456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ulovligheder Ulovligheder

Ja, jeg vil gerne høre hvad i har at sige til at der f.eks bliver solgt brændte CDere og andet herinde?

Jeg har nemlig netop haft en lille diskussion med en anden bruger herinde fra der solgte sådanne ting hvilket endte med jeg kom på personens filterliste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulovligheder
  • #1   10. feb 2007 synes absolut ikke det er i orden,ligesom det er heller ikke er i orden at sælge kopivarer...

er det så også i orden for en tyv at sælge sine stjålne varer herinde så længe der bliver nævnt i annoncen at varene er varme... samme princip! synes godt nok baboom skulle stramme op!

• #3   10. feb 2007 *Brunetten *
    Problemet var at der endda stod der var brændte til at starte med, men blev så slettet sammen med mine kommentarer til personens annonce.

Da det er ulovligt at lave kopier af musik, film og andet så er det da endnu mere ulovligt at sælge det vidre.

Her er en copy/paste af den første besked personen skrev:

Emne: Hør nu her..

Gider du ikke til at skride fra min annonce?
    Jeg vil gerne sælge mine ting, om de er brændte eller ej det vedrøre ikke dig..

Så vær venligst flink og lad vær med at skrive mere

• #4   10. feb 2007 Og selvfølgelig fik personen en udstemme fra mig

• #6   10. feb 2007 Jeg ved godt man ikke må hænge personer ud og lave personlige angreb, men annoncen blev oprettet for under 3 timer siden. Og når man gør personen opmærksom på det ikke er lovligt bliver man svinet til... Mange tak siger man så. Men jeg tror jeg vil downloade en masse film, brænde dem ud og sælge dem herinde. Det er jo lettere end at arbejde smiley

Og håber virkelig at han får besøg af APG...

• #8   10. feb 2007 stephan J : ja for loven gælder kun for visse folk eller hva?og hvis folk ikk kan finde du af følge loven håber jeg de får en straf!
    hvis personen får nok udstemmer og baboom synes at det er rimeligt,kan de gøre så personen ikk kan melde sig ind igen,på det samme tlf. en jeg kender er nemlig blevet det.

• #9   10. feb 2007 ja det er jeg skam godt klar over,men hvis det så blir opdaget og man blir bortvist igen, kan man jo blive ved og så spædnende tror jeg sgu ikk nogen der synes baboom er haha

• #10   10. feb 2007 Maxum 0
    Nævner ikke nogle navne da det er udhængning af brugeren.

• #12   10. feb 2007 steffen/BMW-Gangster .
    Dooh... Så langt tænkte jeg ikke lige smiley

• #14   10. feb 2007 Enmet var oprettet som et spørgsmål til de forskellige personers holdninger til piratkopiering

• #16   10. feb 2007 Well..

Jeg er sgu ret ligeglad med at de prøver på at sælge kopi'er herinde, og andre ulovligheder.

De er bare for dumme dem der gør det, for så er der sgu ret stor risiko for at blive snuppet..

• #17   10. feb 2007 Allan A
    Jeg har skam flere hobbyer. Men vil du ikke blive sur hvis du købte en DVD og så den var brændt? Det ville jeg i hvert fald.
    Og som jeg skrev lidt højere oppe så er dette tråd oprettet for at høre andres meninger om piratkopiering

• #18   10. feb 2007 Nej, det har jeg ikke da jeg lige vil høre folkets meninger om det først. og det har jeg fået.

Jeg køber selv mange af mine film over nettet. Men aldrig brugte da man kan komme ud ting som kopier og ridser ved at købe brugt.

• #19   10. feb 2007 GEOrge P
    Og igen er den "smarte" klog nok til at sælge på en offentlig hjemmeside? Som at deltage til handicap-olympiade. selvom du vinder er du stadig retarderet smiley

• leif p
    leif p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #20   10. feb 2007 com on man.. det vil sigde at hvis man sælger noget og ikk har en kvitering så er det enten en kopi eller varm vare.. det er sku da at gå i for små sko.. man kan da også købe kipi vare på markeder og det gør politiet da ikk noget ved.. så jeg syntes bare i skal lade det ligge og så lad være med at købe de vare hvis i er i tvivl om de lovlige..

men det e jo bar min mening..

leif.

• #21   10. feb 2007 leif P
    Det er så rigtig nok, men det er sku ikke for klogt at personen skriver nogle af dem er brændte

Kommentér på:
Ulovligheder

Annonce