1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

CBB Mobil! CBB Mobil!

Hey folks.. jeg sidder og overvejer om jeg skal bestille ny tlf og abonnoment fra CBB mobil.. Jeg vil gerne prøve en Iphone 4, og abonnomentet med 11 timers gratis tale.. mit spørgsmål er nu, hvad er jeres erfaringer med selskabet? Godt og skidt? Og en anden lille ting.. det der med du får x antal GB data om måneden.. hvor meget bruger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBB Mobil!
  • #1   30. jul 2012 mht. til Dataen, er det fordi jeg aldrig har brugt internet på tlf, men tænker det kunne være en god ting til mit arbejde (jeg arbejder som skraldemand, og ville gerne kunne bruge kort, til hurtigt at finde adresser, f.eks.), men jeg ved ikke helt hvordan det fungerer, eftersom jeg er ny på området, med alt det der.

På forhånd tak! smiley

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #2   30. jul 2012 Kan kun sige at jeg elsker CBB, har haft det i mange år, og har aldrig været utilfreds..

Tror jeg har omkring 2 gb om måneden til data, og er på hverdag fra telefonen og det er rigeligt..

• #3   30. jul 2012 hvor mange timer om dagen? smiley

• #4   30. jul 2012 har haft cbb mobil i 10 snart og har aldrig haft brug for at ringe til dem fordi jeg havde problemer smiley
    ang. data ved jeg ikke lige hvor meget jeg bruger, har fri data smiley

• #5   30. jul 2012 Men det tiltaler sku også kun mig! Det eneste der er ved det, er betalingen smiley Den er jeg sku lidt usikker på! smiley

• #6   30. jul 2012 Hvis i selv kan finde det abonnoment, jeg ville have, hvad synes i som om det? smiley Lyder det fornuftigt, eller sku jeg vælge noget andet.. det var det bedst jeg lige kunne finde efter min smag.. har kun 3 krav.. fri sms, tale, helst, og kan gå på nettet, uden jorden ryster af regninger under mig! smiley

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #7   30. jul 2012 Altså jeg er altid logget på fb på mobilen..
    Men ellers er det nok 5 timer i gennemsnittet i løbet af dagen..

Har lii en kollega der har købt mobil og det igennem cbb, og han er også kun tilfreds..

• #9   30. jul 2012 mener nok man får en sms når man er ved at havde opbrugt det antal gratis data man har tilrådighed vist, men er ikke sikker smiley

• #10   30. jul 2012 kan se i mine beskeder fra cbb at de skriver når der er ca 100 mb tilbage af gratis net smiley

• #11   30. jul 2012 ja det lyder jo kun positivt.. og 5 timer om dagen, det er alligevel også rigtigt meget smiley

• #12   30. jul 2012 det lyder lækkert :)! Men tror sku jeg har bestemt mig! smiley Jeg bestiller cbb mobil, om 14 dage, når jeg får løn igen! smiley Så er der både ny tlf, og lækkert abonnoment til mig! smiley

• #13   30. jul 2012 Jeg har både telefon osv ved CBB - de er super søde hvis man er i tvivl med noget!
    er super tilfreds, vil ikke skifte det for noget andet!!
    Har 5timers tale, & når der er brugt 4 en halv time får man en påmindelse (: det samme med alt andet smiley

• #14   30. jul 2012 Det lyder fandme lækkert! smiley Jeg har også allerede bestemt mig! smiley Jeg skal have cbb mobil, og har bestemt mig til, at hvis jeg kan få det om 14 dage, blir det til en ny Iphone 4S smiley

• #15   30. jul 2012 de os lækre (: bestilte min & fik den 2-3 dage efter jeg havde bestilt (:

• #16   30. jul 2012 Jeg har haft CBB i mange år, aldrig nogle problemer.
    Ligesom sandt det var i fredags :).
    Havde lige fået en ny Iphone 4S - købt i TDC uden Abb. Efter min gamle Galaxy s2 Blev væk på Malloca!.
    Vi Kontaktede straks CBB, og forklarede hvordan det var, der havde de goodt nok ingen microsim hjemme, men de fik dem idag ( Bliver sendt idag ) .
    Og får så simkortet uden nogen beregning pga. de ikke havde dem hjemme ( 49 kr normal):)

Super Service!

• #17   30. jul 2012 ja det må man da sige! smiley Jeg håber alt går vel, nu må vi se! smiley Tusind tak for input, I har ihvertfald fået mig overbevist !:)

• bob n
    bob n Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 6
    #18   30. jul 2012 super selskab-haft det over 10 år-det skal du bare tage

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Emner: 19 Svar: 297
    #20   30. jul 2012 intet at klage over ved dem, har haft dem 6år ca, har ikke haft et eneste problem med dem, og super dækning selvom jeg bor på landet:D

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #21   30. jul 2012 Har ikke læst hvad der ellers står her i tråden.

Har haft CBB i over 5 år, og er super glad for det. Jeg har nogle få gange haft spørgsmål, og har de gange været i telefonisk kontakt med deres kundeservice. - Hver gang en rigtig god oplevelse!

• #22   30. jul 2012 det må være en 8/8 tilfredse =100% kunde tilfredshed smiley

• #24   31. jul 2012 Be 2: True, men nu plejer jeg dog at behandle min tlf ordentligt smiley Den bliver svøbt ind i beskyttelse!! smiley Men skal nok lige se om jeg kan få en form for forsikring på den ;)!

Kommentér på:
CBB Mobil!

Annonce