930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Skal jeg begynde at styrketræne? Skal jeg begynde at styrketræne?

Hey alle.
Jeg har længe gerne ville starte på at styrketræne. Men har svært ved at komme i gang. Føler at jeg ikke rigtig har overskud til det. Men jeg vil rigtig gerne. Er der ikke nogen som kan motivere mig? smiley

Jeg spiller fodbold og løber meget og har altid gjort det i stor stil. Men jeg syntes ikke rigtig at min overkrop kan følge med. Det ser sygt dumt ud at jeg har så store leg og lårmuskler og så har jeg ikke engang særligt markeret bryst eller arme. Og det er endda mere tydeligt at se fordi jeg er spinkel. 65 kg. 184 høj.

Motivation!! Hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg begynde at styrketræne?
  • #1   24. nov 2010 få en kammerat med på den og så tager i bare i centeret sammen smiley det er også røv sygt at træne alene

• #2   24. nov 2010 ved ik om det motivere dig men det plejer at hjælpe på mig at tænke på hvor godt man har det når man endelig er kommet derhen og er igang. Og tænk på de gange du er utilfreds med dig selv at det slipper du for hvis du kommer derhen og træner. Ligeså snart man kan se resultater er det endnu mere motiverende

Det ihvertfald det jeg plejer at tænke smiley

• #3   24. nov 2010 de gutter jeg kender som træner de bor inden i byen. Jeg bor på landet. Det surt at skulle tage så langt for at træne. Ellers skal jeg træne efter fodbold. og det er ikke lige der jeg har mest energi. :S

• #5   24. nov 2010 meld dig ind og til noget holdtræning evt har de nogle steder..! træning er ikke alt . maden og drikke skaber også helten....

Hold dig bred!

• #6   24. nov 2010 Nad _:

Det der har du helt ret i. Og kender det rigtig godt selv. Men Det bare som om det ikke er nok.
    Men det er også det at man skal arbejde så hårdt for at se resultater.
    Det er trist. Men det bare om at komme i gang. Self. . smiley

• #7   24. nov 2010 Ingen kan fortælle dig hvad der kan motivere dig

• Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #8   24. nov 2010 du har jo nærmest opgivet inden du er startet???

• #9   24. nov 2010 stefan - netop smiley der går altid noget tid før der er noget at se. Desværre smiley jeg som er det mest utålmodige menneske i verden, har tit svært ved at se det gode i træningen fordi jeg ikke syntes det går hurtigt nok xD så giver dig ret i at det godt kan være rigtig svært at finde motivationen.

Hvad med at gøre det lige efter job/skole/ eller hvad du laver i hverdagen, altså inden du tager hjem. Det er ligesomom at når man er kommet hjem og har siddet lidt ned, så er det dobbelt så svært at komme op og ud igen smiley Det hjælper mig at tage direkte fra skole og så til træning. Så ka jeg med god samvittighed være doven når jeg kommer hjem smiley

• #10   24. nov 2010 jeg vil da gerne bytte lidt så smiley

• #11   24. nov 2010 Bare se at komme igang du bliver grebet af det..!!! :D!

• #12   24. nov 2010 Christian S
    Ikke bare grebet, men afhængig smiley

• #13   24. nov 2010 Mange tak for hjælpen. Jeg har meldt mig ind nu. Så må vi se hvad det fører til.

• #14   24. nov 2010 Ja så afhængig men det gør det ikke bedre :D!!

• #15   24. nov 2010 motivation.. youtube jay culter se trænings videoer.! PUMPING IRON med arhnold legenden ! smiley

Kommentér på:
Skal jeg begynde at styrketræne?

Annonce