke gøre det for dem.

Så i grunden handler det ikke om penge men om lyst - drive - at være forsørger for ens familie. Jeg ville sulte mig til døde, bare mine børn blev mætte- har så ingen. Men bare for at illustrere hvad jeg ville.

Jeg har set flere udsendelser på Youtube med luksusfælden.

En som fangede mig var en mor som sagde: Jeg vil gøre alt for mine børn, imens hun hykler løs og køber på nettet eller i butikken til kontoen står på 0. Vi er sultne siger børnene. Skal man koge en sko? eller lige besøge nogle venner som har et fyldt køleskab?

Hykleriet er så stort at man er ved at brække sig.

• #9   6. feb 2022 Annella jeg ved det ik men jeg ser tilfælde hvor der både lyves - svindles og stjæles smiley

• #10   7. feb 2022 Leon

Bazaren i Odense lukkede fordi flere har cigarkasse apparater, ingen gad betale husleje som havde butikker. Hele basaren var besat med krølhårede som svindlede og bedrog ejer af basaren. Fede kællinger høvlede rundt med tørklæder og deltog i svindel og humbug.

• #11   7. feb 2022 Det 'at leve over evne', er der alt for mange som praktiserer idag.

Man vil ha' råd til alt der er hyggeligt, ser godt ud, føles godt.

Når man ikke kan låne mere i banken, er det alt for hurtigt at tage quicklån, og så kører spiralen. Nedad.

Kommentér på:
At lyve - svindle og stjæle.

Annonce