Bande skyderier Bande skyderier
Jeg har aldrig forstået at man som bandemedlem absolut skal sidde i en bil og bare pløkke løs og håbe på at ramme en anden gruppering.
Var det mig så lå jeg på lur og pløkker dem i hovedet i stedet for at man lige rammer en fod - hallo???
Der har så været en som blev dræbt.
Hvorfor den åbenlyse western stil?
Det ville for mig være mere logisk at ligge på et tag skjult med lyddæmper og pløkke løs - ingen kan se en skid og du kan stille og rolig ramme dem så de dør i stedet for lidt fod skud, ben skud - jammerligt.
Jeg kan godt lide devisen....
One shot One Kill...
Effektivt og gøre det meget mere usikkert at være bande medlem.
Med det rette våben kan du ramme mål fra mere end 1.5 km, ingen høre noget men alle ser resultatet. Vildt - dyrt udstyr som kan beløbe sig op til 70.000 til 90.000 men effektivt.
Min appel er at i bande idioter skulle anskaffe nogle folk som kan ramme i stedet for at køre en bil i bedste Chicago stil hen og skyde løs for i har ikke en skid forstand på at ramme.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 17 Emner: 50 Svar: 711
Så kan de placere tre-fire stykker på tagene rundt om Vollsmose og rydde lidt op i det værste "ukrudt"....
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Følger: 5 Følgere: 106 Emner: 25 Svar: 1.193
lad os håbe at nogle bandemedlemmer er i stand til at læse Baboom forum.....
Polysl, du fik en flot målskive fra os, du kan bruge den til at træne....
dec 2014
Måske ikke en dårlig ide, hvis man ser hvad der sker i USA
dec 2014
Ammo er billig i vores klub....25 kr for 50 skud cal22 - noget jammerligt lort at skyde med - flere gange låser den som jeg ikke har oplevet nogen sinde med min Glock27, men reglen er at bruge deres våben - der er så arrangementer hvor man udendørs kan bruge sit eget våben men i klubben skal vi bruge det møg.
dec 2014
Har du prøvet 200 meter med Hecker Kochs G36 med optisk sigte?
dec 2014
På trods af at der ikke er restriktioner på import af våben fra Israel så kan jeg ikke få tilladelse til at få min Galil Sniper til Danmark - sjovt nok så importere Danmark Israelske våben til vores forsvar. Mystisk...
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Det er også min tanke at uskyldige løber ind i kugle regnen - så man kan så også lave en gruppe som udrydder bandemedlemmer - bare pløkker hele skidtet.
jan 2016
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 6 Svar: 89
Skal de anskudte først have den lovpligtige rettergang, eller er det nok til at skyde dem uden videre, at den korte avis har dømt dem ?
I tilfælde af sidstnævnte kan Danmark jo sætte ny rekord og overgå blodbadet i Stockholm, og vi vil gå over i verdenshistorien, og Danmark kan få en fremtrædende plads på hitlisten over berømte folkedrab
.
Baboom kan få Mogens Camres ærespris for hjælpen til opfordringen til folkedrab og langt om længe få den velfortjente opmærksomhed i medier og TV.
Thumbs up til Baboomprojektet !
dec 2014
dec 2014
Det er simpelthed det bedste og sikreste selvforsvar...
Bande skyderier