11. aug 2007 Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
At melde sig ud af Amnesty international? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogen der har erfaring med at melde sig ud af denne organisation?
Kan ikke rigtig finde noget på hjemmesiden, og der er vist delte meninger hvad angår metoder, på google.
Jeg orker dem ikke mere. Jeg har støttet i nogle år efterhånden, og engang imellem ringer de og vil sætte beløbet op. Ligemeget hvor meget jeg stritter imod bliver de ved.
Sidst kom jeg med en lang historie om min dårlige økonomi og udgifter, alligevel blev hun ved. Det var jo KUN 150 kr!
Nu starter den nye takst fra næste måned af, og jeg vil gerne melde mig ud. Ikke fordi jeg ikke har råd, men jeg synes at de er for grådige og ignorante.
Hvordan har i gjort?
dec 2007
Følger: 1 Svar: 7
Lad da være med at bruge tid på dem, og giv tilbage af samme skuffe.
Nu er det din tur til at blive en lille smule ignorant.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Tænker bare mere at man så pludselig får en masse breve, og rykkere.
Jeg ved det ikke.
Jeg vil bare hellere støtte wspa. Kender flere der ingen problemer har, og synes ærlig talt at de er for grådige på amnesty. De har løsningen på alle dine problemer. Og jeg er så dårlig til at blive ved med at sige nej. Det udnytter de jo så tydeligvis
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 301
Giv dem MAX en måned, hvorefter du så stopper betalingen.
Så længe du er medlem af en forening skal du jo betale, så den med bare at stoppe betalingen med det samme tror jeg ikke er så god.
dec 2007
Følger: 1 Svar: 7
Men ja. Det er bare om at stoppe indbetalingen via din netbank.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.788
aug 2007
Nu er det jo ikke kun børn - men mennesker generelt.
Og selvom jeg ikke vil være medlem mere, har jeg stadig mulighed for at underskrive ved underskriftindsamlinger - og det har altid hjulpet på sagen.
Jeg synes bare ikke at de kan tillade sig at sidde ved telefonerne, og snakke og snakke og snakke, og bare blive ved selvom man siger nej. Jeg startede på 60 kr - sidst ville de have mig på 200 kr, som de ville begynde at trække fra næste måned af.
De bliver jo ved. Jeg fortalte at jeg stod med kæmpe dyrlægeregninger, udgifter und so weiter, og så blev hun ved med at hun havde heller ikke mange penge, men så røg hun de pakker smøger mindre osv.
Og når de bliver ved så bliver jeg svag og siger til sidst ja, fordi jeg heller ikke vil være uhøflig og smække på, men ellers ikke kan slippe væk.
Der er rigtig mange medlem af amnesty, og jeg ved at de gør et godt stykke arbejde.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
aug 2007
WSPA vil jeg meget gerne støtte, men mit hjerte banker også ekstremt for de stakkels dyr som lever under kummerlige forhold og behandles som skidt!
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 202
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 196
aug 2007
Tak for input
At melde sig ud af Amnesty international?