{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

Flere terrordømte vil snart blive løsladt! {{forumTopicSubject}}

https://www.dr.dk/nyheder/indland/anbefaling-mod-ny-terrortrussel-splitter-eksperter-og-tidligere-militant-islamist

Danmark og Europa står over for et historisk højt antal løsladelser af terrordømte og radikaliserede personer.

En anbefaling er, at de delvist skal overvåges eller at der skal være kontrolforanstaltninger, trods udstået straf. Hvilket nogle mener ikke er en god vej at gå, for det kan føre til mere had.

Hørte i går, i radioen, en forsker i terrordømte og radikaliserede udtale sig. (Da jeg ikke husker navnet, ved jeg ikke om det er den samme som i overstående link). Mere eller mindre blev det samme sagt, som udtalelsen i linket.

Tænkte; sikke dog en naiv og gængs dansk tankegang! Ikke mindst 'gammeldags', når man ser hvad der sker rundt om i verden!

Disse hardcore mennesker, ændrer ikke deres standpunkt, lader kun som om, indtil de efter en 'dvale' slår til igen, eller er behjælpelige på andre måder.

Flere er udvisningsdømte og ender på det berygtigede udrejsecenter Kærshovedgård, hvilket ikke ligefrem er betryggende for nogen. Slet ikke beboerne i området.

Menneskerettighederne er en god ting, og helt sikkert nødvendige at have, men bliver udnyttet i den grad, som de ikke var tiltænkt.

Det er nødvendigt at ændre på dem, så de er mere tidsvarede i forhold til hvordan ting har udviklet sig i de senere år.

Hvordan ser I på det?














Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere terrordømte vil snart blive løsladt!
  • #1   11. apr Ha ha Cris7 det er netop denne løsning jeg angav i tråden om de kriminelle familier i Odense smiley
    Hvor der er vilje er der vej, men desværre er viljen der ikke smiley


  • #2   11. apr #1 Cody

    Hvor der er vilje er der vej, men desværre er viljen der ikke. jvf. Cody

    Helt rigtigt, desværre.

    Men der er også lovmæssigt ting der ikke hænger sammen.

    Hvorfor at det lettere for indvandrere/asylansøgere at blive familiesammenført, fx. giftemål med en fætter eller kusine fra hjemlandet, end det er for en dansker at blive familiesammenført med fx. en højtuddannet amerikaner?

    Hvis en dansker er blevet familiesammenført, og de har børn sammen, men bliver skilt, så bliver den familiesammenførte oftest udvist, trods børn.

    Men hvis terrordømte, radikaliserede, stærkt kriminelle bandemedlemmer, af udenlandsk herkomst kommer for retten, med anklagerens krav om udvisning, så enten afvises kravet, eller de får den ene betingede udvisning efter den anden, af hensyn til 'familielivet'.

    Det hænger ikke sammen!






  • #3   11. apr Jamen, jeg vil ikke have noget imod, at de bliver løsladt til en flok sultne Løver eller Hajer.

    Jeg synes ikke at kan kende mit land længere smiley


  • #4   11. apr Cris7 - Prøv at læse denne side.

    https://familiesammenfoering.info/fakta-og-krav-familiesammenfoering/


  • #5   11. apr Lige nu sidder demokraternes nye EU spids kandidat Stine Bosse på DR2 og taler for at Danmark ophæver sit retsforbehold så EU kan sende bølger af migranter ind i Danmark.
    Den kvinde besidder nogle af de værste samfundsskadelige radikale synspunkter jeg nogensinde har oplevet smiley


  • #6   14. apr Helt enig omkring Stine Bosse.

    Moderaterne vil ha' billig arbejdskraft.


Kommentér på:
Flere terrordømte vil snart blive løsladt!

Annonce