1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

CBB Mobil! CBB Mobil!

Hey folks.. jeg sidder og overvejer om jeg skal bestille ny tlf og abonnoment fra CBB mobil.. Jeg vil gerne prøve en Iphone 4, og abonnomentet med 11 timers gratis tale.. mit spørgsmål er nu, hvad er jeres erfaringer med selskabet? Godt og skidt? Og en anden lille ting.. det der med du får x antal GB data om måneden.. hvor meget bruger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBB Mobil!
  • #1   30. jul 2012 mht. til Dataen, er det fordi jeg aldrig har brugt internet på tlf, men tænker det kunne være en god ting til mit arbejde (jeg arbejder som skraldemand, og ville gerne kunne bruge kort, til hurtigt at finde adresser, f.eks.), men jeg ved ikke helt hvordan det fungerer, eftersom jeg er ny på området, med alt det der.

På forhånd tak! smiley

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #2   30. jul 2012 Kan kun sige at jeg elsker CBB, har haft det i mange år, og har aldrig været utilfreds..

Tror jeg har omkring 2 gb om måneden til data, og er på hverdag fra telefonen og det er rigeligt..

• #3   30. jul 2012 hvor mange timer om dagen? smiley

• #4   30. jul 2012 har haft cbb mobil i 10 snart og har aldrig haft brug for at ringe til dem fordi jeg havde problemer smiley
    ang. data ved jeg ikke lige hvor meget jeg bruger, har fri data smiley

• #5   30. jul 2012 Men det tiltaler sku også kun mig! Det eneste der er ved det, er betalingen smiley Den er jeg sku lidt usikker på! smiley