611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

til pigerne.. om biler til pigerne.. om biler

er alle piger til de der nye plastik biler.
Eller er der faktisk nogen der godt kan se det flotte i en gammel bil med sjæl.
Stor debat, da mange af mine yngre venner ikke fatter hvorfor jeg makker og går op i gamle biler.
Når jeg svare at det er min passion og jeg godt kan lide den opmærksomhed det giver fra kendere, så svare de jo "der er sku da ingen tøser der synes det er fedt"
Dog heller ikke det det går ud på.
men ville da gerne høre jeres mening alligevel. Sorry for den lange forklaring

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til pigerne.. om biler
  • #2   12. sep 2010 jeg må personligt indrømme at jeg er vild med ældre klasse biler, meeeen de nye er joogså ret tiltrækkende, men der er bare en hvis charme over de ældre biler....
    Må indrømme at jeg har lidt en drøm om engang og kunne opspore en Ford Capri, som er i nogenlunde stand, men det er bare svært.... meget endda....

• #3   12. sep 2010 Ville være nemmere hvis du lige uddybte hvad "Gamle biler" er smiley

• #4   12. sep 2010 Altså jeg er meget til gamle opel biler. har selv min kadett c årg 78 som jeg renovere lidt på. når jeg engang får mit eget sted med 2søjlet lift, så skal der en Opel rekord A hjem og total renoveres.

• #5   12. sep 2010 Jeg er selv passioneret fan af gamle SAAB-biler og har selv haft en SAAB 99 GLi fra 1983 og en SAAB 900 Aero T16 fra 1987, begge velholdte og lidt sjældne... Jeg måtte desværre pga. uddannelse og stort kørselsbehov sælge Aero'en til fordel for en meget økonomisk Toyota Aygo.. Men der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på min gamle SAAB, den havde sjæl og personlighed og jeg kan aldrig få det samme forhold til sådan en ny bil....

Så jeg synes det er fedt med gamle biler smiley

• #6   12. sep 2010 gamle biler er biler uden plastik kofangere smiley

• #7   12. sep 2010 men det er jo hvad man synes. nogen synes at en bil fra 95 er gammel jo. men min mening er at årg 79 og ned efter er en gammel bil

• #9   12. sep 2010 min klare favorit er vectra Aen og kadett Een smiley men helt gammel er de jo ikke

men er også mange fine veteraner.. de er bare så dyre og svære at lave på smiley

• #10   12. sep 2010 Jeg har en eller anden drøm om at jeg en dag skal ha en gammel Morris Mascot som manden og jeg kan gå og renovere til mig.. smiley

• #11   12. sep 2010 vectra a og kadett e er det jeg kalder plastik biler. og har sku aldrig haft så billig en bil som min kadett c. du kan få en hel motor med gearkasse for 1000kr

• #12   12. sep 2010 Eeeelsker gamle biler...

Men vil oz sige, at man ikke vælger kæreste efter hvad bil han kører i smiley

• #13   12. sep 2010 patrick- so what er dem jeg bedst kan lide, de er nemme at lave og jeg kan gøre det selv for små penge så er godt tilfreds med den smiley så må du gerne beholde din for dig selv smiley

• #14   12. sep 2010 claus, hehe så skal man dælme være dum hvis man ik kan det smiley

• #15   12. sep 2010 claus, ahh så går jeg nok ik under den kategori sorry .

• #16   12. sep 2010 gamle biler er mere lidenskabelige.. hehe ! kræver hjerte at holde dem kørende smiley

• #17   12. sep 2010 drømme bilen : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=40610

• #18   12. sep 2010 hvis jeg skal have en nyere end min vectra så ville denne være et godt bud... (link fjernet) men den er sku ik til at komme til for penge :_(

• #19   13. sep 2010 Altså hvis pigen vælger dig ud fra bilen, er hun så den rigtige ?? Nej vel... Jeg er sådan set ret ligeglad med hvilken bil kæresten evt. skulle have. Det er jo ikke bilen jeg skal være sammen med smiley

• #20   13. sep 2010 kenny nej men var også kun hvis jeg skulle have en ny smiley men vectraen skal nok skiftes ud med en dyt der kan trække en hestetrailer, kan vectraen desværre ikke smiley

• #21   13. sep 2010 Hmm jeg er da også til ældre biler..
    Min ynglingsbil er Supra MKIV og den blev lanceret i 1993..
    Drømmer stadig om at vinde i lotto så jeg kan købe den matgrå fra Vmax.. smiley

• #22   13. sep 2010 1993 er ikke en gammel bil smiley det er en plastik bil smiley

• #23   13. sep 2010 Det argument ville jeg sikkert også bruge hvis jeg var en bonderøv uden penge og rygrad smiley

• #24   13. sep 2010 patrick ghodt du kan afgøre hvad der er det bedste, med den holdning skal du i hvert tilfælde nok finde en pige med samme interesse smiley

• #25   14. sep 2010 Patrick P - Jamen så kommer du bare med dit gamle skrot og så kommer vi med Supra'en.. Så skal vi se hvem der scorer flest damer..

Hvad holder i andre på?
    Ptastikbilen (Stylet supra til 800.000) eller skrotbilen (Kadett C fra 78)??

• #26   14. sep 2010 nadia- hmmkommer an på er mange der er til begge dele... men vil sige hvis valget står imellem de 2 ville jeg nok også selv helst have supraen (er bare for dyrt i benz med en tung fod) ... men hvis du satte supraen op i mod en fin corvette...såhhh kan vi snakke om det smiley så er jeg nok mest til corvetten smiley

• #27   14. sep 2010 Natasja - Det er bare fordi Patrick P gerne vil score og så kalder han min ynglingsbil for plastikbil.. Også fint nok at det er hans holdning.. Men tror bare en plastikbil scorer mere end en bunke skrot.. smiley

• #28   14. sep 2010 hehe han kaldte også min en plastik bil... men er jo hans mening, skrev også til ham tidligere at han måtte have held og lykke med at finde en pige sådan han fordømmer alle andres biler smiley

• #29   14. sep 2010 tror ikke i har læst tråden ordentligt.
    1 så skriver jeg at jeg går op i dem fordi de har en sjæl, det som der åbenbart er skrot Og at det ikke kommer an på at score for mig, men accept fra kendere. Men ser gerne en supra når den er 32 år gammel. hvis der så er supra tilbage.

• Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #30   14. sep 2010 Godt nok skriver du at du ikke interesserer dig, for om man scorer med den slags biler, men det er ligesom det dit indlæg handler om?

Du forstår ikke at dine venner roder i nye biler..
    De forstår ikke at du roder i gamle biler..
    - Hvem har den rigtige holdning?

Og hvis du vil læse lidt på eksempelvis Supra, går historien også tilbage til 1978.. Og der er mange tilbage, fra 80´erne.. Altså 30 år gamle biler.

• #31   15. sep 2010 Kiksen og Jeppe - Tak!!
    Vil også sige Supra har mere sjæl og klasse end hans Kadett..
    Er jeg den eneste der sådan uden at have kigget på hans profil tænker fed sønderjyde med trang til hash og bajere der drøner rundt og synger om hans kadett?
    Ved godt L:Ron:Harald ikke har/havde samme model, men stadig.. smiley
    Har dog endnu ikke hørt nogle synge om sin supra, det er lidt for corny..

Patrick P - Hvis ikke det var fordi min kammerats kone bliver ved med at plage ham om at skille sig af med bilen så skal han nok have den når den blev 30 år.. Og i lige så flot stand som ny..
    Og nu som en 17 år gammel bil så ligner den stadig en ny bil og er mere velplejet end de fleste nye biler du ser på markedet..
    Jeg er født og opvokset med alt fra veteranbiler til streetrace-biler og supra + porsche..
    Jeg kan se det spændende i alle biler, men alligevel faldt mit hjerte for den rappe japaner..
    Og skal vi snakke plastikbil.. Så bliver det altså skylinen.. Når man har kørt 200 km/t i skyline og supra, så er det supraen man sætter sig ind i igen..
    Den "plastikbil" er altså bygget så godt at da jeg kørte til Jylland i en i sidste uge og lå med 180 km/t på motorvejen så flyttede regndråberne sig overhovedet ikke på motorhjelmen..

Kommentér på:
til pigerne.. om biler

Annonce