{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

alkohol problem.. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hvornår mener i man har et alkohol problem ...

hvis man drikker sig fuld alene? så fuld man brækker sig .....

drikker 5 genstande om dagen når man sidder hygger foran computeren?

drikekr sig fuld gentagende gange hver uge???

er der nogen disse ting i mener der er tegn på man har et problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alkohol problem.. HJÆLP
  • #1   14. nov 2011 Dem alle.

• Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #2   14. nov 2011 Man har et alkoholproblem når man er afhænig af det.

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
    #3   14. nov 2011 den første er nok et meget godt eksempel til at man er begyndt at være lidt derhenne af, 5 genstande om dagen lyder heller ikke for godt. Gentagene gange om ugen lyder "normalt" nok

• #4   14. nov 2011 JA , men hvornår kan man sige en person er afhænig når de ik selv tror de har et problem

• #5   14. nov 2011 når man sidder og drikker sig fuld alene. og når man sidder med en morgen bajer kl 6 en mandag morgen på vej til sit arbejde....

• #6   14. nov 2011 men når det kun er om aftenen ?

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #7   14. nov 2011 Hvis du drikker dig halvfuld hver dag, så har man sku et problem, Vil sige at alle dem der er nævnt er et problem.

• #8   14. nov 2011 altså jeg synes nu os det er vodsomt hvis man sidder og drikker 5 genstande hver dag foran sin computer eller tvet...
    men fordi man drikker en øl eller to til maden, og om aftenen, vil jeg nu ikke betegne som et problem.

synes det er svært at sætte præsist ord på hvordan og hvornår man er det, for er jo forskelligt. og alt efter hvordan og hvorledes.

• #9   14. nov 2011 Det er først et problem når man ikke kan undvære det.
    Mange misbrugere har svært ved at erkende de har et problem, og påstår at de sagtens kan holde op, hvor det modsatte snildt kan bevises.
    Hvis du kan undvære det i 2 måneder uden hverken fysisk eller psykisk trang vil jeg ikke mene du har et problem.

• #10   14. nov 2011 - Men det tyder, i den grad, på det modsatte.

• #11   14. nov 2011 Tal med nogen om det.. Venner eller AA. Det er et ret seriøst emne.

www.anonyme-alkoholikere.dk

• #13   14. nov 2011 tak tak:)

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #14   14. nov 2011 Når det er en normal fast ting i personens dagligdag SÅ er man alkoholiker.

Min far drak fra han kom hjem kl 16.30 til han gik i seng, stod op dagen efter og tog på job - kom hjem kl 16.30 og drak til han gik i seng.... osv osv...

Ringede endda til politiet og sagde at der sikkert kørte en spritbilist der og der morgenen efter, men gad de gøre noget?? niks ikke en skid.

Havde droppet kontakten med min far gennem 3 år, nu har han fundet en kæreste der ligesom ham også har diabetes, og de har det godt, hygger sammen, får noget ordenligt mad at spise (min far var gået på færdigrets-vognen) og så er jeg 99% sikker på at hun har fået ham til at stoppe med at drikke smiley

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #15   14. nov 2011 Nå ja - nu snakker jeg også med min far igen smiley

• #16   14. nov 2011 Når man har behov for at drikke hver dag.

• #17   14. nov 2011 Den dag du siger du vil holde en måneds pause fordi du ved at du muligvis har et overforbrug.

Hvis du så ikke kan holde en måned, så den gal.

Kommentér på:
alkohol problem.. HJÆLP

Annonce