324 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

CBB Mobil og min bare R.. CBB Mobil og min bare R..

Ja med tanken om at jeg har haft CBB mobil længe og normalt fået en god service - den har jeg også rost mange gange - vil jeg da dele min dårlige oplevelse om CBB mobil.
Jeg har jo haft 2 nummer i x-antal år og aldrig brugt det ene og jeg har ikke engang opstartet det og det sku bare være et reserve nr. hvis jeg havde 2 tlf. eller mit andet sim kort gik itu - så i alle de år har jeg bare betalt og der har ikke været nogen problemer - men nu har jeg måtte ringe i 2 måneder fordi der kom rykkergebyr og så bliver jeg sur - for når ting køre - så køre de og nu har jeg så betalt de rykkergebyr og lukket det ene tlf.nr. og jeg tænker også i at trække mit tlf.nr. over i et andet selskab - da jeg ikke kan have at der bliver uro i min økonomi og hvis skal det da være mig selv der laver rod + hvis jeg skal begynde at tage billede når jeg betaler - går den heller ikke - fordi jeg jo aldrig lyver fortrækker jeg også at andre ikke gør det - hvad tænker du.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBB Mobil og min bare R..
Kommentér på:
CBB Mobil og min bare R..

Annonce