{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Hvorfor kører folk i kbh som lort? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan man ikke acceptere kø pga vejarbejde? så lige idag en i en golf tage den op på cykelstien og fortorvet for at komme frem, men dum som han var kørte han hen til arbejdet og så ud til slet ikke at kunne finde ud af hvor han ku kører hen. Hvad kan være så vigtigt at man gør noget så dumt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kører folk i kbh som lort?
  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #1   28. apr 2011 han fik stress?

• Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #2   28. apr 2011 men sådan er det jo generelt i alle storbyer?

• Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #3   28. apr 2011 Danskerne kører generelt af lort til ..

"UHHH SE MIG !!! JEG SKAL FØRST !!! ARGGH !"

Det er lårt ..

• #4   28. apr 2011 har godt nok aldrig set andre end udryknings køretøjer tage den sådan op. Men tja, du har nok ret i at det er sådan man kører i storbyer, desværre. Men det gør mig sku sur alligevel at folk kan være så stressede, tænk hvis der kom en ud fra en sti med en barnevogn?

• #5   28. apr 2011 Jeg stiller mig selv det spørgsmål hver gang jeg er ude og køre -.-'

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #6   28. apr 2011 Har du prövet malmö?? det hundrede gange värre folk köre 25 km/t når de må körer 70 og de blinker aldrig de åndsvage svenskere smiley

• #7   28. apr 2011 de så dig, og tænkte at de nok måtte skynde sig væk inden du åd dem

• #8   28. apr 2011 har kun kørt meget lidt i malmø, og der lagde jeg ikke mærke til hvordan de kørte, fulgte bare gpsen for at komme ud smiley Men da jeg kørte i sverige lagde jeg mærke til at nogle kørte lidt langsommere end tilladt og andre kørte meget hurtigere end tilladt, ingen kørte lige 3-7 km/t over grænsen som er en alm ting her hjemme

• #9   28. apr 2011 anna....nej det tror jeg ikke på, for det var en lang bagved mig, så han har ikke kunne se mig, ellers var det forståligt nok.

• #10   28. apr 2011 nå okay (:
    ved det ikke så.

• #11   28. apr 2011 jeg tror sku også kun det ham selv der ved hvorfor han kørte sådan smiley

• #12   28. apr 2011 prøv berlin, de fuldstændig vildt smiley

• #14   28. apr 2011 jeg har ikke lige været i berlin, men ku godt forestille mig de ikke køre særlig godt smiley
    shit jeg skal ikke til polen smiley

• #16   28. apr 2011 Folk er dumme i hovedet..

Det der pisser mig mest af, er når vejen fletter sammen f.eks pga. vejarbejde eller andet.
    Og de fleste folk så pænt fletter, det er den nemmeste måde jo.
    Så er der altid en idiot eller to som SMADRER helt frem til der hvor de ikke har mere vejbane.. Så holder de der og ser dumme ud, forsøger at komme ind i køen igen.. Så blir jeg rigtig kællinge-agtig, og skal overhoooovedet ikke lukke dem ind!! Spader..

• #17   28. apr 2011 hahahaha sygt smiley

• #18   28. apr 2011 Der er også visse folk der køre så langsomt og forsigtigt at det er til at brække sig..

• #19   28. apr 2011 Bassehundens moar ! - ja præcis det så jeg også et par stykker gøre, og fanme nej, de skal sku ikke have lov til at komme ind !

Tim B - ja dem er der så også, men i kø kan man ikke rigtigt kører hurtigt smiley

• #20   28. apr 2011 prøv at køre på landet i Kina, der kører de som lort!

• #21   28. apr 2011 Jantelov

• #22   28. apr 2011 ja storby folk køre af lort, der er jo også næsten gået sport i at se hvor mange biler der kan nå at komme over for gult smiley
    køre man bagved en bil og der så bliver gult, så giver de den bare noget speeder, så kan de jo sagtens nå at komme over... men er jo ikke sådan reglerne er!

• #23   28. apr 2011 Tim,
    åh ja, det er også forfærdeligt!

Især når folk kører VIRKELIG langsomt!..

Kom engang kørende på motorvejen, kørte vel omkring 120/timen.
    Kan godt se at jeg nærmer mig en bil bagfra, som kører lidt langsomt, så forbereder mig på et vognbaneskift, skal bare vente på at der er fri bane.
    Men pludselig var jeg meget tættere på den bil end beregnet! Hun kørte omkring 65/70 !!! Det er jo fuldstændig vanvittigt, og jeg måtte lave en voldsom opbremsning for ikke at hakke ind i hende.. Heldigvis havde bilen bagved mig god afstand..

Sådan noget er jo decideret farligt, for alle i trafikken :S

• #24   29. apr 2011 Thor,
    ja, ingen tvivl om det..!.. Man skal jo følge hastigheden til en vis grænse..

Havde jeg haft bedre stedsans og ikke været så chokeret, havde jeg også ringet til politiet og meldt hende.. Hun var jo direkte til fare for andre. Især da hun lå i midterste vejbane...

Det er lige så farligt og ulovligt, som at ligge og køre hasarderet og ræse rundt blandt folk..

Kommentér på:
Hvorfor kører folk i kbh som lort?

Annonce