{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

GUD
GUD
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 38

Mærkelig fornemmelse i 3 uger {{forumTopicSubject}}

Ja, har haft en mærkelig fornemmelse i hovedet i ca. 3 uger i træk nu.Det føles som om jeg ser gennem mine ejne øjene med en andens øjene. Meget svært at forklare, men det er nok den bedste måde. Troede det blev udløst af at jeg har haft søvnproblemer igennem et par måneder, men har nu fået sovet i gennem og det er bare ikke gået væk. Er fandme ved at blive bekymret, for det er fandme ubehageligt. Kan godt lave de ting jeg normalt laver, ude med vennerne, arbejder, går i skole og sådan, men det er bare mega ubehageligt :S

Nogen der kan smide et bud på hva det kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig fornemmelse i 3 uger
  • morten p
    morten p Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #2   13. aug 2008 har selv haft det fordi jeg havde taget stoffer har du taget noget du ikek plejer altså begyndt at ryge eller nogeT?

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#3   13. aug 2008 morten P
    Har aldrig røget andet end hash og det er ca. 35 dage siden.
    Ellers ryger jeg bare smøger

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#4   13. aug 2008 morten P
    Eller ja, har aldrig indtaget andre stoffer end hash og det er somsagt ca. 35 dage siden

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#5   13. aug 2008 Dolle R
    Gud kan ikke fikse ting der er galt med ham selv.

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#6   13. aug 2008 Dolle R
    Ja det er fucking ubehageligt. smiley

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    maj 2008

#7   13. aug 2008 ikke for at være efter dig men jeg fik det også først en måned efter og der fik jeg konstateret dårlig hjerte så det kan være det :S

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#8   13. aug 2008 morten P
    hmm ¨tjaa har hostet meget slim op på det sidste, fordi jeg nok ryger for mange smøger, men det er holdt op igen. og tvivler på jeg får dårligt hjerte så hurtigt, da jeg har gået til fodbold i 8 år, svømning i 5 år osv.
    går ikke til noget af det mere og ryger som sagt for mange smøger for tiden, men det har jeg ikke gjort så længe, så tvivler på det dårlige hjerte.

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#9   13. aug 2008 Desuden er jeg kun 16, så mund ikke det dårlige hjerte kan udelukkes, ellers havde det vel sagt stop da jeg engang gik til både springgymnastik, fodbold og svømning på samme tid? smiley

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    maj 2008

#10   13. aug 2008 hehe ja men nogle stoffer giver dårlig hjerte altså jeg er selv kun 15 og har dårlig hjerte pga af fucking stoffer

• #11   13. aug 2008 Hmm.. Er det ikke bare "tunnel syn" ? det får jeg rimelig tit, når jeg ikke har spist i lang tid.. f.eks. 6-7 timer ..

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#12   13. aug 2008 morten P
    ¨Nå ja okay, men hvis jeg havde dårligt hjerte mund ikke det var kommet frem, da jeg dyrkede alt den sport på samme tid?

AfterShocK^(19) .
    3 uger i træk? Hele tiden. Der er ikke små pauser i mellem fx

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    maj 2008

#13   13. aug 2008 det var der desværre ikke ved mig altså jeg havde det som du "forklarer" det altså men skal ikke kunne sige det:S

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#14   13. aug 2008
    morten P
    hmm tja må nok hellere smutte til lægen i morgen så :S

• #15   13. aug 2008 Desuden er jeg kun 16, så mund ikke det dårlige hjerte kan udelukkes

Det kan hvis ske for alle, uanset alder.

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#16   13. aug 2008 Henrik B
    Jamen burde det så ikke være kommet frem da jeg dyrkede alt den sport, på samme tid?

cecilie M
    Hmm tja, sådan kan man faktsik os godt beskrive det på en måde.
    hvor lang tid gik der før det gik væk for dig?

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#17   13. aug 2008 Kitten Of Doom ~
    Kan også godt beskrives som det du siger, men er helt bestemt ikke inde i en depression.

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#18   13. aug 2008 cecilie M
    Tror bare ikke det kan være en depression?
    Fordi der er ikke noget den kan være blevet udløst af. Har et godt liv, har arbejde, masser af venner og veninder og der er kærlighed i luften smiley .

Har godt nok været igennem HELT utroligt meget i mit liv, men har også en meget stærk pyske, så det er ikke en depression, det gør jeg godt love smiley

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#19   13. aug 2008 Lise .
    Nej, det er godt nok noget af det mest ubehagelige jeg har prøvet faktisk :S

• GUD
    GUD Tilmeldt:
    jul 2007

#20   14. aug 2008 cecilie M
    ja okay, men smutter i hvert fald til lægen i morgen, tak for hjælpen alle sammen smiley . bare surt at jeg skal ringe og forklare den lange historie for min skole fordi jeg ikke kommer derhen så :s

Kommentér på:
Mærkelig fornemmelse i 3 uger

Annonce