{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Symbol til tattoo {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge mennesker på baboom:)

Jeg overvejer at få lavet en tattoo men jeg kan ikke helt bestemme mig for hvad det skal være:)

Jeg synes det skal være et symbol som betyder noget for mig personligt.

Det skal være noget med:

Aldrig at give op
Håb
Styrke

Eller i den retning.

Jeg vil ikke have kinesiske tegn:)

Håber der er nogle der har en masse gode ideer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Symbol til tattoo
  • #2   7. feb 2012 Hvis det skal betydenoget personligt for dig! så burde du selv finde/vide det!.. Dette viser at du nok burde lade vær.

• #3   7. feb 2012 Hmm jah måske..

• #4   7. feb 2012 Carina ..
    Undskyld .. Men vil give de andre ret .. Lad være med at for en vis du ikk ved hvad det skal være 100% det sidder på dig resten af livet .. OG for det leset . siger de kloge det gør ondt .
    Jeg har ik selv en eneste i nu .. Men jeg har nu i 4-5 år gået og tænkt skal det være det skal det være det .. Jeg skal ikk havde noget lavet før jeg er 140% sikker ..

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #5   7. feb 2012 lad være med at tænke så meget. Tag dine ideer med ned til en tatovør og hør ham om han har noget gode ideer du syntes om. Og alt det pjat med at en tatovering skal være personlig, drop det for lige så snart den sidder på din krop så er den personlig for dig.

• #6   7. feb 2012 Nicolaj H ..

Sorry . men hvad med at finde noget selv tekst og tegninger . Og så lige overveje det en gang først .. Ved godt folk med tusser siger bare for det lavet .. For tit og vide . men jeg er godt nok glad for jeg har ventet og har tænkt det igennem først INDEN

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #7   7. feb 2012 Vibeke.

Jo hvis man selv kan finde den tekst eller tegning er det da super. Men tit så kan en tatovør se flere muligheder end en selv. Jeg har både fået lavet noget jeg selv er kommet med, men har også prøvet at give min tatovør frit spil. Lige pt. er jeg i gang med min underarm, og resten af min overarm. Jeg får lavet både noget jeg selv er kommet med, med også noget frit hånd tegning at min tatovør. Jeg syntes da alle mine tatovering er personlig for mig, selvom jeg ikke selv har fundet på det hele.

Men ja, det er også bare min holdning smiley

Carina, held og lykke med din tattoo smiley

• #8   7. feb 2012 Det er jo ikke noget jeg sidder og finder på her en tirsdag aften...

Jeg har overvejet det i flere år..

Det jeg ønsker er inspiration.. Det kan jo godt være at der er en her inde der kender mere til symbolder og kender et fedt græsk symbol.

Kommentér på:
Symbol til tattoo

Annonce