{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægttab
  • #1   11. okt 2011 Hvordan spiser hun?

Jeg kender ikke så meget til øvelser man kan lave derhjemme, jeg vil hellere i træningscenter smiley

• #2   11. okt 2011 Spis sundt og varieret, masser af motion, det er den eneste rigtige vej frem.

Lad for guds skyld være med at begynde på speciale kostplaner som intet har med en hverdag at gøre, det holder ikke.

• #3   11. okt 2011 - Og så mener jeg bestemt IKKE at man skal tage alle mælkeprodukter ud af kosten!
    For mig lyder det direkte dumt.

• #4   11. okt 2011 Babooms Engel - Tja, det kan vel diskuteres smiley
    Hvis du kigger på mine billeder kan du se et kæmpe vægttab, så noget må jeg jo gøre rigtigt!

Og så lader vi den ligge der ikke? Eller skal vi fortsætte på dit niveau?

• paw f
    paw f Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   11. okt 2011 BITCH FIGHT BITCH FIGHT BITCH FIGHT!!!!!!!!

• #6   11. okt 2011 babooms Engel - Fik du det lidt bedre?
    Jeg gider ikke begynde at kritisere dig, det er jeg simpelthen blevet for gammel til.

• #7   11. okt 2011 Forkert vælge alle mælkeprodukter fra ihvertfald smiley men man kan skære ned på dem da mange af dem er unødvendige.! smiley

Gå op i din kost,.. find dit ligevægt indtag , og så arbejd ned derfra.. tæl din kost, alt smiley og rør dig en masse..

Men kosten er helt sikkert det vigtigste smiley lig i underskud af kalorier, og stadig få alle dine vitaminer og masser af nærring..

Men tænk over hvad du putter i munden, det helt sikkert det bedste.. og mange små måltider istedet for det standard 2-3 store smiley

• #8   11. okt 2011 babooms engel...undskyld mig, men har du prøvet at kigge dig i spejlet for nylig...du ligner miss piggy i hovedet. Ta og snak ordenligt til folk og lad være med at opføre dig som et pattebarn...eller så får du fandme tilbage.

• #9   11. okt 2011 haha så vil jeg heller ha lidt former end at ligne en gris i hovedet...

• evita w
    evita w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 24
    #11   11. okt 2011 Babooms engel: man kan virkelig høre du kun er 19, og så en af de umodne slags! hold dig fra nettet til du er gammel nok til at opføre dig ordenligt, snot tøs!

• evita w
    evita w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 24
    #12   11. okt 2011 Og så fik du lige en udstemme med på vejen..

• #13   11. okt 2011 Babooms Engel ! ; D
    Så kunne man diskutere hvad der var bedst anoreksi eller overspisning?
    Jeg holder klart på den sidste.
    Desuden kan du se på CKH's billeder at hun har tabt sig en del, hvilket hentyder til at hun har en viljestyrke der kan ganges tusindevis af gange med din der nok ikke engang kan ligge på en 50'øre.
    Meld dig nu bare til paradise hotel.

• #14   11. okt 2011 Hvor er det sødt når det eneste man kan forsvare sig med er at andre er tykkere end en selv.

Fee' - Ja, det siger hun jo smiley

• #16   11. okt 2011 kig min annonce.. har nogen slankepiller til salg og de virker !
    det er godt alternativ til god motion og sund kost..

• #18   11. okt 2011 Det er jo forskelligt hvad der virker på folk. og helt sikkert også din veninde. jeg har smidt 30 kg på atkins kureren det er bare kød og pasta og kartofler vilket en dreng jo elsker he he smiley

Men prøv noget forskelligt over en længere periode virker det ikke så prøv noget andet.

• #19   11. okt 2011 Tælle kalorier - alt er sådan set tilladt, bare man spiser mindre end man forbrænder.. Så skal man nok tabe sig smiley

• #20   13. okt 2011 Min kusine har tabt sig rigtig meget ved hjælp af Corexin. Det er ca et år siden hun tabte sig og hun har stadig en god figur.

Her er en facebookside som tilbyder det graits. (det er nok den første måned det er gratis)

https://www.facebook.com/pages/Vil-du-tabe-dig-Du-SKAL-n%C3%A5-dit-m%C3%A5l/233362050051265?sk=app_208195102528120

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #21   16. okt 2011 Keep Going - C_K_H ....fandme godt gået... smiley

SÅDAN smiley

Kommentér på:
vægttab

Annonce