Andre forumemner med "Illuminati"
Illuminati?
Hej. jeg har undret mig lidt over hvad begrebet illuminati dækker over, så jeg søger derfor en eller flere der måske kan komme med en kort opræcis forklaring. Jeg har self kigget på nettet, og det...
Hej. jeg har undret mig lidt over hvad begrebet illuminati dækker over, så jeg søger derfor en eller flere der måske kan komme med en kort opræcis forklaring. Jeg har self kigget på nettet, og det...
Skrevet af: Jeppe K - 27. jan 2013
Illuminati
Hej Baboom :) jeg hørte lidt om Illuminati igennem en af mine veninder, og syntes egentligt det lød ret spændene. jeg var meget skeptisk omkring det, det er jeg egentligt stadig.. men jeg vil gerne ...
Hej Baboom :) jeg hørte lidt om Illuminati igennem en af mine veninder, og syntes egentligt det lød ret spændene. jeg var meget skeptisk omkring det, det er jeg egentligt stadig.. men jeg vil gerne ...
Skrevet af: Emil J - 31. jul 2011
Illuminati?!
Må man nu ikke sige F**K illuminati ? siden ens kommentar bliver slettet ?? SKAL det være SÅ hemmelighedsfuld det der sker ude i verden ? hmm !
Må man nu ikke sige F**K illuminati ? siden ens kommentar bliver slettet ?? SKAL det være SÅ hemmelighedsfuld det der sker ude i verden ? hmm !
Skrevet af: Andreas Augustinus - 30. jul 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lampe 500 kr.
- Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
- Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
- Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
- Gardinstang i soveværelset 600 kr.
- Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Illuminati