{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Preben (
Preben (
Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172

Træning på fuld kraft! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har sat mig et mål og håber det er realistisk tid til at nå noget overhovedet..

Jeg vil gerne tabe mig FØR sommerferien og vil bruge alt den tid det nu skal tage!
Skal smide nogle kilo og på med musklerne..

Jeg har adgang til cykel og træningsmaskiner til bryst triceps biceps osv osv osv.. og løbemaskine..

Har i nogle råd til hvordan det skal stå på programmet?

Og selfølgelig sund mad!

Altså jeg tænkte noget i denne stil: efter skolen cykeltur på ca 10-20 minutter, derefter pause og spise frokost, dvs æble og andet godt.

Så endnu en cykeltur til stedet hvor jeg skal træne, ca 20 minutter,

SÅ har jeg tænkt mig at løbe ca 15 minutter også bare træne med alle maskinerne smiley

Tror i jeg vil nå mit mål med den holdning?

Tak på forhånd og ingen lorte kommentare :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning på fuld kraft!
  • - WWF -
    - WWF - Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 195
    #2   14. apr 2008 ja.. bare spørg . :TizZ-FlüTe:.. han har mange gode råd.. det er ham der har de mindste overarme på hele als.. LOOL

• #3   14. apr 2008 Lad være med at løbe og alt det der.. Så er det bedre at træne dit overskydende fedt om til muskler..
    Så bare træn dine muskler ordenligt igennem..

• Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

#5   14. apr 2008 Sorry var lige væk smiley

Jamen ak for svarende, dejligt med både dårligt og godt.!

Så i siger jeg har den rigtige holdning?

Jeg ville gerne lave mit fedt om til muskerl som man kan sige det., men tror ikke det er så sundt, så først af med hele lortet og derefter opbygge muskler?

nogle råd?

• Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

#6   14. apr 2008 Jeg har en AALT for høj BMI som ligger på rundt regnet 26.. Så det ikk alt for godt smiley smiley

• Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

#7   14. apr 2008 Var i normal form men så brækkede jeg lår-benet og skulle side i kørestol i laang tid.. Dvs ingen mulighed for træning, også tog jeg på smiley

• Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

#8   14. apr 2008 Ok tak det kan jeg bruge!

• #9   14. apr 2008 giver sæbe ret. træn max 2 dage i træk. og så en hviledag. og træn aldrig samme muskel 2 dage i træk.

Tag et billede fra du starter så du kan se fremgangen bedre. for man kan ikke selv se det på samme måde når man er vant til at se sig selv hele dagen lang.

• #10   14. apr 2008 Gerad indtages HGH oralt eller injekt egentlig ? smiley

er det ik injekt ?

• #11   14. apr 2008 Gerard B

ja det koster kassen det vækst !!!

godt du tar det i 6 måneder, ellers ses det ikke , og er du syg man blir trimmet af det !

en af vennerne har lige afsluttet sit "ophold" med vækst .

han har bare tabt sindsygt meget fedt , og har bare opbygget muskler muskler og atter muskler !
    kosten osv er self også iorden .

• Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

#12   14. apr 2008 Sææbe.se ^

Nej det var vidst det, men skriver hvis der er noget.. OG TAK! Har fudnet ud af hvad jeg skal lave, skal bare skrive et "skema" ned, så jeg kan følge det smiley

Tak!!

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #13   16. apr 2008 Gerard B: Du har self. taget i betragtning at du kun er 18År og dine egne vækst plader derfor ikke er lukket... du risikere derfor at få abnorme hænder, fødder, kæbe parti eller evt. en arme eller et ben der er længere end det andet....

Kommentér på:
Træning på fuld kraft!

Annonce