1.235 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Six - Pack ? Træningsmetoder ? Six - Pack ? Træningsmetoder ?

Hej

Er ved at træne til en six pack.. Det har jeg snart gjort i 3 måneder.. 150 stk hver anden dag..

-----

Men vil lige høre om, der findes nogle metoder som kan få det til at gå hurtigere ? Skal være lovligt. Ikke doping osv..

Nogle specielle stilinger ?

Er det sandt at kraftig byggede personer har nemmest ved at opbygge muskler ?

På Forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Six - Pack ? Træningsmetoder ?
  • #1   8. sep 2007 ja de har

• #2   8. sep 2007 Du får jo ikke meget sixpack ved at træne, din sixpack bliver synlig af at du har en lav fedt procent - Dvs den skal ned under 10%

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #3   8. sep 2007 Træner du i center eller hjemme på gulvet?

• #4   8. sep 2007 Peter E, du skal smide fedtet... Du skal træne mange år før din makering bliver tydelig, med en normal fedt procent... Så ned med den... Og træn hele kroppen, hvis du ikk gør det...

• #5   8. sep 2007 wow du er alkoholiker... 150 stk 6-packs hver anden dag.

Jeg vil seriøst anbefale dig at gå til læge mit dit problem.

• #6   8. sep 2007 Træner bare derhjemme her om sommeren.. Begynder i center snart..

Hvordan får man en mindre fedtprocent ?

-Jaob.. Haha ! Det go´ humor !

• #7   8. sep 2007 Hanmissen : Det passer ikke at man skal have trænet i mange år - min kæreste havde six-pack da vi mødte hinanden og han havde ikke trænet ret længe..

Men det er vigtigt også at træne dit "indre korset" - prøv evt. at tjekke iform.dk - der har de mange gode råd.

• #8   8. sep 2007 hvis du laver 150 stk situp. hver dag. gør du det ikke rigtigt!!!

er fitness instruktør, så ved hvad jeg snakker om....

• #9   8. sep 2007 Holger - det er ca. 150 hver anden dag.. Jeg har mavemuskler nu, men vil gerne have mere tydelige.. Hvordan skal jeg ellers gøre det da ?

• Claus M
    Claus M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 59
    #10   8. sep 2007 Peter E. Du skal bare ned i trænings centret og i deres forskellige mave maskiner. Det er godt nok at tage mavebøjninger men det er også godt med nogle forskellige øvelser.

• #11   8. sep 2007 Peter E> Få noget vægt på når du gør det... MEGET BEDRE! evt en vægtskive på brystet... du kan også lave en rigtig god øvelse derhjemme... Læg dig på gulvet på ryggen, og løft så dine ben så højt fra gulvet du kan... Det er dine mavemuskler som "løfter" dine ben... At tage 150 mavebøjninger hjælper dig ikke frem til dit mål, da det er fedtforbrænding... Du skal have færre gentagelser og så med vægt...

• #12   8. sep 2007 Peter E> Og for guds skyld husk at træne de skrå mavemuskler os smiley

• #13   8. sep 2007 Jeg bruger også vægt.. knap 2 kg.. Jeg laver også de der med benene.. Det er rigtig gode..

Hvordan træner man de skrå ?

• #14   8. sep 2007 Peter E> Mere vægt end det, og meget færre gentagelser... Nu ved jeg ikke hvordan du er af bygning, men hvis du vil have tydelige mavemuskler, så skal du jo træne dem "større" som hvilken som helst anden muskel... et eksempel: En marathon løber skal være udholdende, hans bygning er slank og ikke særlge muskuløs... Det er fordi han træner udholdenhed, MANGE GENTAGELSER! En sprinter, store benmuskler, og der bliver trænet med høj vægt, og FÅ GENTAGELSER!

De skrå kan du træne ved at lave en alm mavebøjning, men du drejer bare din venstre skulder til højre knæ, altså laver en drejning, og så selvfølgelig omvendt til den anden side... Du kan lave den med benene os... Ved at løfte dem skrå ud til højre/venstre side...

Når du kommer i center kan du tage håndvægte i hver hånd, og så lave bøjninger... Stå ret op, og lad vægten "falde" ned til ca knæhøjde, og ret dg så op igen... skiftevis side til side...

• #15   8. sep 2007 Mavebøjninger.

• #16   8. sep 2007 Morten> I og med du spiller fodbld så meget har du en meget lav fedtprocent, så det er helt rigtigt hvad du siger... men tænk på når du løber så meget/sprinter... Så læner du dig forover sommetider garanteret, og det er dine mavemuskler som gør du kan bøje kroppen forover... Så på den måde laver du egentlig mavebøjninger smiley

• #17   8. sep 2007 Morten> Det er sgu rigtigt nok... hehe... Lyder underligt, men det passer... smiley Er ved at uddanne mig til fysiourgisk massør, så lærer en del til sammenhængene melle musklerne smiley

• #18   8. sep 2007 Morten> Smid noget vægt på ryggen hvis du vil have dem større og mere markeret... Det bedste du kan gøre er at begynde i et center... så du kan komme til nogen vægte, lave noget bænkpress osv... Læs hvad jeg har skrevet længere oppe... Mange gentagelser giver udholdende muskler, færre gentagelser og vægt give større mere markante muskler...

Men du kan ændre vidden med dine arme... Jo bredere du holder/støtter når du laver ARMHÆVNINGER (ja, det hedder hævninger og ikke bøjninger... Du hæver jo din krop med dine arme smiley bøjninger er når man træner f.eks biceps) Jo større bredde su får mellem dine hænder på gulvet, jo mere bryger du brystmusklerne... Jo tættere du holder, jo mere bruger du triceps...

• #19   8. sep 2007 *Blondinen *

Jo det passer... Det er vis ens fedt procent er normal...

• #20   9. sep 2007 Hanmissen : ?? Hvad ?? Det tager ihvertfald ikke "mange års træning" at få six-pack - den skal du længere ud på landet med..

Hvis du vejer 100 kg og er 160 høj vil det selvfølgelig tage længere tid før de bliver synlige fordi du først skal forbrænde fedtet på maven..

• #22   9. sep 2007 Og de allernederste mavemuskler ;o)

• #24   9. sep 2007 Kim : Hvorfor ?

• #25   9. sep 2007 dragonflags er vejen frem smiley

• #27   9. sep 2007 Okay - så alle kan i princippet få det hvis de laver øvelserne rigtigt..

• #29   9. sep 2007 Som Kim siger er det bedste jo at lave øvelserne rigtigt smiley Grunden til at du får en sixpack er ikke fordi musklen ser sådan ud... en sixpack er en stor muskel, men den bliver "delt" i 6/8 fordi der ligger væv og sener over den, så den får de der 6/8 "pukler"...

• #30   13. sep 2007 du skal da også have sider med, ser lidt sjovt ud, når folk kun træner Brættet smiley

• #31   13. sep 2007 ...

Kommentér på:
Six - Pack ? Træningsmetoder ?

Annonce