{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

træning og proteinpulver {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg endelig efter mit 18 års lange liv besluttet mig for at leve sundt, og begynde i fitness, og træne, så har jeg tænkt på at tage noget protein pulver også, kender i noget godt noget der ikke er fyldt med hormoner og alt muligt andet lort, noget der faktisk virker godt ? smiley

Hilsen Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning og proteinpulver
  • #2   25. jan 2012 Hvorfor skulle protein pulver være et led i det at lave sundt og begynde at træne?

Just asking

• Nicolai J
    Nicolai J Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #3   25. jan 2012 viking protein pulver sammen med viking kreatin og maltodextrin. så har du noget smiley

• #4   25. jan 2012 Og hva er det for noget protein pulver der er proppet med hormoner for det skal jeg da ha fat i smiley

• #5   25. jan 2012 Blckie.
    har hørt fra mange rundt omkring at det skulle være godt at bruge, og hjælper også på træningen, det går hurtigere osv. har sku ikke helt styr på det smiley

Nicolai,
    holder mig til protein pulver, så det hele ikke så dyrt smiley men den vil jeg kigge på. smiley

Boogie Woogie
    hehe det må du sku ikk spørge mig om smiley find de billige amerikanske produkter smiley

• #6   25. jan 2012 Dem ka jeg sagtens kigge på, men der er forskel på at finde spor af hormoner og at være proppet med det...... Og det er ikke kun de billige amerikanske smiley

• #7   26. jan 2012 når nej, ikke ligefrem proppet smiley men du ved hvad jeg mener smiley
    hehe neej, der er vel os mange andre, der er mere dyre os smiley

• #8   26. jan 2012 Anders H - Du kunne jo også bare dække dit proteinbehov via kost. Det koster bare lidt mere hjerneaktivitet end bare at fylde sig med pulver smiley

• #9   26. jan 2012 Og husk at et meget vigtigt led i at leve sundt (som mange af en eller anden grund glemmer) er god søvn smiley

• #10   26. jan 2012 Lene S

Det så rigtigt, men nu det sårn jeg er meget kræsen, så har et problem med at jeg faktisk ikke for alt den gode mad som man burde smiley
    og søvn, den arbejder jeg på smiley

• #11   26. jan 2012 Det er en skam - mad er dejligt smiley

Min kæreste træner rigtig meget så vi sidder nogle gange og regner på hans mad så han ikke bare skal spise det samme hele tiden.

Har fx en kammerat der kun lever af tun, ris og oksekød - det skal man altså have en god selvdisciplin for at holde ud smiley - Han er så heller ikke altid lige sjovt selskab når han cutter *GG*

• #12   26. jan 2012 http://www.proteinpulver.dk/

• #13   26. jan 2012 IMO er det bare en forkert approach at starte ud med pulveret før der er styr på træningen.

Man kan lige så godt lære sig selv fra starten hvad det er der virker. Så kan man overveje hvad behovet er senere

Kommentér på:
træning og proteinpulver

Annonce