{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

styrketræning... {{forumTopicSubject}}

hej..
vil kun have svar fra folk med seriøs viden og ikke fra en som har hørt noget fra en som har hørt noget fra en OSV smiley

er ved at opbygge en pæn figur, men mangler ligesom stadig lidt fedt Nederst på maven. hvordan kommer man af med det?

og hviken kost er god samtidig med at man styrketræner?

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrketræning...
  • #1   13. sep 2008 du kan ikke punktforbrænde.... desværre...... men en sund kost og hvad dertil høre og self. godt med protein. plus en masse motion så skal det nok kommme...

• #2   13. sep 2008 L. A
    jeg løber meget samtidig, men er ´bare bange for at hvis man sænker fedtprocenten for meget at det sä vil gä ud over musklerne?

og en sund kost er det bare det folk generelt forstär ved en sund kost eller?

• #3   13. sep 2008 lav øvelser der rammer det nederste del af maven, så du får trænet dem.

god sund og varieret kost. fedtfattigt kød. masser af grønsager. og så hold dig væk fra sodavand . sprut . slik . hvidt brød og andre usunde ting.!

• #4   13. sep 2008 du vil altid miste lidt muskelmasse når du vil tabe dig. men det kan reduceres med den rigtige kost og protein indtagelse

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
    #5   13. sep 2008 i Fitness dk hvor jeg træner har de en maskine som er god til a ramme de nedeste muskler i maven... kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men du sidder på knæene og skal nærmest køre frem og tilbage men du må kun "løfte" med maven... Den er lidt svær a forklare, men den er god...

• #6   13. sep 2008 fabrizio - den der Torso ? smiley

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
    #7   13. sep 2008 jelle; Ved sgu ik hvad den hedder smiley jeg bruger den bare efter råd fra en instruktør...

• #8   13. sep 2008 www.getbig.dk

Brug deres forum. Der ved folk hvad de snakker om. Det koster gratis. smiley

• #9   23. okt 2008 du skal cykle det er rigtig godt til at forbrænde fedt på maven... og mave bøjninger hvor du løfter dig ca. 20 cm over jorden så træner du de nederste mave muskler..

lad vær med at æde protein pulver.. men spis kød og tro det eller ej kakao er også godt, der er mange proteiner i..

min viden har jeg læst mig til og jeg har snakket med fitness trænere og budybuildere..

Kommentér på:
styrketræning...

Annonce