{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Træning / proteinpulver {{forumTopicSubject}}

Lige høre om der er nogle der har lidt forstand på proteinpulver, jeg har svært ved at træne hele tiden pga mit arbejde da jeg rejser meget rundt i udlandet, som det ser ud nu arbejder jeg 4 uger ude i udlandet (hvor det er svært at komme til at træne, da der sjældent er et motions center der hvor jeg er) og så er jeg hjemme i 2 uger og har fri. Hver gang jeg er hjemme i de to uger træner jeg meget. Vil høre om det vil gi noget at brugeproteinpulver i de to uger jeg er hjemme eller om det ikke vil ha nogle virkning da det kun er to uger, af gangen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning / proteinpulver
  • #3   4. apr 2012 Nej nok lidt dårligt sat op ved godt der ikke er resultat efter 2 uger, var nu også mere ment over en længer periode om der var vundet noget i at bruge det, når jeg ikke kan træne hver eneste uge, pga arbejdet

• #5   4. apr 2012 Som Thez siger, så kommer det helt an på din kost. Proteinpulver er ikke et "Wunder-middel" til store muskler. Får du alle de proteiner du skal have igennem din kost, behøver du ikke tage tilskud. Dermed ikke sagt, at du bare kan droppe at spise proteinrigt, og så bare tage en shake i ny og næ .. Jeg mener "de kloge" siger, at du skal have mellem 1,5 og 2 gram protein pr. kilo kropsvægt pr. dag. Så kan du jo selv regne på det smiley Og en shake indeholder som regel 30-40 gram protein, så når man, som jeg, vejer omkring de 80, er det jo logisk, at der skal en del protein ind gennem almindelig kost, selvom jeg tager en shake om dagen smiley

Håber det hjalp lidt smiley

• #7   4. apr 2012 Okay, fandt det bare lige hurtigt på motion-online, så var ikke helt sikker smiley Men kommer nok også an på hvor hårdt man træner, og hvad målet med træningen er smiley Men, min pointe er stadig den samme, mht kosten smiley

• #8   4. apr 2012 Super så lærte jeg også lidt i dag smiley

Kommentér på:
Træning / proteinpulver

Annonce