{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Vægttab. Hvor meget? {{forumTopicSubject}}

Godaften BB.
Jeg er en meget seriøs sportsmand, som både løber og styrketræner meget. Jeg træner fast 4-5 gange om ugen og løber ca. 3-4 gange om ugen.
De sidste par måneder har jeg undladet at løbe, da tiden ikke har været til det. Har stadig trænet på fuld knald, og har også fået en del mere masse.
Jeg har trænet i snart 2 år og er efterhånden ved at være forholdsvis muskuløs. De sidste 2 måneder, efter jeg har stoppet mit løb, har jeg taget ca. 12kg på.
Dette er selvfølgelig mest masse, men vil gætte på jeg har gainet ca. 3kg fedt.
Nu vil jeg så til at løbetræne igen, men vil samtidig ikke tabe særlig mange kilo.
Jeg ved det lyder voldsomt med 12kg, men sådan er det. Kan ikke så nogen markant forskel fedtmæssigt, så det meste er klart muskler. Jeg vil gerne sætte mig et mål, som der skal arbejdes for, men samtidig også er realistisk. Jeg vejer 92kg. Målet er juleaften, hvor jeg gerne vil veje et xx antal kg. Hvad er realistisk?
Der er styr på kosten, så det er på plads.

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægttab. Hvor meget?
  • #1   27. okt 2009 Hold kæft en forvirrende tekst!
    Jeg er på arbejde, så har løbet lidt frem og tilbage og brugt ca. 30 min på det smiley

MEN.... Jeg vil selvfølgelig gerne tabe en masse KG, bare ikke masse.. smiley

• #2   27. okt 2009 Der er ihvertfald flere elementære fejl i det du skriver. Hvis du har taget 12kg på, på 12 måneder, er det med garanti IKKE primært masse.

• #3   27. okt 2009 Anyway, hvis du skal holde på massen, så skal du gå efter 500gram om ugen. Dvs 2 kg om måneden.

Det gør du ved at ligge dig i et moderat kalorie underskud (cirka 500kcal), og fortsætte din træning og sørge for at få dit protein behov dækket.

• #5   27. okt 2009 Mit mål er nu sat til 85 kg, da jeg mener dette er realistisk da jeg normalt har nemt ved at smide det igen.
    Blackic: Kommer der ikke snart nogle billeder op af dig? Du virker til at have styr på det, da du er i de fleste emner omkring træning osv. Vil gerne se dine resultater smiley

• #6   27. okt 2009 Claus F> Tryk fejl. På 12 måneder havde det været muligt (ommed usandsynligt), 2 måneder er udelukket.

Silkeaben. Der er et billede af mig, og der kommer ikke flere nej. Jeg træner ikke for det æstetiske (ihvertfald ikke nu), men for styrke, og derfor er billeder mindre relevante.

• #7   27. okt 2009 Okay. Hvor gammel er du?

• #8   27. okt 2009 26

• #9   27. okt 2009 Hmm, det er svært at sige. Det kommer an på kosten, samt den motion du dyrker. Jeg har selv tabt mig 30 kg, på 3mdr. Hvilket jeg synes var rigtig skønt, for så var det overstået. Tog lidt på igen men har tabt det igen. Så det er noget med din motivation! Det kommer an på dig selv hvor meget du vil tabe dig, og det mål du sætter dig. Vær optimistisk og samtidig realistisk. Indtil Jul, vil jeg sige ud kan tabe dig mellem 6-8 kg.

• #10   27. okt 2009 30 kg på 3 mdr?
    Det må jeg sige er flot!

Når jeg sætter mig et mål, gør jeg alt hvad jeg kan for at nå det. Målet er også min. 7kg smiley

• #11   27. okt 2009 30 kg på 3 mdr? ahhhh rolig med charmen smiley

• #13   28. okt 2009 Det er meget tvivlsomt at tabe 30 kg fedt på 3 måneder.

Det vil med overvejende sandsynlighed være væske, muskel masse, OG fedt.

• #15   28. okt 2009 Hvad snakker I om, har I ikke prøvet kan I absolut ikke udtale jer om det. Men jeg har gjort det, og sådan er det. Ændre kosten, samt dyrke motion. Sådan skete det, og lad nu være med at udtale jer om noget I ikke ved noget om.

• #16   28. okt 2009 AZ:
    Eftersom du er en mindreårige person, vælger jeg at overhøre dig da du tydeligvis ikke ved hvad du taler om!

• #18   28. okt 2009 Jeg siger sådan set bare, at hvis du har tabt 30kg på 3 måneder, har det med garanti ikke været 30kg fedt. Meget simpelt

• #19   1. nov 2009 de der protein bar man kan købe ? Har det nogen effekt ?

Skal de spises før eller efter træning ?

• #20   1. nov 2009 Hvad mener du med effekt? De giver dig protein, thats it.

Kommentér på:
Vægttab. Hvor meget?

Annonce