1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Illuminati? Illuminati?

Hej. jeg har undret mig lidt over hvad begrebet illuminati dækker over, så jeg søger derfor en eller flere der måske kan komme med en kort opræcis forklaring.

Jeg har self kigget på nettet, og det jeg fant var ting som frimurer logen osv. men det jeg søger er den (ret mig hvis jeg tager fejl) "religiøse" betydning symbolet, eller begrebet dækker over, som jeg ikke lige synes jeg kunne finde nogle steder.

Hvis der er nogel der tænker "hvorfor fanden vil han vide det" så er det af ren interesse fordi jeg har set symbolet så mange gange, hørt det omtalt osv. og derfor godt kunne tænke mig at vide hvad der ligger i det, ikke andet. smiley

På forhånd tak. smiley

- Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Illuminati?
  • #1   27. jan 2013 Regeringen er korrupt, og vil ikke folket det bedste modsat hvad de prøver at udtrykke.

(det er typisk USA's regering man mener når der snakkes om illuminati)

Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

• #2   27. jan 2013 hey ved ik om du læst det side her men om ik andet for søget værd for hjælpe
    http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati

• #3   27. jan 2013 /
    Systemet er lavet for at kunne kontrollere og styre mennesker lettest muligt.

• #4   27. jan 2013 Men hvorfor er det at alle de store stjerner bliver blandet ind i det, og folk siger de er en del af det?
    Eminem, Jay-Z, Justin Bieber osv..

• #5   28. jan 2013 De er også "regeringen"

Altså med regering, mener jeg også alle dem som folk ser op til og som har indflydelse.

• #6   28. jan 2013 Årh okay, mange tak for de gode svar, havde åbenbart misforstået det med den religiøse betydning. smiley

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #8   28. jan 2013 FN er styret af illiminati... De har også stor magt i den amerikanske finans, kig på deres 1-dollar, den er præget med symboler. Så frygt dem!

• #10   28. jan 2013 Det er egentlig utroligt at folk er begyndt at snakke så meget om Illuminati, det er jo ikke ligefrem fordi det er noget nyt

• Mr.DontGiveAFuck .
    Mr.DontGiveAFuck . Tilmeldt:
    nov 2010

Emner: 11 Svar: 184
    #11   28. jan 2013 Du havde da fat i lidt Jeppe, det med den religiøse betydning. Det siges at de tilbyder Djævelen, og man kan se sataniske tegn og symboler i film og tegnefilm bl.a. fra Disney som hjernen ubevidst fanger. Det er for at sprede frygt. NWO har et "motto" der hedder "out of chaos comes order" og det var bl.a. det det gjorde med 9/11.

Illuminati har været i gang siden 1700 tallet, men fik først lidt magt omkring Lincoln tiden, der i 1860'erne. Efter hvad jeg har forstået er det en familie der hedder Rothschild som startede det hele. De er i hvert fald den mest magtfulde og ondskabsfulde familie i verden, og de ejer næsten alle banker.

• #12   28. jan 2013 Tak for det Mr. Det var det var mere noget i den retning jeg søgte efter. smiley

• #13   28. jan 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qcjkpVEL5ZM

• #14   28. jan 2013 Godt spørgsmål. Har selv undret mig over det, specielt det faktum at man ser det i forskellige sammenhænge, så det er svært at finde ud af hvad det præcist omfatter.

Vil anbefale filmen Zeitgeist som omhandler Illuminati og lignende konspirationsteorier. Den er meget underholdende, overbevisende og interessant og kæder alt fra religion til politik sammen. Hvis du spørger mig er det rent ævl og konspiration, og man mister lidt forbindelsen til virkeligheden mens man ser den. Har kun set den første men siden er da vist kommet nogle efterfølgere.

http://www.imdb.com/title/tt1166827/?ref_=sr_1

• #15   28. jan 2013 Jeg troede det var Grønlandsk. Har en grønlandsk skolekammerat som laver nogle meget spøjse status opdateringer jeg ikke fatter et klap af smiley

• John K
    John K Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #16   9. apr 2018 Du er en forretningsmand, politiker, musik,
    studerende og ønsker
    at være rig, kraftig og berømt i livet
    har brug for magten
    for at opnå deres drømme. Du kan nå deres
    drømme af a
    medlem af belysningen. med det hele din
    drømme og
    hjertets ønsker, der fuldt ud kan opnås, hvis du
    ønsker virkelig
    at være medlem de store navne på
    Lys så du
    kan kontakte (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Lande ................. ............................. Stat.
    eller
    call miss sarah på og du kan også tilføje har på whatsapp +2348104857337 tak

Kommentér på:
Illuminati?

Annonce