{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

SNYDT, hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Jeg og flere er blevet snydt herinde af en kvinde...
Jeg havde købt nogle guldøreringe af.... efter 2uger endelig at ha fået øreringene, så ser jeg med det samme at de ik er ægte for en skid...men tog dem lige for en sikkerheds skyld med til en smykkeforetning for at få dem syretestet... men fik det samme svar de ik var ægte...
Inden jeg købte dem lovede hun mig at jeg ville med det samme få mine penge tilbage, i tilfælde de ikke skulle være ægte.. hun skriver ik når jeg skriver...har snakket med HA men de kan kun advare hende for at blive slettet herinde... kan jeg gå med det her til politiet??? og gør det overhovedet noget ved det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SNYDT, hvad gør jeg?
  • #1   15. aug 2007 Hvis der er tale om et væsentlig højt beløb tror jeg sagtens at du kan gå til politiet med det - hvis det er "småpenge" tror jeg ikke at de gør noget, desværre.

• #2   15. aug 2007 jeg syens du skal gå videre med det,jeg kan give dig navnene på de andre så har i en bedre sag.

• #3   15. aug 2007 skriv lige privat, hvad hun hedder smiley

• #4   15. aug 2007 Jeg vil også gerne vide hvem det er, så jeg ikke handler med hende... Hvis du gider sende mig en pb?

• #5   15. aug 2007 * Brownie * ok bar send en privat besked...for gider ik det pis mere...nu håber j dem med de mørkeblå uniformer gøre noget ved det...ellers tar jeg personligt en smut forbi hende...

• #6   15. aug 2007 Dette er en af grundende til at jeg IKKE køber vare herinde !

• #7   15. aug 2007 Vidste bare hun var en snyder smiley Det er vidst det man kalder godt instinkt.

• #8   15. aug 2007 Tinkelbell .du kan sende mig dit nr privat...for kommer nok til at skal bruge den på mandag hvis j ik hører fra dem...

• #9   15. aug 2007 det er bare ikke tilladt jo..

• #10   15. aug 2007 Mørkeblå?

Hvis det er politiet, så har de altså lyseblå hehe...

• #11   15. aug 2007 . Vægteren . tja så begge dele...hehe...mørkeblå bukser og lyseblå skjorte på...

• #12   15. aug 2007 Politiet vil ikke og kan ikke hvis beløbet er under 1000 kr har selv været det igennem med en GPS som jeg købte .Så man står selv med problemet.Men man skulle skrive navn og adr på alle snydere. For det er sku træls at de er med til at ødelægge handel på siden Så foreslag at man får lov til at skrive navn og adr når admin har hørt om historien .For man kan jo hænge uskyldige ud hvis man har en anden forståelse af en handel. man kan jo gemme salgsannosen til bevis

• #13   15. aug 2007 Kan man lige få navnetpå snyderen i en PB hvis man spørger pænt ? smiley

• #14   15. aug 2007 Hun havde næsten et helt smykke foretning herinde...men tror det er falsk... ligesom øreringene j købte....

• #15   15. aug 2007 er også blevet snydt, med nogle dvd-film:( Det er pisse irreterende

• #16   15. aug 2007 nej det er korrekt at brugeren ik er frosset for hun har fået en frist på 5 dage til at få hendes handler i orden,og det kan hun ik gøre med mindre hun kan bruge sin bruger og få fat i hendes købere,men har slettet alle hendes annoncer da hun ik må sælge mere før det andet er i orden,sker det ik blir hun slettet og er ik velkommen på BB mere og så er det op til brugeren mht om de vil politianmelde hende.

• #17   15. aug 2007 har du ikke hendes adresse? du har vel overført pengene på en eller anden måde? ved efterkrav kan du se hendes adresse... hvis du har konto nr, og forklare banken hvad der er sket, vil de måske også udlevere adresse, smiley

• Lars C
    Lars C Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #18   15. aug 2007 I kan lige så godt glemme det der med politet. Jeg har været det der igennem. Jeg blev snydt for 6500. Pólitiet sagde bare at det skulle vi snakke med kriminal politiet om. Vi fik så at vide at det eneste vi kunne gøre var at lægge en sag an mod ham. Men selvom han tabte, var der 2-5 % chance for at jeg fik pengene at se igen. Nå. Men vi kunne da starte med at sende et andbefalet brev til ham. Men det behøver han jo ikke hente. Så min sidste chance var at tage til fyn for at besøge den idiot. De sidste par måneder tog han hverken sin tlf. eller svarede på sms'er. Jeg kontaktede hans arbejds plads I KBH. Da de hørte hvad sagen drejede sig om, lagde de bare på. Det var forresten et vagt firma.( det dur jo ikke at have svindlere til at køre rundt og låse dørene for folk ) JEg besøgte ham så. Men han var ikke hjemme, Det var hans bror til gengæld. Jeg fortalte ham at hvis jeg ikke får mine penge inden dagen er omme. Ville jeg komme tilbage om aftenen, når hans kone og børn var hjemme og hente pengene eller tage noget i pant der tilsvarene de 6500. Pludselig ringer manden til mig og fortæller at jeg ikke skal komme om aftenen, Men at pengene er på min konto når jeg kommer hjem. Han havde nok ikke regnet med at jeg ville dukke op på hans bopæl. Ganske rigtigt var pengene der om aftenen. Dette stod på i 4 måneder.

• Lars C
    Lars C Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #19   15. aug 2007 Banken må ikke udlevere navn og adresser på personer.

• #20   15. aug 2007 Lars C

i know smiley men hvis man er lidt go' i mundtøjet, er det ikke så svært at finde ud af hvad man skal sige for at de siger hvor de bor...

går ned og siger man skal have overført 100 kr, til på gældene navn og sige navnet, og så spørge om man ikke lige kan få adressen for at sikre sig det nu er den rigtige... har jeg gjort 2-3 gange smiley dog ikke noget ondt i det, bare for at være sikker smiley

• #21   15. aug 2007 jeg har hendes adresse

• MrMann .
    MrMann . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 34
    #22   15. aug 2007 Kunne jeg osse få en PM, om hvem det drejer sig om,
    da jeg køber en hel del herinde.

Kommentér på:
SNYDT, hvad gør jeg?

Annonce