{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

HP
HP
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034

Ønsker at købe en Cabriolét. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Baboom!

Jeg ønsker at købe en ny bil, det er snart forår og sommer.

Jeg har kigget på dba, bilbasen, g&g, biltorvet og lignende sider.

Jeg har også prøvet at google direkte på den bil jeg vil finde.

Dog synes jeg ikke at have fundet den rigtige og har kigget i flere måneder, næsten dagligt. Eller hvert fald flere gange om ugen.

Kender i nogle sider, hvor man kan købe biler? Som ikke er en af overnævnte? Så smid gerne et link!

Orker ikke at købe en uden afgift og betale afgift. Er ligeglad med om det er privat eller forhandler.

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ønsker at købe en Cabriolét.
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#1   24. feb 2013 Er muiligvis interesseret i at lease. Da den kun skal bruges i sommerperioden. Da jeg skal kunne tage taget af. smiley

Så hvis I har nogle erfaringer i vil dele angående leasing. Så sig endelig til og gerne hvis det er i kort periode 3-6 måneder.

• #3   24. feb 2013 Markedet for at købe en cabriolet er muligvis større når det bliver forår/sommer. Derimod kan prisen dog stige.
    Hvilken prisklasse er vi i?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#4   24. feb 2013 Har også kigget på bilgalleri.

Jamen er ikke nogen bestemt bil.

Men har kigget på et par stykker.

Audi A4 Cabriolet. Motor er underordnet. Bare bilen er i god stand og lav km.
    Audi TT Cabriolet. --"--
    Peugeot 206 CC
    Bmw E36 og derover Cabriolet
    MR2 nyere årgang

og lignende. Så der er ikke nogen bestemt. Prisklassen er op til 200. Men hvis jeg kan få samme bil for 190, som har kørt 250.000 og kan få en magen til som har kørt 110.000 men koster 220, så gør det ikke noget. Men altså om det er 30.000 eller 100.000?? kommer an på hvilken bil. Det eneste krav er at det jo skal være en cabriolet af nyere dato.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#5   24. feb 2013 Det er svært at forklare. Men af de biler jeg søger, har jeg ikke rigtig fundet den helt rigtige til den rigtige pris endnu. Derfor søger jeg andre sider, hvor folk sælger biler eller hvis nogle kender en god forhandler, som ikke bruger bilbasen osv. smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#6   24. feb 2013 Men i og med at den kun skal bruges i sommerperioden, skal den være så billig som muligt og lav km-tal i forhold til markedet. Da den skal kunne sælges igen uden for stort tab. eller stå i garage til næste sommer. Da jeg har en udemærket bil nu.

Hvis I forstår? Men det skal hellere ikke bare være den billigste og der så skal bruges 30.000 på at få lavet nogle fejl osv. Men lav km-tal har meget at sige.

• #7   24. feb 2013 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/mr2/18/1269800

Er personligt mere til audi, vw osv. men i det her tilfælde havde jeg nok valgt toyotaen

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#8   24. feb 2013 Har kigget ALLE biler på bilbasen, DBA, Bilgalleri, Biltorvet, G&G osv.

Men der er ingen der har det perfekte km-tal og så en fair pris. Hmm.
    Jamen min favorit er klart Audi A4 Cabriolet og så med den nyeste front eller hvad man siger. Den store grill. Altså af realistiske biler. Ville da gerne hellere have en A5'er, ferrari eller lignende. Men har jeg ikke råd til. Jo men så skal jeg flytte i en mindre lejlighed eller hjem til mor og far og det gider man jo hellere ikke.

Men søger salgssider som måske ikke er så kendte, men hvor der alligevel er ting. Har hørt om auktioner i Ringsted? Som er hver onsdag eller lign. Men har ikke en skid forstand på biler, så skal kunne have en mekaniker til at kigge på et evt. køb.

• #9   24. feb 2013 måske forventer du bare for meget for dine penge?..

og vær tålmodig... der kommer nye biler op hver dag... og jeg er selv glad for at jeg ventede til jeg fandt den helt rigtige (tror jeg i hvert fald jeg gjorde smiley )

• #10   24. feb 2013 du kan købe min c70 T5..... Den er sgu totalt iorden..

• #11   24. feb 2013 Jeg kan slet ikke tage det her seriøst: "Altså af realistiske biler. Ville da gerne hellere have en A5'er, ferrari eller lignende. Men har jeg ikke råd til. Jo men så skal jeg flytte i en mindre lejlighed eller hjem til mor og far og det gider man jo hellere ikke"

Så hvis du flytter hjem til mor og far igen, så har du råd til en Ferrari?
    Ja klart!!

• #12   24. feb 2013 Hvad er der galt med den mr2 jeg linkede? Fint km tal. Prisen kan da uden tvivl forhandles alligevel

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#13   24. feb 2013 Jeg har kigget i ca. 2 måneder nu. smiley Der er intet der haster. smiley
    Nææh. Men gider ikke have en bil der har kørt 200.000+ Men gider hellere ikke give det dobbelte for en der ikke har.

Har købt både Audi TT, Audi A4 Cabriolet før til god pris og lav km. Så venter også tålmodigt. smiley Mangler bare flere salgssider / forhandler som ikke eksponere via bilbasen eller lign. osv.

Cantona? Du kan få en Ferrari for ca. 20.000 kr /måneden inkl. forsikring? På min alder. Lease eller leje? Kommer jo an på hvordan man priorterer. Læste en gang en med en ferrari som sagde: ALLE har råd til en ferrari, det handler bare om at priortere. Hvilket jo er sandt? Hvis jeg flyttede hjem til min mor eller far, så ville jeg have 0 kr i udgifter om måneden. Eller ville have min mobil som fast og så kommer der mad og benzin. Så har jeg da omkring 30.000 til bil? Det kan man sgu næsten få alle biler for. Selvfølgelig vil jeg ikke købe en ferrari til 4-5 millioner kontant, det er ikke det jeg mener.

Jamen den fejler ikke som sådan noget. Den står faktisk pænt. Men der har været solgt billigere med lignende km-tal derinde sidste år. Forhandlere er bare svære at prutte prisen langt ned. Har selv en kammerat der har en. Han købte hans for 105.000 smiley og den havde kun lige rundet 100.000 dengang. og bilmarkedet falder jo konstant. Så hellere vente 1 eller 2 år på der kommer et bedre tilbud og så bare købe en mindre cabriolet som en 206 cc eller lease en Audi eller lignende. Hvis du forstår?

For at vende tilbage til emnet. Min økonomi, bilønsker osv. har ikke så meget med det jeg spørger om.

Jeg prøver igen:

Jeg SØGER: Salgssider. Forhandlerehjemmesider, som ikke sælger via bilasen. Eller auktioner eller lignende.

På forhånd tak! Alle urelevante indlæg vil blive ignoreret fra nu af.

Søger kun links, firmanavn eller lignende. smiley

Hav' en god aften.

Mvh.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#14   24. feb 2013 Ja, fed nok Volvo du har dig. KM og pris? Årgang? Har du evt. den til salg nogle steder? smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#15   24. feb 2013 Tror jeg slår det op på bilgalleri i stedet for her. Lol, min fejl.

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72
    #17   24. feb 2013 Har du kigget tyske og svenske sider?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #18   25. feb 2013 Ham der

Læs nu

Han gider ikke biler uden afgift

• #19   25. feb 2013 Hold dig til tysk. Golf 4 cab? Audi a3 cab? A4 cab?

• #20   25. feb 2013 Synes du skal flytte hjem til mor og far og køre Ferrari

Kommentér på:
Ønsker at købe en Cabriolét.

Annonce