Hvad pokker gør man så ? :s {{forumTopicSubject}}
Trænger til lidt trøst, for øv hvor er jeg kommet i knibe
Sagen er den at jeg ikke aner hvad pokker jeg skal gøre hele juni måned..
Jeg har været studerende indtil d. 20/4, og fik derfor SU.. Med sidste udbetaling d. 30/4.. Nu er jeg så på kontanthjælp, imens jeg leder efter en læreplads.. Men jeg kan ikke få kontanthjælp før d. 1/7, da SU er forudbetalt og kontanthjælp bagudbetalt..
Oven i det har jeg brugt resten af min opsparing på dyrlæge til Kiki idag.. Hun har revet en klo helt af, og nu er der gået infektion i knoglen.. Skal derned igen fredag og der bliver det bestemt om hun skal have amputeret tåen
Hvad pokker gør man? Jeg har ikke råd til en evt. operation når jeg ikke får penge d. 1/6.. Ej heller husleje, mad osv.. :S
Er der en fond eller noget, hvor man kan søge hjælp til dyrlægeregninger??
SUK
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Men ja det er skide surt for dig
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 313
Snak med kommunen, der er noget som hedder engangsydelse som man kan søge, til husleje, regninger osv hvis man virkelig er på skideren!
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 65 Svar: 271
Kusse-kurt: Jooh men ikke så mange at der er noget at komme efter.. Vi bor ikke sammen, og har intet med hinandens økonomi at gøre..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.089
og mit bedste råd er at flytte sammen med din kæreste
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
Det med at få en engangsydelse igennem kommunen er ikke bare noget man gør. Det er en større proces at gå igennem.. Har jeg prøvet..
Blandt andet går kommunen ind og undersøger om din bank vil låne dig til dine regninger. I mit tilfælde så sagde banken ja, også stod jeg pludselig med et lån på 10 tusind som skulle betales af over 10 måneder. Men mad på bordet fik jeg da.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 217
Hvis dyrlægen ikke vil det, så få et girokort til så sent som muligt og lade være med at betale det før du får løn. Der skal sendes 3 rykkere med et max. gebyr på 100 kr pr rykker, før den overgår til inkasso. Og med 3 rykkere kan der hurtigt gå en måned eller to. Så betaler du den bare så snart du har fået penge.
Måske et lidt svinsk/umoralsk råd, men med røven i vandskorpen så må man tænke kreativt
Hvad pokker gør man så ? :s