{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kreatin/protein
  • #1   19. apr 2011 Hvis du har planer om at træne for alvor er protein og kreatin et must.
    Men hvis det er hygge træning en gang om ugen er det ikke nødvendig. men du kan læse meget på Bodybuilding.dk smiley go fornøjelse

• #2   19. apr 2011 nu det lige min bettebrors profil der er låndt så ikke mig hvis nogle skulle gå ind og kigge smiley træner ikke hyggetræning træner ca mandag, tirsdag onsdag torsdag fredag, og nogle gange weekenden og 1 dags pause afhænig hvad jeg skal,

Kan ikke huske min kode samt fået nu email

• #3   19. apr 2011 Når du træner så mange dage, så fyr du bare noget kreatin og protein på. det vil være en god ting smiley

• #4   20. apr 2011 kreatin er ikke et must nej men det er super godt (: ligesom protein pulver ikke er et must da du sagtens kan få rigeligt protein ind med bare mad men protein pulver er godt til at booste dig og det kommer osse helt an på hvad dine mål med træningen er ?

• #5   20. apr 2011 pt er mål og blive støre, har været støre en jeg er nu og vil der op igen,
    men syntes det lidt underlig for sidste gang tog jeg en del på den her gang har jeg tabt mig en del vejer 71,6 nu og sidste gang jeg trænede vejede jeg 76-78

• #6   20. apr 2011 også der bivirkningerne, god fornøjelse.

• #7   20. apr 2011 De bivirkninger vil jeg meget gerne høre om. Når man udtaler sig så bombastisk er jeg helt sikker på at man ved hvad man snakker om......................

• #8   20. apr 2011 Jeg snakkede med flere af de store drenge nede på fitnessmessen og de sagde allesammen "eat, eat, eat". Tag nu proteinpulver for hvad det reelt er, nemlig et supplement.

Når det så er sagt, så kan proteinen hjælpe dig til at gaine masse og styrke. Kreatinen vil hjælpe dig til at restituere hurtigere, men kreatinen kan du ikke indtage konstant.

• #9   20. apr 2011
    Unknown -{Team DnB No1}- ™ : man kunne os bare spise ordenligt og proteinrig mad , så er man fri for at gå ud og spilde penge på det !

det er jo ikke et MUST som du siger ..

• Tommy S
    Tommy S Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #10   20. apr 2011 Hvis man omregner den protienmængde man kan få fra en 5 kg's spand kontra, hvis man skulle have samme proteinmængde fra kød, så er proteinpulver faktisk en rigtig god investering. Og hvorfor ikke tage det? Hvorfor er folk altid så forhippede på at det skal dækkes af almindelig mad? Med proteinpulver sparer du mange overflødige kalorier, og det er mege tlet at regne ud hvad du får - og for rigtig mange gør det altså en stor forskel om de kan nøjes med at spise 50 gram proteinpulver i stedet for at skulle anskaffe sig 250 gram kød ekstra hver dag.

• #11   20. apr 2011 Fordi at almindelig mad også indeholder en mængde vitaminer, mineraler, og fedtstyrer som man også skal bruge. Så man kan lige så godt lære sig at spise rigtigt fra dag et.

Ikke der med sagt at det ikke er ok at supplere. Men basal kostforståelse, som gør at man fatter hvad kroppen har brug for, og sørger for at spise varieret, er altså det første og vigtige punkt. For mange af de gutter der er her inde, er det meget overskuelige protein mængder de skal indtage, og jeg har svært ved at tro at tilskud burde være nødvendigt.

Kommentér på:
kreatin/protein

Annonce