1. maj 2007 Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 468
hun skriver hele tiden :S {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har en "veninde" som jeg er så godt og grundig ved at blive sindsyg over!
Hun er noget ynger end mig, (3 år) Hvilket ikke plejer at være et problem for mig, har mange veninder hvor der er nogle år mellem. (Dog er de fleste på samme alder som mig eller ældre end mig) Jeg er 16 snart 17..
Hun skriver ALTID, og det er ubrulig informationer, som hvor meget hun savner sin "kæreste"; så tænker jeg bar hvordan kan man være kærester med en man ikk har mødt rigtigt ?
Vi bor langt fra hinanden, og havde skrevet længe sammen inden vi mødtes, men jeg kan bare godt mærke jeg har forandret mig MEGET på det sidste halve år ca. og har skrevet til hende flere gange hun skal slappe lidt af med de smser og unyttige beskeder, og når jeg ikk svarer med det samme så behøver hun ikk sende 5 mere.. Det er bar død irreterende, men hun fatter det bar ikke.
Har i nogle råd til hvordan jeg #slipper" af med hende ?
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 11 Emner: 16 Svar: 316
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 468
Har skrevet direkte til hende, jeg ikke gider hun konstant skriver, for jeg kan jo ikke bruge de informatiner til en ski alligevel.. men hun fatter det ikke.
Har endda skrevet og sagt det sådan lidt ondt til hende
maj 2007
Hjælpe-Administrator
Ja, men har både prøvet på en sød måde og lidt hårde måde, men der går ikke mere end til næste dag MAKS to dage så bomber hun mig ned igen..
maj 2007
¤Frk. Skumfidus ¤
Hjælpe-Administrator
Ja det var self en idé.. så må jeg tømme min indbakke de ti gange det kræver..
maj 2007
Tror måske vi har det lidt på sammen måde, det er fint nok hvis hun rent faktist vil noget, men fx. ringer hun for at sige at en veninde havde stilt hendes cykel hjemme ved hende og den stod der i 3 måneder før hun hentede den,.
Hvad skal jeg bruge det til ?
maj 2007
Ja, men ved egentlig ikk om jeg har lyst til at holde kontakten. ved godt det er lidt ondt, men vi er bar vokset så meget fra hinanden,
Det er jo ikke en jeg er sådan sammen med som veninder er,
Jeg solgte hende noget rideudstyr også blev hun ved at skrive til mig,. synes hun lød okay så tænkte ikke videre over det, svarede bar når hun skrev, men det var og er ikke sådan jeg skrev til hende
maj 2007
Har jo prøvet at forklare hende jeg ikke gider hun hele tiden skrive, oaltså vil godt snakke med hende engang i mellem, men ikke hver dag og 10 gange om dagen,. Så hvis nu hun hørte på hva jeg flere gange har prøvet at fortælle hende så kunne det jo rent faktisk godt være jeg gad snakke med hende, men man bliver træt af hun hele tiden skriver.. Nu er jeg også en person der holder mig mest for mig selv og kun skriver hvis jeg har noget at skrive for ellers det er vildt længe siden jge har snakket med vedkommen,
Men men jeg siger til hende hvor træt jeg er af det siger hun bar : rolig nu moster klap li hesten og noget i den stil og når jeg så skriver jeg mener det, så får jeg bar et svar som: he he
maj 2007
I starten prøvede jeg jo at sige det pænt til hende, men når man har gjort det nok gange så er det altså træls at blive ved..
Når jeg er sammen med min kæreste skriver hun også konstant og har sagt til hende at når jeg endelig kan være sammen med ham hvilket jeg kun kan i weekenden så vil jeg faktisk gerne være ammen med ham og ikke bar sidde og svare på hendes smser hvor der ikk er noget ordenlig indhold alligevel, emn det fattede hun heller ikk
maj 2007
Men men men vil lige sige at hvis hun ikke er det så er hun måske lidt selv om det, for er hun lige så irreterende over for dem, så kan jeg da egentlig godt forstå dem..
Men ja hun må da se noget i mig..
maj 2007
maj 2007
Ja det kan man da sige er det mest direkte, men har jo næsten sagt det så ondt til hende, har jo sagt direkte at det pisser mig af og hun skal stoppe det. og Alligevel bliver hun ved og kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke svarer eller bar skriver ok osv.
maj 2007
Ja det kan godt være, men kan heller ikk lide at være så ond mod hende, men har jo prøvet at sige det på en pæn måde, og har ignoreret mange af hendes opkald og smser..
Tror heller ikk hun har det helt nemt hjemme, men hvis nu hun så lod være at pisse mig sådan af kune det jo være jegt ind i mellem gad og snakke med hende, men det eneste vi har tilfælder er at vi begge har hest og er en pige.. men det kan joikk rigtig bære et venskab, når ike der er andet tilfældes
maj 2007
maj 2007
Min kæreste spørger også tit om hun nu har skrevet igen, for han kan godt mærke det irreterer mig..
maj 2007
Kasper, ja, men det er nemmer sagt end gjort he he
maj 2007
maj 2007
maj 2007
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 210
maj 2007
Kan bar ik helt forstå hvordan man kan elske en man kun har talt i telefon med, og hvordan man kan savne ham. ? hmm
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 210
maj 2007
maj 2007
maj 2007
maj 2007
hun skriver hele tiden :S