Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Illuminati?!
  • #1   30. jul 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7PudxnMHYno

• #2   30. jul 2011 FUCK illuminati, fuck bilederbeg gruppen og fuck the new world order!! Vi lever i en klam korrupt verden og vi ikke andet ind små slaver.. Jeg siger gerne min mening om dem, så fatter ikke hvorfor din kommentar er blevet slettet? Min bliver sikkert os slettet nu xD

• #5   30. jul 2011 Så forklar hvorfor det en konspiration om bielderberg gruppen? Når det er blevet bevist? Dennis D, tag og se den film jeg har lagt ind..

• #7   30. jul 2011 Det jo bevist at den eksitere???

• #9   30. jul 2011 Jeg ser ikke jeg har skrevet det nogen steder? Men så forklar hvorfor 125 verdens mænd lige pludselig skal mødes engang om året?

• #10   30. jul 2011 Tag nu og se den film, den giver dig svar på alle de spørgsmål du kommer til at stille mig..

• #12   30. jul 2011 2% af verdens befolkning, ejer 50% af verdens rigdomme. Illuminati, div. frimurere, Bilderberg, Rockerfeller, Bush, Zionister osv er nogle af de navne i kan kæde sammen med de 2%.

Illuminati ordenen som går tusindevis af år tilbage i historien er dem der virkelig styrer det. Englands dronning og Bush familien ligger højt i rang derinde.

Hvis man vil kende sandheden, skal man bare bruge sin sunde fornuft.

• #13   30. jul 2011 Det ikk om bielderberggruppen, det om alt hvad der foregår, om at verdens herdømmet er tættere ind vi egentlig tror.. Det alt fra illuminati til krigen i irak og afghanistan, alt sammen med beviser! Og du ser hver et bevis under hele filmen..

• #14   30. jul 2011 Der er måske et indslag på fem minutter om bielderberggruppen

• #16   30. jul 2011 Hvadså om måske ti år når du finder du egentlig bare er en slave i et globalt samfund? Så du os stadigvæk ligeglad?

• #18   30. jul 2011 Ja helt sikkert.. Vi ss børge.. Og endnu en grund til illuminati og alt muligt andet lort eksitere.. Hvorfor skal vi være afhængig af usa? Bare fordi de er gået i krig fordi de håbede på at kunne overtage opium markedet coke markedet og olie markedet, og det så er slået flop så står de med en kæmpe gæld på 14.000 milliarder? Og det skal gå ud over os fordi vi havde en latterlig statsminister dengang med navn anders fogh rasmussen som ville skide på FN og NATO og valgte at gå ulovligt i krig med USA..

• #20   30. jul 2011 Jeg bliver ved med at undersøge, og har jeg gjort i godt to års tid nu.. Jo mere jeg undersøger, jo dybere kommer jeg ind i det, og jo mere tror jeg på det.. Det med 2012 er jo dybt godnat i forhold til illuminati og kan slet ikke samlignes..

• #21   30. jul 2011 Og hvorfor mener du at den sandsynlighed er så stor? Hvorfor er der FN og NATO? De styrer sammen med USA og rusland stort set hele verden.. De er jo allerede igang med at bygge det op.. Men rom blev heller ikke bygget på en dag..

• #22   30. jul 2011 dennis man kan ik diskutere med konspirations tosser. først ber de en om og modbevise deres sindsyge ideer. når man så ber dem om og bevise det smider de et link til youtube. som om youtube er det nye wiki eller sådan noget smiley

• #25   30. jul 2011 HARD NIPPLES!

• #26   30. jul 2011 så er det vel osse afgjort at helle thorning vinder valget ik?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #27   30. jul 2011 Hvor er alle disse "beviser" så?

At en mand som Aaron Russo sidder i et interview EFTER 9/11 og siger at jo jo, det havde han da fået afvide af Rockefeller 11 måneder før 9/11, at det ville ske. Man er sku da ufatteligt blåøjet hvis man tror på det.

Det er en masse postulater og beskyldninger fra folk der mener de har hørt noget, fra en der har hørt noget, af en der engang har talt med en grandonkel til en 3. Men det er jo det alle konspirations tosserne lever på.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#28   30. jul 2011 @ Killed by death.

Nu mente Mathias jo at at det hele bliver bevist i den film han har lagt ind. Derfor har jeg set den, og derfor jeg henviser til udtalelser derfra.

At visse persongrupper mødes, kan jeg ikke se hvordan er bevis på alt det konspirationsteorier i disker op med. Men det er da meget flot, hvis det er dit "bevis".

Men du må have et kedeligt liv, hvis du så aktivt og desperat forsøger at finde ting der ikke eksisterer. Men måske er virkeligheden som den er, måske bare lidt for kedelig og grå til dig. Kan godt se hvordan det hele bliver lidt mere spændende i en selvopfunden virkelighed.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#30   30. jul 2011 Sandsynligheden for at de netop udveksler madopskrifter er vel den samme eller større, end sandsynligheden for diverse konspirationsteorier du disker op med. Flot argument ellers.... for at bruge din egen prangende formulering.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#31   30. jul 2011 Og hvad så hvis de snakker politik? Hvordan er det forskelligt fra alle andre steder de mødes og taler politik?
    Men kan godt se hvordan at det at politikere mødes, er bevis for at månelanding aldrigt har fundet sted, og USA holder aliens fra area51 fanget i kælderen i det hvide hus.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#32   30. jul 2011 Men kan da godt se hvordan du finder det mere spændende at forestille dig, at de mødes for at aftale hvordan de nu engang skal overtaget verdensherredømmet. Fremfor at de mødes under uformelle forhold og kan tale frit sammen uden resten af verden skal have det hele ført til protokol

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#33   30. jul 2011 Og typisk konspirations tosser at holde sig for ørerne når sandheden kommer på bordet og råbe lalallalallala. Men ligesom alle de andre kan du ikke smide påvise et enkelt at de mange beviser i mener eksistere.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#34   30. jul 2011 yes det gør jeg. Skulle være jeg også skulle starte min egen teori. Der er jo åbenbart masser personer derude som tror på alt, så længe det står på sandheden og jeg bare påstår jeg har beviser.

• #36   30. jul 2011 bilderberg findes skam man kan vel kalde det en form for lobby virksomhed med yderst betydningsfulde folk. men man skal nok ik tro på alt hva man finder om dem

• #37   30. jul 2011 Feks flere arkitekter og fysisker som har regnet ud det ikke kan lade sig gøre at world trade center og de andre bygninger ryger ned på den måde de ryger ned på, at 85% af hele usa ikke tror på at det er osama bin laden der gjorde det? En undersøgelse lavet af New york times som er en af usa's kendste aviser eller sladerblade eller hvad det nu end er..

Og hvis jeg er en konspirations tosse, så forklar lige med jeres kloge ord hvorfor fanden jeg siger 2012 er langt ude at tro på.. Jeg prøver bare at hjælpe jer med at åbne øjnene men i reagere fordi i for bange til at se sandheden i øjnene.. Forklar nu istedet for hvad bielderberg gruppen laver i stedet for at snakke uden om det? Sjovt nok kan i ikke fordi de ikke gider at dele det ud til verden`? Men hvorfor????

Og sjovt nok før usa gik i krig med irak havde taliban fået opium produktionen helt ned på 3% efter usa kom tilbage til landet var den steget med 2000%!!

• #38   30. jul 2011 Og det værste er, at alt det vi tror på er det samme som går igen og igen og igen..... Der bliver ikke lavet om på historien på noget tidspunkt.. Ikke ligesom så mange andre historier.. Her bliver det ene fjer til et enkelt fjer! Og ikke fem høns..

• #39   30. jul 2011 Gruppens intention er, gennem uformelle møder mellem indflydelsesrige mennesker at øge forståelsen imellem Nordamerika og Europa. Styrekomiteen udformer og offentligør hvert år en liste af indbudte med maksimalt 100 navne. Stedet hvor mødet bliver holdt bliver også offentliggjort. Sikkerheden varetages af det pågældende lands efterretningstjeneste(r).

Indholdet af mødet er fortroligt, og samtlige deltagere lover at opretholde fuldkommen tavshed om hvad der bliver diskuteret.

Der er også afholdt Bilderberg-konferencer i Danmark, i hhv. 1956 på Hotel Store Kro, Fredensborg, og 1969 på Hotel Marienlyst, Helsingør.

Ideen bag hemmelighedskræmmeriet er efter sigende at give plads til en åben snak, ligesindede imellem, uden at det bliver ført til protokols, eller kommer ud til pressen.

Der har kun meget sjældent været omtale af Bilderberg i de danske aviser, fx i Berlingske Tidende 16. januar 2000 under overskriften "Den skjulte agenda": "I næsten 50 år har et skyggekabinet bestående af Vestens mest magtfulde mænd og kvinder mødtes i al hemmelighed. Tony Blair er med i klubben. Samtlige amerikanske præsidenter siden Ike Eisenhower har også været med. Det samme gælder den britiske regerings spidser. Og de mennesker, der kontrollerer TV og den trykte presse - mediebaronerne. Hvilket kan være en af årsagerne til, at du aldrig har hørt om Bilderberg."

Alt efter hvilken politisk vinkel man anlægger på gruppen kan den karakteriseres som:

En harmløs snakkeklub for indflydelsesrige medieledere, politikere, diplomater, kongelige og forretningsfolk
    En eksklusiv international lobby, med stor indflydelse
    En kapitalistisk hemmelig forening, som i det skjulte trækker i trådene
    Et skalkeskjul for Illuminati?

• #40   30. jul 2011 Danske deltagere gennem årene (et udpluk)Bodil Nyboe Andersen, tidl. direktør for Nationalbanken (1997, 2000, 2001)
    Thomas Thune Andersen, Mærsk Oil (2009)
    Tage Andersen, tidl. ordførende direktør for Danske Bank
    Ritt Bjerregaard, tidl. EU-kommisær og minister, tidl. overborgmester i København (1995)
    Hakon Christensen, (ØK-formand)
    Aage Deleuran, tidl. chefredaktør på Berlingske Tidende
    Anders Eldrup, adm. direktør i DONG medlem af styrekomiteen (2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010)
    Uffe Ellemann-Jensen, tidl. udenrigsminister (1996, 1997, 1998)
    Ulrik Federspiel, dansk ambassadør i USA (2004, 2010)
    Poul Hartling, (statsminister 1973-75)
    Connie Hedegaard, tidl. miljøminister, nuv. EU-kommissær (2005)
    Per Hækkerup, (udenrigsminister, økonomiminister m.m. i 60'erne og 70'erne)
    Jens Kampmann, (trafikminister 1971-73)
    Jens Otto Krag, (statsminister 1962-68 og 1971-72)
    Mogens Lykketoft, tidl. finansminister og udenrigsminister, tidl. formand for Socialdemokraterne (1998, 2003, 2005)
    Mærsk Mc-Kinney Møller
    Prins Axel
    Henrik, Prinsgemalen
    Herbert Pundik, tidl. chefredaktør på Politiken
    Anders Fogh Rasmussen, statsminister (2000, 2003)
    Poul Nyrup Rasmussen, tidl. statsminister (2010)
    Chresten W. Reeves, Berlingske Tidende
    Flemming Rose, journalist og kulturredaktør på Morgenavisen Jyllands-Posten (2008)[1]
    Tøger Seidenfaden, tidl. medlem af styrekomiteen i Bilderberggruppen, chefredaktør på Politiken (1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 (fra 2005 i Trilateral Commission))
    Jørgen Schleimann, journalist, chefredaktør, tidl. direktør for TV 2, tidl. landsformand for Europabevægelsen
    Fritz H. Schur, Fritz Schur Gruppen (2008)
    Terkel M. Terkelsen, redaktør på Berlingske Tidende
    Stine Bosse, Direktør TrygVesta (2008)
    Helle Thorning-Schmidt, Socialdemokraternes formand (2009)[2]

• #41   30. jul 2011 her står lidt

http://www.guardian.co.uk/books/2001/mar/10/extract1

• #42   30. jul 2011 som du selv siger, konspirations teori i stor stil.. Wikipedia er et sted hvor folk selv kan ligge frit ind, der er ingen beviser for det han/hun har skrevet derinde ved at det passer.. Det et lukket forum, så hvor sku han/hun vide hvad de lavede? Han/hun kan kun gætte..

• #43   30. jul 2011 det som sagt en gruppe af vestens ledere der mødes. jeg tror sku det gavner mere end det skader med de møder

• #44   31. jul 2011 """"Og sjovt nok før usa gik i krig med irak havde taliban fået opium produktionen helt ned på 3% efter usa kom tilbage til landet var den steget med 2000%!! """"

LIGE PRÆCIS!!!!

• #45   31. jul 2011 og hva så. husk hva for et hold du er på smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#46   31. jul 2011 Øh ja. Taliban satte gang i opiums produktionen for at finansere deres kamp imod USA og resten af den vestlige verden.

Hvad er det lige i vil frem til med det?

• #47   31. jul 2011 Øh nej kasper? De fik fjernet opium produktionen hvis du læser rigtigt efter.. Da USA kom derover igen, kunne taliban ikke holde styr på det mere fordi usa bombede irak.. Jeg holder på ingen måde med USA synes de er et korrupt og klamt land!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#48   31. jul 2011 Mathias du er jo fuldstændigt fortabt.

Det er TALIBAN der styrer opium dyrkning og handel i afghanistan. Hvorfor tror du der er mindre angreb på koalitionsstyrker i høst perioden? Jo, det er fordi alle talibanerne er ude på markerne og høste så de kan tjene penge, så de kan fortsætte deres kamp mod koalitionen.

Taliban kunne ikke holde styr på produktionen i AFGHANISTAN, fordi usa bombede IRAK? Det giver jo ingen mening knægt.

Du tror det er amerikanerne der løber rundt på markerne og høster eller hvad?

Du er godt nok noget af det mest naive jeg endnu har mødt. Sæt dig ind i hvordan verden fungerer, istedet for at få din "fakta" fra en skør skør verden.

Det er fedt du siger jeg skal læse rigtigt efter. Det eneste "fakta" i dette er, at opiumsproduktionen steg efter koalitionen gik ind i afghanistan. Dette er fuldstændigt rigtig, men som skrevet er det pga taliban skulle finansiere deres krig. Kom nu ind i kampen for helved.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#49   31. jul 2011 Og i stedet for at hjerneløst bare gengive hvad du har læst på nettet, så prøv at sætte dig ind i tingene.

her er et link til en graf over opiumsproduktionen i afghanistan:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Afghanistan_opium_poppy_cultivation_1994-2007b.PNG

Sjovt nok er der kun 1 år at tallet er lavt. Nemlig 2001 da landet blev invaderet. Taliban kom til magten i 1994. og fra 94 til 2001 var der stadigt produktion igang.En mullah lavede, sammen med FN, et forbud imod opiumsdyrking i 2000. Men da afghanistan blev invaderet blev der sat gang i hele maskineriet igen, for at taliban kunne få nogle penge i kassen. Endvidere mistede mange bønder deres eneste indtægts mulighed da forbuddet blev indført, og var derfor lykkelige over at kunne starte produktionen igen, da opium er stort set det eneste der kan leve i den afghanske jord.

• #50   31. jul 2011 ej men for søren kære ven.. Wikipedia er ligesom youtube folk kan ligeså tosset ligge ting derind smiley Istedet for at angribe mig som en naiv dum lille dreng så få styr på hvad jeg har skrevet istedet for bare at gå i udbrud.. Jeg har lagt en link ind fra youtube af fra en dokumentar film af, hvor de forklare det jeg skriver.. Jeg ser ingen steder jeg har skrevet at amerikaner løber rundt og høster? Jeg ser ingen steder jeg har skrevet at taliban løb rundt og høstede? Taliban er muslimer i aller højeste grad, opium dyrkning er imod allah og koranen, ergo har de gjort alt for at få det fjernet! Og med det mener jeg de fik det sat ned på 3% Prøv du lige at sæt dig ind i tingene engang her lille naive dumme dreng.. Jeg mener at som så mange andre lande har kriminelle mennesker at de så bare har set en mulighed i at fortsætte deres dyrkning af opium fordi taliban ikke har været der til at styre det fordi deres land pludselig blev bombet!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#51   31. jul 2011 Åh du bliver jo bare ved med at gentage dig selv, uden at komme med indhold.

1. Lad være at kalde dit link for en dokumentar. Holdningerne i den er så farvede som de kan være, og det "fakta" de disker op med, kommer de hverken med referancer, kilder eller andet der kan bakke deres påstulater op. Det hele er lavet ud fra enkeltpersoners udtalelser.

2. Ja, alle kan skrive på wikipida. Men det eneste jeg har derfra, er et link til en statestik der faktisk bakker op omkring noget af det du siger. Du skal være velkommen til at finde en statestik andet steds, såfremt du føler det er nødvendigt.

3. Du har stadigt ikke forklaret hvad din årsagssammenhæng er imellem opiumdyrkning i afghanistan, og invasionen af irak. Som nævnt er der kun ét eneste år siden 1994 hvor taliban kom til magten, og helt frem til i dag, og der har været meget lav opium i afghanistan.

4. Hvis du mener Taliban har gjort alt for at fjerne opium, hvorfor lavede de så først forbuddet i år 2000, når de havde haft magten de foregående 6 år?

5. Hvad er det helt præcis i det jeg skriver du er så uenig i? Kom nu med noget nyt til debatten.

Kommentér på:
Illuminati?!

Annonce