{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

The Red !
The Red !
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120

Træne ben! {{forumTopicSubject}}

Kan det virkeligt give så meget som nogle siger med at det påvirker de andre muskler?
Og hvor tit skal det så trænes? skal det bare indgå på lige fod med fx bryst og ryg?
Det er fordi jeg snart har trænet i et år, men der sker ikke det helt ville, selvom jeg da er gået op i vægt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne ben!
  • Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 38
    #1   21. jun 2007 Ja det giver rigtig godt at træne ben.. Det er fordi du udløser testosteron når du træner ben..

• #2   21. jun 2007 Ja fyr op for noget squat

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#3   21. jun 2007 Der er andre ting der spiller ind for om du får KÆMPE overarme

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#4   21. jun 2007 Hvad har det med at træne ben at gøre?

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#5   21. jun 2007 Tror du så ikke du træner og spiser forkert smiley

• #6   21. jun 2007 som søren siger.... fyr op for noget squat!! det er en rigtig god øvelse!! det er meget vigtigt at få sine ben med!! jeg har ozz først fået det at vide for få dage siden!!

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#7   21. jun 2007 Det hjælper heller ikke at sidde og vente på der sker noed.. Hvis du tit springer din træning over og ikke tager det seriøs, så er det jo klart der ingenting sker..

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#9   21. jun 2007 Træner min 3 gange om ugen, men det har dog været lidt afbrudt, og måske det også er en af grundene..
    Nu er det ikke sådan at jeg ikke er vokset, for det er jeg, forventede bare det kunne være bedre!
    men tak for rådene!

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#10   21. jun 2007 og det er gerne 5-6 gange om ugen, hvis der ikke er for meget at se til!
    Og følger et træningsprogram og bruger øvelser som mange bruger og siger er gode, så tror ikke så meget det er det..
    Kost spiser jeg varieret og 99% hjemmelavet mad - dvs. ikk mc d, pizza osv.
    Jeg træner også alle andre muskler - undtagen benene, men det vil jeg så lave om på!

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#11   21. jun 2007 og det er gerne 5-6 gange om ugen, hvis der ikke er for meget at se til!
    Og følger et træningsprogram og bruger øvelser som mange bruger og siger er gode, så tror ikke så meget det er det..
    Kost spiser jeg varieret og 99% hjemmelavet mad - dvs. ikk mc d, pizza osv.
    Jeg træner også alle andre muskler - undtagen benene, men det vil jeg så lave om på!

• #12   21. jun 2007 se bare at få løbet nogle ture og aftene eller cyklet (cykel dobbelt så langt)...... det skulle give rigtig godt kan se på mine benmuskler at de vokser... og så evt tage nogle øvelser uden i dit fit. center eller spørg din træner

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#13   21. jun 2007 Alt det der duer ikke.. Du skal ikke cykle eller løbe.. Du skal træne tungt det virker bedst..

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#14   22. jun 2007 Jeg løber også for det meste derud, så tror nok mest på det Steffen J siger med at man skal træne tungt

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#15   22. jun 2007 Du skal træne dine ben tungt for at frigive testosteronen..

Kommentér på:
Træne ben!

Annonce