1.322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Mip .
Mip .
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338

Problemer med at vågne - Nogle gode idéer? Problemer med at vågne - Nogle gode idéer?

Hej!
Jeg har i en længere periode haft utroligt svært ved at komme op om morgenen.
Jeg kan starte med at lægge følgende informationer ud:
- Jeg arbejder som bager, og skal op et sted mellem 00:30 og 3:00 hver dag. Jeg har en ugentlig fridag og fri hver anden weekend.
- Jeg sover i snit 3,5 timer om natten og tager mig en lur på 2 timer når jeg kommer hjem
- Når jeg skal op, starter min telefon med at alarmere, med en træls buzzer lyd. Som regel vågner jeg ikke ved det. Samme tid, tændes der et skarpt lys automatisk. 5 min efter, ringer min "store" alarm. Den består af min ipod touch der er koblet på mit surround sound anlæg der er placeret rundt om min seng. Den spiller noget ret så voldsomt deathmetal i øjeblikket. Den er skruet helt op og det samme er subwooferen.
jeg har flere gange præsteret at sove over mig, på trods af min store alarm har spillet på fuld knald i halve timer.

jeg har ikke tiden til at sove mere end jeg gør, så hvis der er nogle der har nogle smarte idéer til hvordan jeg kunne blive bedre til at komme op, må i meget gerne skrive jeres forslag smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med at vågne - Nogle gode idéer?
  • #2   1. feb 2013 Drop luren, sov én gang, så må du gå tidligere i seng så du kan sove 5,5 timer i streg.