Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene til jul...
  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #1   23. dec 2013 Jeg skal også være alene, regner med at den bare står på hygge med dyrene smiley de har nogle gaver de skal ha pakket op smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #2   23. dec 2013 Godt det ikke er mig. Sørgeligt liv.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#5   23. dec 2013 Det kan man vis man ikke er på skide god fod med sin bror og ikke ville ødelægge julen for hans datter/ min niece.

• #6   23. dec 2013 Enig med kristian, det eneste jeg ser frem til er maden! alt det andet julehalløj er for børnenes skyld og ikke andet!

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#7   23. dec 2013 Vi har altid holdt jul ved min mormor og morfar, da min morfar døde for 2 år siden døde julen ligesom sammen med ham.
    Så julen siger mig intet mere så jeg er sådan set glad for at jeg bare skal hygge med hunden og mine 3 katte smiley

• #9   23. dec 2013 Jeg har ik rigtig noget andet valg.... Derfor...

• mikkel h
    mikkel h Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #10   23. dec 2013 De gamle tog til thailand i dag så skal bare hjem til en veninde og spise lidt mad der. Btw sagde de du passer lige hundene mens vi er væk ??

• #13   23. dec 2013 Arbejde idag, imorgen og onsdag...
    Har kun min far tilbage og han bor på sjælland....

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #14   23. dec 2013 Kom til nordsjælland så holder vi kæmpe fest for alle dem som skal være alene!!!! smiley Husk godt med drikke og masser af penge så vi kan fyrre den af!! smiley

• #15   23. dec 2013 Bor i Nordjylland og skal arbejde imorgen og d.25 :-S

• #16   23. dec 2013 Kæft folk der sviner trådstarter til på det grundlag er nogle ynkelige skvat..

• #17   23. dec 2013 Ærgerligt du bor i Nordjylland. Ellers var du velkommen her. Min kæreste og jeg har inviteret alle der ikke har nogen at være sammen med. Vi kender ikke rigtigt nogen af dem, det er mere bekendtes bekendte. Bliver vildt hyggeligt, ellers sad vi jo bare alene os to, nu er vi 7! smiley
    Jeg kender ikke de danske traditioner, men det gør de andre jo så. Så må jeg se hvordan det er smiley

• #18   23. dec 2013 Det var et flot tilbud ellers smiley

Hvor i da fra?:-)

• #20   24. dec 2013 Jeg skal godt nok ikke være alene, men jeg fejrer heller ikke jul, det kommer nok igen hvis jeg en dag får børn....

Nu kan jeg ikke udtale mig på andres vegne, men det giver jo lidt ekstra penge på en helligdag også kan dem der har børn jo forhåbentlig få lov at komme hjem og holde jul :), jeg arbejdede alle juleaftener da jeg var i Fakta og tilbød også at tage julevagten sidste år i 7/eleven, jeg gider ikke fejre det alligevel ^^

• #21   24. dec 2013 Er da hjemme til aften, men det sætter sine begrænsninger.... D.24 er faktisk ikke en helligdag, så det alm. Løn. Men imorgen gir det lidt ekstra...

• #22   24. dec 2013 Vestjylland smiley

• #23   24. dec 2013 Ja ok... smiley

• #24   24. dec 2013 Søren B; Det har du ret i! jeg var vidst lidt træt da jeg skrev det xD

Kommentér på:
Alene til jul...

Annonce