Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med tyrkiet eksperten
  • #1   15. apr 2012 jeg kender nogen der bruger det og de har ikke haft bøvl med dem

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #2   15. apr 2012 var med dem til allanya for nogle år siden... Det gik super fint, no probs! boede på noget der hedder Vega Star!

• #3   15. apr 2012 Jeg boede også på Vega Star for 3 år siden, først fik vi et værelse med mug som ovenikøbet ikke var gjort rent. Først efter 2 dage fik vi et andet værelse :s

• #4   15. apr 2012 Har ok erfaringer med dem til Thailand.

De leverer hotel, rejse, transport til og fra lufthavn, var helt okay, men deres guider var ikke ret gode og overholdt ikke deres mødetider på hotellet.
    Så vi klarede selv de ting og rejser vi skulle bruge, det fungerede fint

Men de plejer at have gode priser, det er jo vigtigt

• #6   15. apr 2012 lorte selskab. også suverænt det selskab i rejsebranchen med flest klager. prøv at søg google. de laver de syge svinestreger. det vidste jeg dog ikke engang jeg selv tog til marmaris med dem..
    1: flyet var så ringe og langt fra hvad vi blev lovet.
    2: hotellet var LANGT fra det som vi blev lovet, værelset var ulækkert. badet var decideret klamt og virkede iøvrigt kun 2 ud af de 7 dage vi var der. det stoppede med at fungere hver evig eneste dag
    den bus transfer vi fik af vide var en komfortabel bus - det var en opel varevogn - ja VAREVOGN med en klam afdanket sofa bag i hvor vi sad med børn og det hele..

• #7   16. apr 2012 Vi har rejst med dem til Tyrkiet 14 gange nu, og kun boet på vega star, og har ikke haft det mindste problem, og de hjælper med alt på vega star .

vi skal derned igen i juli og oktober smiley

• #8   16. apr 2012 Brian L.
    det bedst og biigt er vis du vil tage flyet fra hamburg tyskand..
    har bestilt 2 biletter for 8 ugers. ink hotel 4 stjerne. frem og tilbage at ink 3084kr.

Kommentér på:
erfaring med tyrkiet eksperten

Annonce