{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Bellamalene S
Bellamalene S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 64

Udeboende SU {{forumTopicSubject}}

Jeg er studerende og får ik mere end 1300 kr i SU, nu her når jeg flytter hjemmefra kan jeg ik rigtig klare mig med det beløb, men da jeg prøvede og søge udeboende SU fik jeg bar afvide af vejlederen at det ik var muligt og få mere da jeg IKKE bliver slået og mishandlet af mine forældre :S

Kender godt til 20 års reglen, og at man skal bo over 20km væk fra skolen man går på, men alligevel kender sgu en del som ik går under de krav og stadig får udeboende :S

Kan det virkelig være rigtigt man skal tæves af sine forældre før man ka få nok penge til og bo ude? :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udeboende SU
  • #1   7. nov 2007 det er ikke dig der skal bo 20 km fra skolen det er dine forældre der skal det..

• #2   7. nov 2007 har du adresse et andet sted end dine forældre, har du ret til udeboende su..
    Men du er stadig afhængig af dine forældres indkost, dvs. jo mere de tjener, jo mindre får du i su..

• #3   7. nov 2007 du kan bare få dine forældre til og skrive under på de ikke kan have dig boende hjemme hehe smiley

• #4   7. nov 2007 Peter L: Ja et deltidsjob, det er jo ik meget man ka tjene når man er under uddannelse, hvertfald ik nok til og overleve hvis ik man ka få udeboende SU smiley

• #5   7. nov 2007 Vejlederen sagde til mig hun ik kunne hjælpe mig med at få udeboende SU pga. jeg for det første bor for tæt på skolen og jeg er ik over 20 og blir ik mishandlet derhjemme :S

• #6   7. nov 2007 der er nogen ting man skal kunne opfylde før man kan få udeboende SU...

• #7   7. nov 2007 S.O.F: Går på Hg

• #8   7. nov 2007 så længe du bor selv, har du ret til udeboende su.. suk.