{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.556

Kræver svar fra Baboom {{forumTopicSubject}}

Til Heymate KLAGE FRA MEDLEMMER

Baboom Forum er en debatside. Debat er at debattere ting som sker her i Danmark eller i udlandet. For eller imod, forskelliges meninger og syn på sagen, ellers er der ingen debat!

Vi er få som hygger os, er uenig til tider, det kan ikke undgås. Vi har kendt hinanden længe, via tidligere forum som blev nedlagte.

Vi har altid ønsket velkommen til nye, for det er altid dejligt når det sker. *

Desværre må vi påpege at vi et godt stykke tid har følt os chikaneret, og den ene efter den anden er blevet ‘frosset’, uden vi aner grunden? For vi får INGEN grunde.

Vi kan heller ikke selv finde nogen valide grunde, som skulle overskride nogen af BaBooms regler.

Der findes ingen Moderatorer her som har været online i nærmest flere år. (For den sags skyld så er en moderator en, som direkte påpeger hvis nogen er gået over stregen, og grunden).

Det lader til at nogle bare kan klage over et eller andet, og den ‘såkaldte moderator’, er helt ukritisk og så bliver man frosset! Eller er det ‘moderatoren’ selv, som har tunnelsyn om hvad der må skrives?

Tilbage til *. Her har været nogle som vi i tidligere fora har haft bekendtskab til, og som vi havde lidt uenigheder med, bl.a. at de ikke kunne tåle at blive sagt imod, så blev der klaget. Eller at der blev skiftet aliaser og IP kun for at genere.

Det som sker her er på ingen måde i orden.

Det drejer sig ikke kun om vores ytringsfrihed som i høj grad bliver anfægtet, men een som der burde være ansvarlig tager hånd om denne situation. Medmindre selvfølgelig at det er een og samme person.

Vi kræver et svar!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræver svar fra Baboom
  • #2   3. jun Helt enig !!!
    En del af os her har kendt hinanden i mere end 15 år fra div. forum`s som er lukket ned.
    Vi er langt fra enige om alt, og diskussionerne kan somme tider gå lidt højt, men der er ALDRIG ONDSKABb imellem os.
    Forøvrigt, hvis vi var enige om alt, ville der ikke kunne høres flere sider af en sag, og derved ville der jo ikke være grundlag for BaBoom.
    Nogle falder fra og andre kommer til, men hvis disse frysninger fortsætter dør dette forum.
    Hvem der anmelder folk herinde, kan vi kun gisne om, men jeg vil til hver end tid påstå, at disse anmeldelser er på falske grundlag !!!

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#4   4. jun Polle har du overhovedet nogen situationsfornemmelse?

Du er den eneste der direkte overtræder Babooms reglement, ved konstant at reklamere for dit eget, og flytte os derover. Hvorfor er du ikke blevet frosset?

• #5   4. jun Jeg synes, det er en god høflig henvendelse på medlemmernes vegne, tak for det Cris.

Dernæst synes jeg ikke om dit indlæg Polle i denne her tråd, vil du være så venlig at slette det, du har utallige gange fået at vide, vi er meget trætte af dine reklame for dine egne sider, og de er også aldeles upassende her.

Og så må vi have en forklaring på alle de frysninger, der har foregået i maj og fortsætter i juni 2024, jeg kan ikke finde nogen begrundelser for det, men jeg vil tillade mig at spørge ind til regler og vilkår her, og håber på, at vi kan for en helt klar forklaring, der ikke er til at misforstå her:

Heymates websites er for alle, og der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan Heymate ikke påtage sig ansvaret for brugernes indlæg, billeder, udtalelser og andet indhold, der oprettes af Heymates brugere.

Vi kan ytre os frit, det er jo en god demokratisk ting, det er også det vi gør og alligevel bliver vi frosset, vi mangler i den grad helt konkret viden om, hvad det er, der udløser frosset.

Heymate opfordrer alle brugere til at udvise tolerance og forståelse – også overfor andre holdninger og opfattelser. Det er ikke tilladt at anvende Heymates hjemmesider og fora til offentligt at håne, nedgøre eller irettesætte andre.

Det er sole klart at der skal udvises tolerance og forståelse, men det er så ikke tilladt at have en egen mening om det, så i det øjeblik vi ytrer os om egne meninger, så udløser det frossent, egne meninger er det samme, som at håne, nedgøre eller irettesætte andre ??

Som led heri opfordrer Heymate sine brugere til at anvende et normalt, høfligt og pænt sprogbrug.

Af de aktive medlemmer, der er bruger af Forum, har alle et normalt, høfligt og pænt sprogbrug, så det kan ikke være grunden til at udløse frossent. Men en har tendens til ironi og sarkasme, det skal ikke bruges i skrift, med mindre der gøres opmærksom på det.

Ikke at oprette falske brugerkonti;

En bruger (tidligere) offentlig nu skjult, har jeg en stærk mistanke om at være ene og samme bruger ud af 7 profiler, jeg har dem noteret. Det skulle vel ikke være noget problem for Heymate, at kunne kontrollere, at der er noget om snakken, jeg har også yderligere beviser for min påstand. Jeg har tidligere gjort opmærksom på problemet, men fik ikke noget respons, det kunne være ønskeligt at få det.

• #9   5. jun "Det er ikke sikkert, at der står et menneske bag frysninger af medlemmer!"

En webside kan ikke programmere sig selv, der vil altid være et menneske til at programmer den. smiley

• #10   5. jun Helt ærlig Polle du burde smides ud herfra. Du har ingen anstændighed, pli eller situationsfornemmelse.
    Du overtræder konstant og hele tiden BB’s retningslinjer mht man ikke må reklamere for andre fora.
    Det bliver der intet gjort ved !!!

Og nej det er ikke en computer der sidder og fryser profiler herinde.
    Det er fordi der en eller flere som har travlt med at informere om hvad der bliver skrevet herinde.

• #11   5. jun Cris, min anbefaling til dig, at du også sender dit oplæg til support, seriøsiteten har Polle ødelagt og om jeg begriber, hvorfor ikke hans reklameindlæg er blevet slettet, jeg minder lige om min tråd: Copenhagen Pride blev slettet og nu også Codys indlæg i din Copenhagen Pride blev slettet - der er jo ikke noget af det, som hænger sammen.

Og jeg spekulerer også på, om jeg skal slette mit eget indlæg her, skulle måske også sende det til support istedet.

• #12   5. jun #11 Jetset
    Polle er frosset nu
    Der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet her - Jeg havde advaret ham flere gange med sit evindelige fisken efter medlemmer her fra vores lille forum.
    I må gerne alle se svaret jeg fik på tilbage på mail - det er her :

profilbillede
  • #13   5. jun Tak for indsatsen, ÅR, Camilla fra Support glemte bare lige at fjerne link i #3.

Men her er 2 ting vi kan skrive bag øret, Support har været på tråden her, overskriften er ikke til at tage fejl af, og alligevel vil de blæse os et stykke, vi får ikke svar på vores spørgsmål.

Jeg tolker det som, Forum er ikke det BB prioritere højest.

Men jeg har fået bekræftet min teori, her er en gammel kending, der sidder med alle oprettede falske profiler og klager over os, helt uden at være online, så hvorfor skal vi gøre opmærksom på falske profiler, hvis ikke BB har lyst til at spørge ind til det ??, jvfr BB's regler ??

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#15   6. jun Bente C er en af dem.

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#16   6. jun Desuden burde det slet ikke være muligt at klage for personer der aldrig har deltaget i nogen debat, men bare sidder og lurer i baggrunden kun for at finde noget at klage over.

Det er et søle menneske. Deltag i stedet for, og skriv din mening!

• #17   7. jun Den tråd her beviser jo fint at ingen fra BB sidder og kigger med og bestemmer hvem der skal fryses for der er nu gået 4 dage og ingen har endnu fået taget sig sammen til at svare på indlægget hvilket der i overskriften kræves….

Så for mig er det ret indlysende at der er nogen som har sladret til BB……

Lidt pinligt at man slet ikke kan tage sig sammen til at få svaret fra BB’s sidde.

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#18   7. jun Ja, pinligt af 'Camilla' fra BB, der tydeligt er ligeglad, men bare fryser så snart der klages, uden at vide om der er hold i en klage eller ej.

Nemt job du har 'Camilla' ikke?

Du gider ikke engang fortælle grunden til at en person bliver frosset, for du véd det ikke reelt, du gør det bare, og sender en general skrivelse.

Hvad med om du svarede på oplægget her?

Hvad hvis vi alle klager over dig, bliver du frosset eller skiftet ud?

• #20   8. jun Det er nu 5 dage siden, denne klage tråd blev oprettet. Vi kan konstatere, at BB har været på tråden uden kommentarer til indholdet, blot slettet alle Polles link undtagen den i #3.

Jeg har meget mere på "hjertet" og ville høre, om der er stemning for, at vi i en kortere periode flytte "Forum" til en privat gruppe, hvor vi kan ytre os frit, så vil jeg også komme med listen over de 7 mistænkte falske profiler, der findes her.

Det er ikke tilladt at udlevere navne i offentlig rum, mener jeg.

Skriv, hvad I mener om den ide.

• #21   8. jun Sjovt,jeg har haft samme tanke - men hvem vil være velkommen og hvem ikke - synes den er lidt svær, og hvordan med eventuelle nyankomne - hvordan skal de finde sådan en gruppe Jetset ?

• #23   9. jun @ Å.R.

Som jeg skriver, så kunne det være for en kortere periode, jeg gider ikke mere det fryseri og Den Store Stykke Ulv sider på sidelinjen og finder "grammatiske" fejl. Vi er ikke så mange aktive i Forum her, 10 aktive, men mon ikke, de ville svare ja eller nej her, så ville det jo være nemt.

JoJo har meldt fra, så derfor 10 aktive her. Og har du lyst til at oprette en privat gruppe, så er det helt OK for mig.

• #25   10. jun Jojo
    Hvad er forskellen på om du er i Polles gruppe eller i en gruppe her ?

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#26   10. jun Er der nogen som kan forklare omkring visninger?

For det ser ud til at flere læser med her, uden at være aktive, og dermed kan være skyldige i de klager vi ser med frysninger efterfølgende. Måske endda nyder at se os beskylde nogen som intet har med det at gøre?

Husk på vi er kun 11 som debatterer. Et par stykker ikke så tit.

Undskyld JoJo jeg bruger et af dine oplæg. Men det er et oplæg som ingen af os har svaret på. Det hedder, Tankevækkende nyheder fra USA. Der er 166 visninger.

Dette oplæg har 483 visninger. Har stået her i 7 dage, og dermed været set 69 gange hver eneste dag.

Det kan vi få ikke formå at gøre. Ikke mindst da det er OT, og derfor skal man have en profil her for at se det.

Vi kan da sagtens lave en privat gruppe.

Men jeg er ikke tilhænger af at vi bliver trynet af BaBoom grundet idioter som skjuler sig.

For når man hører om hvad der foregår på andre Forum, hvor det virkelig står slemt til med sprog og udtalelser, så er vi jo på ingen måde bare i nærheden af det.

Vi skriver ikke engang så skidt, som politikkerer gør!

Ingen her har skrevet noget der burde give frysning.

Velkommen tilbage Cody. smiley

Kommentér på:
Kræver svar fra Baboom

Annonce