{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

hvem tror man er? (uden kørekort) {{forumTopicSubject}}

Hvem fanden tror man er, når man køre uden et kørekort? Hvorfor tror man har retten til sætte sig ind bag et rat når man TYDELIGVIS ikke kan køre, da man ikke har sig kort. Og sætte sig ind og bringe familien danmark i fare.
Og dem der køre med alkohold i blodet burde spære inde i et halv år, føj hvor er det klamt nogle tror det er okay, og man sagkens kan køre osv, hvilke dårlig undskyldninger man ellers bilder sig ind.
og hvis de køre en ned, og med døden tilfølge får de 1½ års fængelse 0.o hvad sker der lige det !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem tror man er? (uden kørekort)
  • #1   23. okt 2009 Kalder jeg da et fremme i skoene indlæg... hva der los ? smiley
    Vi ved vel alle godt det er dumt at køre med sprit i blodet, og uden pap?
    At alle så ikke forstår konsekvenserne af de valg de tager, er jo en anden snak


  • #2   23. okt 2009 At køre med sprit i blodet er okay, hvis man ikke har pappet.. Så der ikke noget de kan ta!!

  • #3   23. okt 2009 Babooms toilet, hvorfor har de så ikke et kørekort?

  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #4   23. okt 2009 Jeg gør det hele tiden, helst med lidt alkohol i blodet smiley

    Ej, seriøst folk er hjernedøde, de tænker ikke over hvilke konsekvenser det kan få for dem, deres nærmeste og ikke mindst alle andre.


  • #5   23. okt 2009 Pede gu det ej okay, hvem fanden tror man er køre med alkohold i blodet?

  • #6   23. okt 2009 En der vil hurtigere hjem.. Du skal sgu heller ikke stille dig ud foran på vejen når jeg kommer kørende.. Det klør i min højre fod..! Specielt når jeg har drukket.. haha

  • #7   23. okt 2009 nina du tror ikke han tager pis på det ?

  • #8   23. okt 2009 - -Sub Soldier Gerdes- - Det dig der vinker hver morgen når du kører over for rødt, lige efter jeg har klippet den fodgænger??


  • #9   23. okt 2009 nina - alle kan os lære teorien, uden at tage kørekort smiley

  • #10   23. okt 2009 Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.

  • #11   23. okt 2009 nina vil så sige der ikke ret mange der køre rundt ude på de danske veje der kan deres teori ret godt.

  • #12   23. okt 2009 som har kørekort vel og mærket

  • #13   23. okt 2009 Babooms Toilet der er nok en god grund til der alders grænse, men hvis du køre ind i en er der ikke nogle forsikring på dig, og da du ikke har et kørekort ville det være noget lort hvis du slog en ihjel, tænk et liv du ville få efter det, og ISÆR den familie du ville smader for altid. ville det ikke være smarter at vente

  • #14   23. okt 2009 Det har vakt min interesse.. At det ikke er samme mening som din.. er jo bare.. well.. ærgeligt??

  • #15   23. okt 2009 Sidsel O
    hvem taler du til?


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #16   23. okt 2009 Hvorfor skriver du egentligt dette tude indlæg ? Og jeg spørger helt seriøst

  • #17   23. okt 2009 toilet så man da bare ikke håbe hun har taget lastbil + hænger + bus kørekort for så ved hun nok mest smiley

  • #18   23. okt 2009 jeg synste man burde sætte grænsen op, da det bevist menneskes hjerne først udvikler konsikvenser ind man er 21. og jeg ville virkelig være ked af det hvis de mennesker jeg kender på 16 kørte rundt blandt os andre

  • #19   23. okt 2009 Nina P nej det tror jeg ikke, tror problemet er at folk smider hovedet derhjemme og køre som død og helved !

  • #20   23. okt 2009 ginnie louise H det hjælper ikke en skid det med at sætte den op for så vil folk være lige så dårlige i en bil som atten årige det med at sætte den op til 21 hjælper ikke en skid du flytter bare problemet

  • #21   23. okt 2009 Sheriffen har du ikke lært snakke pænt?

    og grunden er mine søskendes kammerat har for anden gang lavet en ulykke og første gang koste det en mand næsten livet, og de fik smadet alle knogler i hans ansigt


  • #22   23. okt 2009 Jeg syntes også man skulle sæte den ned til 16 år.. Så havde der også været flere man kunne køre psykisk ned og presse og dytte af, for derefter overhale dem i en hasarderet overhaling..

    Men det jo bare min mening.. Fordi jeg er interesseret i emnet.. Og den må man jo ikke komme med hvis det ikke er den samme som HA´ernes..


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #23   23. okt 2009 ginnie louise H - Hvem fanden tror man er, når man køre uden et kørekort? Hvorfor tror man har retten til sætte sig ind bag et rat når man TYDELIGVIS ikke kan køre, da man ikke har sig kort. Og sætte sig ind og bringe familien danmark i fare.
    Og dem der køre med alkohold i blodet burde spære inde i et halv år, føj hvor er det klamt nogle tror det er okay, og man sagkens kan køre osv, hvilke dårlig undskyldninger man ellers bilder sig ind.
    og hvis de køre en ned, og med døden tilfølge får de 1½ års fængelse 0.o hvad sker der lige det !!!!

    Prøv lige og se hvordan du selv skriver smarte ! - Og okay!


  • #24   23. okt 2009 toilet okay smiley så kaster vi os da ud i det ? smiley lastbil teori er jeg nok stærkest haha da jeg lige har fået det haha

  • #25   23. okt 2009 hahaha kom nu toilet smiley

  • #26   23. okt 2009 fede pede det osse meget nemmere smiley tror bare det bliver en smule kedeligt smiley

  • #27   23. okt 2009 Jeg brokker mig aldrig..

  • #28   23. okt 2009 Jeg er da kun 17, og jeg kører da bedre end flere af mine venner og veninder som har kørekort. Bare fordi man har pappet, er de tikke ensbetydende med man er bedre.
    I de fleste tilfælde ja, men der er sgu andre tilfælde..


  • #29   23. okt 2009 Det jo ikke pappet der betjener bilen.. smiley

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #31   23. okt 2009 retten til at føre min egen bil kan ingen ta fra mig, jeg vil skide på om politiet mener jeg ikke bør køre bil.

  • #32   23. okt 2009 Så længe du har råd til det i længden ikke Jens.. smiley

  • #33   23. okt 2009 jens jeg ville også skide på politiet, men hvis det kommer til gå ud over MIN familie fordi du køre rundt. Hvad med tænke på andre end kun en selv ?

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #34   24. okt 2009 fordi nogen har taget kørekortet fra mig øger det ikke risikoen for at jeg rammer dig eller din familie, det ville ødellægge mit eget liv fremover hvis jeg får en erstatningssag på halsen så på den måde er jeg ekstra forsigtig.

  • #35   25. okt 2009 jens hvorfor har du så ikke dit kort, og hvorfor er de blivet taget fra dig?
    nok fordi du nok IKKE kan køre. og jeg ville nok være pæn ligeglad med en erstatningssag, hvis du gik hen og slog min familie ihjel. prøv tænk på andre, end din ejen røv


  • #36   25. okt 2009 ginnie louise H

    selvom du har dit kørekort og du køre en familie ned bliver du da lige så meget hadet som en uden kørekort erstatningssagen er lige gyldig familien synes stadig du er en idiot fordi du måske kørte 10 km/t mere end du burde eller lige så en hest ude på marken som du synes var utrolig flot også mistet du herre dømmet over din bil og smadret ind i 2 børn inde på cykel stien,,,

    SÅ PRØV FORSATAN OG SLAP AF

    hvis du har et kørekort er jeg 110 % sikker på du ikke overholder loven 100% og du køre nok osse nogen gange hurtigere end du må og du nok osse nogen gange mere ukoncenteret end du burde være..

    tror ikke der er nogen i danmark der køre efter loven altid om de så ikke har fået en bøde i de 80 år de har haft bil eller kørt galt det er nok måske bare fordi de er heldige

    men det gør IKKE dig mere hellig end nogen andre


  • #37   23. nov 2009 kære alle

    jeg arbejder på tv2's program station 2 og leder med lys og lygte efter danskere, der kører bil UDEN kørekort, altså nogen som er under 18 år, eller nogen der har fået det frakendt, eller aldrig har taget det

    jeg forsøger at lave et tv-indslag om det til vores program, fordi der er mange der kører rundt uden kort, og jeg kunne godt tænke mig at møde nogen af dem, der kører uden kort og høre deres forklaring om hvorfor

    mvh karin cruz
    station 2 på tv2
    tlf. 51 56 32 44
    kace@tv2.dk


Kommentér på:
hvem tror man er? (uden kørekort)

Annonce