{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Frederik .
Frederik .
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 164

styrketræning {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har tænkt mig at begynde at styrketræne. Derfor har jeg søgt lidt rundt på nettet, for at finde den rigtige måde at gøre det på. Men jeg synes bare at der er så mange forskellige måder at gøre det på, så ved ikke rigtig hvad der er det rigtige. Er det overhovedet nødvendigt at holde en fast plan, hvis man bare vil være noget større? Er det ikke nok bare at spise sundt, få noget kosttilskud, og så bare gå til den i træningsrummet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styrketræning
  • Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#1   22. okt 2007 Bare bryst, arme/skulder og veltrænet mave.

• #2   22. okt 2007 Here we go again! smiley

Husk for guds skyld at træne ben... Kast dig ikke ud i de store vægte fordi du mener du kan... Tag mindre vægt og kør mere isoleret (langsomme bevægelser) får du meget mere ud af...

• #3   22. okt 2007 du kan ikke bare nøjes smiley du skal også træne ryg! det er super vigtigt... ellers smadre du bare dig selv til sidst... træn HELE overkroppen hvis du skal igang....

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#4   22. okt 2007 SK N

Så bliver man da aldrig størrer, eller er det mig der tager fejl?

• #5   22. okt 2007 aske> Husk på at de første 3 mdr du træner ca, udvikler du ikke dine muskler, men dit CNS (centralnervesystem) til at sende impulser ud til musklerne... Jo flere impulser du kan sende, jo flere muskelfibre aktiverer du, jo mere kan du løfte...

• #6   22. okt 2007 Aske> jo selvfølgelig bliver du større... du skal jo os øge vægten når du har trænet i længere tid... Men hvis du kaster dig ud i de der store vægte, så rammer du på et tidspunkt et ounkt som er meget svært at komme over... at blive "stor" er en langsom proces...
    Husk at få godt med proteiner og kulhydrater... så kroppen har noget at bygge af...

• #7   22. okt 2007 Træn dine ben også.. Det giver også bedre gains på resten af kkroppen, plus det ser dumt ud at ligne et stankelben

• #8   22. okt 2007 dennis H> Jeg har kørt fullbody i et stykke tid, men det gav ikke rigtigt noget... Lige nu kører jeg 2 split, giver mig mere... Men får strikket et program sammen næste mandag som passer til mig...

• #10   22. okt 2007 DK fri for Diskopumpere! så træn ben ja...

I dine ben sidder en masse testosteron depoter som bliver frigivet når du træner ben... undersøgelser viser at folk der træner ben er gennemsnitlig 33% større end de som ikke gør...

• #11   22. okt 2007 Tomy S> det kan man ikke svare på... forskelligt fra person til person... Om du er tyk/tynd, generne osv... Mange ting spiller ind...

• #12   22. okt 2007 Tommy S> men som skrevet før, så går de første 2-3 mdr med at udvikle dit centralnervesystem til at kunne sende signaler til musklerne...

• #13   22. okt 2007 Aske, kan se du kommer fra østjylland, så der er jo en chance for at du bor ved århus området? smiley for jeg er lige startet et nyt sted, Fitness World

• #14   22. okt 2007 www.bodyhouse.dk

• #15   22. okt 2007 www.getbig.dk i stedet for den der steroide side... smiley

• #16   22. okt 2007 kommer jo an på hvor hurtigtdet skal gå

• #17   22. okt 2007 Peter N> Eller hvor dum man er oven i...

(Ja, jeg har en meget stærk holdnng til brug af steroider)

• #18   22. okt 2007 det er jo dit valg, det skal jo ikk påvirke hans valg

• #19   22. okt 2007 Peter N> Ja, det er mit valg, og nej det skal ikke påvirke hans valg... Men håber da han er en fornuftig 17 årig som holder sig LANGT FRA det, og om nogen år kan se stolt på sig selv og sige... "Det er sgu ægte!"...

• #20   22. okt 2007 ja du har ret, men der er jo nogen der ikk har tålmodighed til a træne sig op uden hjælp

• #21   22. okt 2007 Peter N> Desværre for mange af dem nu... Og de bliver desværre flere! Men jeg hopper sgu aldrig på den... Håber jeg da heller ikke du/andre gør?

• #22   23. okt 2007 Arrrh Steffen... Bodyhouse er faktisk en god side! Ja der er mange der tager nogle "forkerte" kure men de er alle sammen lagt ind i et forum og man er meget åben over for det derinde så hvis der folk ude fra så bliver de ikke "misguidet" ud i noget forkert... for der er også masser derinde som ved hva de snakker om smiley

Kommentér på:
styrketræning

Annonce