{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.193 visninger | Oprettet:

Regeringen! {{forumTopicSubject}}

Hvad syntes folk om regeringen.. Vil gerne vide hvad folk stemte hvis de tør sige det smiley og hvad de synes at have fået ud af regeringen?

Jeg er Blå og vil jeg nok altid være.. Min holdning er som den var inden valget, da man jo vidste på forhånd at de røde ville vinde.. Danmark er på vej må mod et sort hul!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regeringen!
  • #2   28. feb 2012 Jeg er blå..

Og synes den nuværende regering gør det så skidt..
    Og de lover og lover og gav løfter før valget og de holder ingen af dem.. Rent til grin..

Og vil lige anbefale denne video til folk der ikk har set den smiley

http://www.youtube.com/watch?v=CB063m9aF-g

• #4   28. feb 2012 BLÅ BLÅ BLÅ.... Den nuværende regering er en farse af dansk politik. Hvordan nogen overhovedet nogensinde har kunnet falde for deres valgflæsk før valget er der sgu mange der har svært ved at se idag, selv mange af dem der rent faktisk stemte på den røde regering.

De har ikke lavet andet end løftebrud på løftebrud. Det er en skandale at så ringe en regering nogensinde er blevet valgt til at lede dette ellers dejlige land.

Og hvad sker der lige med at sætte den dårligst engelsk talende person til at være udenrigsminister, den var fandme ikke helt gennemtænkt. Men det beviser jo endnu engang bare hvor DUM den nuværende røde regering er.

De kæfter op om at vi skal i arbejde, arbejde, arbejde. Men de knap 200.000 arbejdsløse der er idag, hvad fanden skal de lave når arbejdspladserne ikke er der. Aktivering er kun gratis arbejdskraft for arbejdsgivere, og jo de udnytter der fandme til fulde. Har arbejdsgiverne plads til at have folk i aktivering et helt år, så har de også plads til at tage folk ind som fastansatte... Det er sgu blevet et sørgeligt samfund synes jeg.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #5   28. feb 2012 bahh og de blå ville have alle unge i arbejde for så ku der rigtig komme penge ind.. men det er jo ikke nemt når der ikke er noget arbejde.. så tror ikke de røde er dummere end de blå!!

• #6   28. feb 2012 Det var da den fedeste Video med Messerschmidt... Sådan.!!!

• #7   28. feb 2012 Han er så fed Morten Messerschmidt smiley "han forstår hvad der rør sig"

• #8   28. feb 2012 tja stemte osse blå.

med hensyn til den youtube video så lytter jeg aldrig hvad sådan en NAZI gut sige, måske han svinet rød til fint nok de gør det sgu heller ikke særlig godt, det eneste de kan er at lyve, men i det mindste går de ikke rundt og hylder nazisme

• #10   28. feb 2012 Det der er fedest ved messerschmidt er nok at han er så ligefrem som han er. Han siger tingene som han ser dem, uden omsvøb...

• #11   28. feb 2012 Og så lige det med leasing af biler skal stigk, sikkert ikke for hende da hun leaser tysl

• #12   28. feb 2012 Stemte blå

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #13   28. feb 2012 messerschmidt er bestemt ikke fed. Hele hans samfundssyn er fucked op. Men desværre er han velforberedt til enhver debat, og kan altid vride ordene derhen hvor han vil.
    En dygtig politikker, men med et skræmmende samfunds- og menneskesyn. Men lige i DF ånden.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#14   28. feb 2012 Og stemte blåt

• #15   28. feb 2012 Jeg er blå hele vejen igennem, og det er jeg sgu stolt af! smiley

Kalle: Jeg tvivler nu stærkt på at rød blok gør det bedre mht. arbejdsløshed, da de gør livet surt for virksomhederne som der netop skal ansætte folk. Hvis virksomhederne skal betale mere i skat, osv. så er det netop at arbejdsløsheden vil fortsætte, fordi de ikke har råd til at ansætte nogen.

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #16   28. feb 2012 Jeg er rød - stemte SF.
    Jeg er ikke ubetinget tilfreds med regeringen på nuværende tidspunkt, og synes de "sælger ud" - men kunne dog slet ikke forestille mig at stemme blåt.

• #17   28. feb 2012 Dem der stemmer rødt gør det fordi de ikk ved hvor godt det er at være blå..

• #18   28. feb 2012 blå..

Men det gør ingen foreskel hvem jeg stemmer de Begge vil lukke Landbruget-

Og det lykkes nnok snart med alle de skide eu regler.

Stemmer gerne for den første som siger vi skal ud af eu. og væk med Hektar støtten

• #19   28. feb 2012 Ja vi ska ud af det pis EU.. De suger penge og vi får ikk en skid ud af det..

• #20   29. feb 2012 Blå ! Til enhver tid.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#21   29. feb 2012 Hvis ikke jeg tager meget fejl, så får DK flere eu penge ind i dig tilskud end hvad staten giver som bidrag.

• #22   29. feb 2012 jeg er hvid, politik er spild af tid... ihvertefald det show de har kørt de sidste 10 år...

• #23   29. feb 2012 Tosse 2

Nej der tager du fejl.. Vi betaler mange flere penge end vi får igen.. De ryger bla til Grækenland og de nye "svage" lande som er kommet med i EU..

Man sku hellere fucke EU og beholde alle de mia som de får..

Danmark modtog i alt 1,526 mia. euro svarende til 11,4 mia. kroner.
    Danmarks bidrag til EU-budgettet var på samlet 2,38 mia. euro eller ca. 17,7 mia. kroner

Det er et MINUS på 6.3 mia kr.. De penge ku godt bruges et andet sted..

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#24   29. feb 2012 emma t nææ det siger jeg heller ikke, men derfor syntes jeg ikke de blå skal gøre sig bedre end de røde da de heller ikke er en skid bedre selv.. nogle ting gør de blå rigtige. og nogle ting gør de røde rigtige.. så tror de blir 50/50 med hvem af dem der gør flest gode ting..

• #25   29. feb 2012 Kalle: Jeg er nu ikke heeeelt enig... Ja, det er begrænset hvor meget blå blok har gjort mod det, det er jeg totalt enig i! Dog vil jeg ikke ligefrem mene det gavner arbejdsmarkedet at hæve skatten på virksomhederne, samt afgifter m.m., som rød blok vil.

• #26   29. feb 2012 lige præcis Emma.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#27   29. feb 2012 nej muligvis ikke , men hvad skal de så gøre ? give os skattelettelser og vi så bare selv skal betale hvis vi skal til læge,hospital osv som de snakkede om engang?

• #28   29. feb 2012 Nu behøver man jo ikke at give så voldsomme skattelettelser at i selv skal betale hos lægen eller hospitalet. Derimod kan de prøve at sætte pengene ned hos de der fx modtager kontanthjælp eller anden form for ydelse - og her snakker jeg om de der driver dem af fordi de ikke gider arbejde, og ikke dem der ikke er i stand til det! Der er fandme mange der ikke mener det kan betale sig - i min vennekreds kender jeg hele 3 der ikke gider, de fejler INTET har en gymnasial uddannelse, men mener ikke det kan betale sig at arbejde fordi de får penge nok fra det offentlige.
    Her mener jeg virkelig at vi kan spare penge, hvis regeringen gider tage skeen i den anden hånd og få skovlet ud i alle de nasserøve der befinder sig i vores samfund.

• #29   29. feb 2012 det var fandens..

Hver gang jeg kommer ind og tjekekr har emma lige skrevet mine svar

• #30   29. feb 2012 det kan man kalde teamwork..

Menn

Man kunne osse lade være med at give skattelettelser og så lade være med at lægge yderligere afgifter osv i hovedet på os hele tiden

• #31   1. mar 2012 Jeg er blå, stemte Venstre

Er bestemt ikke tilfreds med vores nuværende regering.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#32   1. mar 2012 emma ja det er rigtig, men det er jo ikke bare lige at vurdere om folk ikke gider arbejde eller ikke kan arbejde.. og de røde vil os ha at der ikke skal være så mange førtidspensionister som der er nu..for mange af dem kan garanteret også godt arbejde hvis de får noget hjælp.. så regeringen gør da noget for at prøve at få nogle penge ind. men er det ikke mens de blå har været regering at finanskrisen ramte os?

• #33   1. mar 2012 De blå kan Sku da ikke stå til ansvar får en verdens omspændede krise.. Nu må du fandme styre dig kalle! Danmarks gæld havde været enormt meget større hvis vi havde haft en ræd regering. Husk nu at de blå fik Danmarks økonomi over i + efter en rød regering.. At der kommer en verdens omspændende krise rammer selvfølgelig også Danmark..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#34   1. mar 2012 Brian: Ja, det var tallene for 2010, men hvordan ser det ud over en 10 årig periode?

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#35   1. mar 2012 nej self kan de da ikke det!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jeg tror ikke på det lige pludselig har sagt bum og der så efter en måned var minus i alle kasser i hele verden.. den må ha været i minus før ''krisen'' , og så er der da overhovedet ingen grund til at gi skattelettelser som de blå er så glade for. som ham klaphatten der lige før valget mente at vi sku ha.. men self mange af jer der er blå har jo pengene..

• #36   1. mar 2012 Kalle: De må handle og må vurdere! Som leder har man et ansvar, og kan man ikke melde klart ud og tage beslutninger - så er man ikke egnet som leder! Man kan ikke bare sætte sig med korslagte arme og regne med at alt nok skal gå. De har ansvaret fra DK og DK's økonomi, kan de ikke tage ansvar og udvise handlekraft, så er de ikke egnede til at stå i spidsen for DK.

• #37   1. mar 2012 Jeg stemte rødt, da det er dem der kæmper for mine ideologier.
    Jeg er langt fra tilfreds med regeringen, men for mig er det sgu lidt pest eller kolera.

Kommentér på:
Regeringen!

Annonce