{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  protein? kreatin?
  • #1   26. jan 2010 Der er ikke noget i livet du skal - det er noget du selv vælger. Om der er behov for det, er så en helt anden side af sagen.
    Protein er der kun behov for hvis du ikke får opfyldt din proteinbehov gennem din almindelige kost. Derfor skal du nok ind og se på hvad du indtager og om du indtager nok proteiner, hvis ikke; KAN du tage protein - men det ville være at foretrække at lave et kostændring og få det den vej igennem.

Når vi snakker kreatin er der mange der bruger det, og mange som ikke gør. Det er de færreste der ikke får opfyldt deres kreatinbehov, men det er bevist at ekstra-kreatin indtag kan have en positivvirkning på nogle mennesker. Her snakkes ikke om at man direkte tager muskelmasse på, men mere at man bliver udholdende. I dit tilfælde vil jeg sige nej til du skal bruge det, eftersom du virker rimelig grøn indenfor styrketrænings-feltet, så i starten skal du fokusere på kost og teknik. Og egentlig bare generelt få løftet nogle vægte.

• #2   26. jan 2010 Okay (: tak for svaret:)

er det ikke noget med jeg skal starte med at varme op, ( 5 min cykle eller løbe), også begynde på at træne biceps og bryst (3x12 metoden) også slutter jeg af med mave (100 x a 45 kg)

også løbe en halv time?

kan jeg så ikke tabe mig?

• #3   26. jan 2010 Du skal først gøre dig klart hvad du vil - vil du tabe dig eller vil du danne muskelmasse.

Du kan ikke gøre de to ting på samme tid nemlig.

• #4   26. jan 2010 kan man ik?

jeg har fået af vide at jeg skulle varme op (5 min), også styrke træne, også løbe så jeg ikke msiter musklelmasse eller noget..

men jeg vil i første omgang tabe mig

• #5   26. jan 2010 Du kan godt beholde din muskelmasse, men ikke få mere af det, hvis du samtidig vil tabe dig

Så vil jeg foreslå dig følgende:
    - Fokusere på din kost(spis mindre end du forbrænder)
    - Lav nogle hel krops øvelser, altså styrketræning(Squat, bænkpress, dødløft, chin/pull-ups)
    - Dyrk en masse cardio, også kaldt motionstræning eller kredsløbstræning(cykel, løb, spinning, step)

Kommentér på:
protein? kreatin?

Annonce